Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 16:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: hvad mener i?
Medlem

hej alle sammen.
er jeg den eneste herinde, som synes at nogle unge herinde, skulle tage sig gevaldigt sammen? og er der ikke tegn på at nogle unge i dag, slet ikke fatter hvad de har gang i? f.eks. uden at nævne nogle navne: folk som spørger os andre til råds og for egentligt bare at sige til os andre at de har taget stoffer, fordi de tror de så bliver ''cool'' eller vil tage stoffer hele livet, og bare vil have viden til hvordan, man kan dope sig hverdag hele livet billigt.

synes det er synd at der ikke er nogle der kan rette dem til! og burde få et rap over fingrene, så de måske fatter hvad de har gang i?

sorry for det negative emne, men bliver desværre depri og sur over at nogle herinde, ikke gider at læse om stoffer, men bare vil finde nye stoffer de kan pumpe kroppen med, uden at de gider vide noget, tænke sig om, eller uden respekt for de stoffer der er.

hvad mener i om sagen?

fortsat god dag til jer derude :peace:

mvh

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
Nu-dagens unge har ingen respekt for stoffer og deres virknings mekanismer.
det er nemlig rigtig at de bare leder efter nye ting at lamme sig med.
desværre tror jeg heller ikke problemet er noget man kan gøre noget ved.
hvis det var muligt burde de hjernevaskes og derefter have smidt en masse HR ind i hovedet så de vidste bare lidt om det de tager. det er virkelig sørgeligt at se folk (også herinde) som ødelægger deres liv allerede i 16 år. alderen, som fx. ham der ville ryge benzo'er, totalt idiotisk efter min mening.

//Zh4d0w

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Medlem

godt du er enig, ja lige netop ham du nævner der, var en af dem jeg refererede til.
og så det med at tage heroin, og på trods af samtlige advarsler, vælger at gøre det alligevel, ren idioti efter min mening.
og vil give dig så ret i det med at de burde få smidt så meget HR i hovedet, så er der måske en chance for at de kan redes.
synes det er sørgeligt, at de i den alder ikke kan indse at de er ude på et sidespor.
er selv kun 18, men jeg har jo i det mindste lært at vise stoffer respekt, da jeg ved hvad de kan gøre.
man skulle tro at de kun gør det fordi de tror det er sejt, men om 3 år, der fortryder de.

Medlem
Brugeravatar

Den feedback trådstarterne har fået viser vist ret godt Psychedelias holdning.

Medlem

synes også det er begyndt at gå lidt i den dårlige retning... folk burde have mer respekt for stofferne!!!!

Dedikeret medlem

synes også det er begyndt at gå lidt i den dårlige retning... folk burde have mer respekt for stofferne!!!!

Siger du ? omg du er da heeeeeeeelt væk

Junior medlem

er slet ikke i tvivl om han gør det med vilje.. han er en troll, om han er en junkie troll kan jeg ikke helt finde ud af..

Medlem

altså du er godt klar over at du er en af dem jeg referer til ikke?

my god man, prøv da lige at vågne op..

se det er det jeg tænkte med tråden, at få folk som ham til at tænke sig lidt om :hm:
men det er godt nok svært når han bare lukker ørene og råber LALALALALA og bare tænker "det kan da ikke være mig, selvom de har snakket om mig. LALALALALALA"

Senest rettet af MikaelOnTHC 23 jul 2012 12:00, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem

er slet ikke i tvivl om han gør det med vilje.. han er en troll, om han er en junkie troll kan jeg ikke helt finde ud af..

self gør han det med vilje men derfor skal han stadigvæk ha afvide at han er helt væk ! :lol:

Utroligt hva mennesker kan få sin tid til at gå med :S kedsomhed kan gå hen og blive noget rigtig grimt noget :roll:

Medlem

tænkte lidt, om man ikke kan lukke hans konto, han har tydeligvis ingen forstand på stoffer, og er tydeligvis heller ikke interesseret i viden. han er her kun fordi han ikke kan finde ud af at lukke for vinduet.. helt seriøst, high times, synes du skal komme i sving og få startet hjernen op... hvis du da har en...

Junior medlem

self gør han det med vilje men derfor skal han stadigvæk ha afvide at han er helt væk ! :lol:

Utroligt hva mennesker kan få sin tid til at gå med :S kedsomhed kan gå hen og blive noget rigtig grimt noget :roll:

ja.. en sørgelig måde at få opmærksomhed på.. tror bare ikke det hjælper ham at blive svinet til.. hvis han da altså stadig gør de ting han skriver han gør, hvilket jeg stadig tvivler på.. det er fanme nogle skruppelløse mennesker der sælger til ham så! :(

Medlem

ja.. en sørgelig måde at få opmærksomhed på.. tror bare ikke det hjælper ham at blive svinet til.. hvis han da altså stadig gør de ting han skriver han gør, hvilket jeg stadig tvivler på.. det er fanme nogle skruppelløse mennesker der sælger til ham så! :(

enig :(

Medlem

*klap klap* Bravo, rigtig flot tale MikaelOnTHC. Hvad siger du til at læse den op imens jeg spiller violin i baggrunden :( :(

Dedikeret medlem

BryGs » 23 jul 2012 12:11 skrev:
Mikael, ked af det, men du er snart ligeså irriterende som High-Times. Det er som om du sidder og lurker på hans bruger, for så at gå ind og irettesætte ham hver gang han skriver et indlæg. Personligt er jeg rimelig sikker på at han er en troll, men selv hvis han ikke er så kommer du jo ingen steder med det der, det virker mest af alt som om du har fundet en du kan hæve dig over...

Medlem

Der kan være noget om, at den almindelige tilgang til stoffer er i forfald og forståelsesniveauet er dalende. Der synes måske at være fra at bruge stoffer til forståelse til i stedet at opsøge dem med eskapistiske formål. Når det er sagt har der jo altid været afbrændte typer både her på forummet og ude i virkeligheden.
Alle skal starte et sted og nogle kommer måske på sporet af et bedre og rigere liv på jagten efter ting, de kan lamme sig med.
Bemærkninger som: "At ungdommen nutildags er fordærvet og ikke forstår noget" er jo blevet fremsat siden tidernes morgen og hjælper ikke på noget som helst. Viden er ikke nødvendigvis en vaccination mod ulykker, velinformerede brugere som Minimal og Dextrose kunne man næppe beskylde for ikke at sætte sig ind i tingene, men derfor kan det desværre alligevel gå galt.
Hermed ikke sagt, at det ikke er sindsygt trist, når teenagere vil fixe herion, ryge valium, mpdv eller hva' fanden, og så oven i købet ikke vil lytte til fornuft, når folk skriver, de skal lade være.

Junior medlem

tænkte lidt, om man ikke kan lukke hans konto, han har tydeligvis ingen forstand på stoffer, og er tydeligvis heller ikke interesseret i viden. han er her kun fordi han ikke kan finde ud af at lukke for vinduet.. helt seriøst, high times, synes du skal komme i sving og få startet hjernen op... hvis du da har en...

hvad skulle det hjælpe at slette hans bruger? han kan jo bare lave en ny.. jeg syns i grunden os han skal have lov til at være her, men man kunne evt skrive "tosse" der hvor der ellers står fx. "dedikeret medlem"
på denne måde tager folk ham forhåbentlig ikke seriøst ifht. råd han evt. måtte give :)

Medlem

BryGs » 23 jul 2012 12:11 skrev:
Mikael, ked af det, men du er snart ligeså irriterende som High-Times. Det er som om du sidder og lurker på hans bruger, for så at gå ind og irettesætte ham hver gang han skriver et indlæg. Personligt er jeg rimelig sikker på at han er en troll, men selv hvis han ikke er så kommer du jo ingen steder med det der, det virker mest af alt som om du har fundet en du kan hæve dig over...

Jeg kan se din pointe, men jeg er sådan set bare ved at brække mig over den her gang gruppe onani, jeg tænker egentlig ikke kun på Mikael selvom det måske virker sådan. Hvis folk virkelig er bekymret for personen og mener I kan bidrage til at få ham på rette køl, så send ham en privat besked. Jeg ved jeg ville tage det mere til mig i hvert fald. Jeg ved det er et hr-board, men come on

Medlem

*klap klap* Bravo, rigtig flot tale MikaelOnTHC. Hvad siger du til at læse den op imens jeg spiller violin i baggrunden :( :(

det må du da gerne, jeg kan godt lide violiner...

og så vil jeg så sige, det er ikke for at rette ham hvergang, men fordi han hvergang er idiotisk..
hvis i ikke selv kan se det, så går det whup whup i hovedet på jer...
men nu er det sådan, at jeg tilfældigvis er faldet over mange af hans kommentarer idag, og hvergang har jeg tabt underkæben over sådan idioti, samtidig har jeg læst andre ting idag, hvor jeg ikke kunne andet end tænke WTF!

men i må da undskylde at jeg lige nu prøver at høre jeres mening..

men keep it comming.. jeg prøver bare at få ham til at fatte han er ret langt ude, og at der blev lavet en tråd, måske kunne få ham til at indse det.

:peace:

Medlem

hvad skulle det hjælpe at slette hans bruger? han kan jo bare lave en ny.. jeg syns i grunden os han skal have lov til at være her, men man kunne evt skrive "tosse" der hvor der ellers står fx. "dedikeret medlem"
på denne måde tager folk ham forhåbentlig ikke seriøst ifht. råd han evt. måtte give :)

faktisk en meget god idé :)

Medlem

Det her er jo lige præcis, hvad der får drenge som high-times ved med at skrive de ting, som piner jer. Drengen keder sig alt for meget og har brug for opmærksomhed - og nu har han sgu opnået at få et helt emne dedikeret til ham! Tro mig, drengen ved godt hvor langt ude, han er, og det er lige præcis hans plan.
- Hvis jeg var ham, ville jeg fandeme blive glad for at der er et helt emne, hvor bliver diskuteret om mig!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]