Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 jul 2025 20:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 159 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
var uheldig sidste år så gad ikke iår

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hasselager
ja jeg er en uheldig skid.. så for at give uheldet noget at rive i bestiller jeg 40 stk Blue Streak(auto), 40 stk Bubblelicious x onyx(auto) og så har Bismann været så fantastisk rar at ville donere lidt frø.

de 200 forspirrede er nede på kun at være omkring 50(bl.a Happy Ryder, Master Low, Critical Auto++) nu da min far smed alle småplanter ud hjemmefra, da han hørte jeg var i politiets varetægt..
resten at mit grow bliver kun med autoer og de sidste 12-25 planter jeg har som ikke er autoer, deriblandt Danish Passion, Thyphoon, Royal Dane og lidt andet.

Derefter er planen at købe colloid sølvvand så jeg kan lave en spandfuld femifrø der kan sælges eller bruges. advokat kommer vel til at koste 10.000 eller noget deromkring. :(
men inden jeg kommer så langt skal jeg have læst en masse om frøavl og feminisering så jeg ikke laver dumme fejl.

hvis den her omgang fejler er jeg nok heller ikke i stand til at prøve igen, kontoen er simpelthen tom efter frøkøb på omkring de 1000kr til udendørssæsonen i år

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Udendørs
Super uheldig dude!, Hvad lavede du i varetægt? :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: the Land of Ooo
fuck det hele... jeg gider ikke mere.

blev taget for salg og besiddelse af narko igår. brækket hånden idag og DHO imorgen.
når jeg at skrive opgaven skal jeg alligevel i retten og blive dømt skyldig i starten af 2.g.
når jeg ikke at skrive den kommer jeg ikke i 2.g

det nytter sku ikke noget det her.
vil ligge mig ind under dynen og have ondt af mig selv.

verden udenfor er uretfærdig og kold, så gider jeg heller ikke deltage i det cirkus mere... for nu ihvertfald.

Jeg kan ikke sige så meget andet end at jeg er lykkelig over ikke at være i JC's futter lige pt.
Håber sgu at historien ænder lykkeligt med en lækker høst og en mild dom.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Come on mate, this is bait.
it is best, take the test(opgaven).
smoke some weed, don't retreat :joint:
du kommer over det mate ;)

//Zh4d0w

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Her lidt nyt fra mig :)

Det nye spot
Billede
Billede
Billede
Billede

Min Critical Auto+ fra DinaFem seeds
Billede

4 stk Master Low langs venstre side, Critical autoen tættest på i midten og 11 stk Purple Mazar og så en lille Dane's Fruity mix i højre hjørne
Billede

Et overbliksbillede, der skulle gerne være 87 eller 88 planter lige pt
Der står Navn og nummer på alle potter så jeg kan udpege bestemte phenoer eller notere bestemte træk ved en af planterne.

højre hjørne længest væk:
5 stk Henkes Lolland Fra DCF banken i 20Liters potter
4 stk Danish Passion fra en gavmild Dcf bruger i 20Liters potter

højre hjørne tættest på:
18 stk Auto Mary F2 fra Cannaseeds i 7Liters potter

Venstre Hjørne længest væk:
12 stk Bluestreak fra Cannaseeds i 7Liters potter
10 stk Bubblelicious x Onyx i 7Liters potter

I midten Tættest på:
2 stk Super Silver Haze i 15Liters potter
2 Stk Arjans Haze i 15Liters potter
1 stk Great White Shark i 15Liters potter

I Pallerammen:
4 stk Master Low fra DCF
1 stk Critical Auto+ fra Dinafem seeds
11 stk Purple Mazar gavmildt doneret af Bismann
1 stk Dane's Fruity Mix Freebie fra Cannaseeds
15 stk Bubblelicious x Onyx

Billede

det var alt for idag :D
peace

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nice one :D

//Zh4d0w

Junior medlem
Brugeravatar

Det der er bare for svedigt :rocking:
Det skal da prøves til næste år :D
Glæder mig til at se fremgangen i dit project :wink:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

billedstorm...
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
lyder spændende med det frøavl, er selv igang og har krydset apollo13(brothers grimm) med bluetops som der nu bliver lavet frø på igen for at se om jeg kan få den stabiliseret, indtil videre opføre den sig rigtig positivt, og så har jeg en white rhino stående pt der har nogle skud - bestøvet fra en apollo13 han, regner med at eksperimentere med følgende sorter ud over dem jeg nævnte : vanilla kush, bluecheese(Barneys Farm), L.S.D, cinderella 99, Kilimanjaro (Worldofseeds), Amnesia #5 (zenS) og et par andre.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er dejligt at være igang med dyrkningen igen så her er lidt nyt igen 8)

Tricome: jeg har også selv overvejet at prøve med et kryds mellem en Super silver Haze og en af mine autoer for at se om jeg til næste år kan få stabiliseret den så jeg har min egen sativa auto-sort, muligvis med Auto Mary da den i forvejen er Sativa dominant :)

Super Silver Haze 1
Billede

Bubblelicious x Onyx + en ensom Danes Fruity i venstre side
Billede

Danish Passion
Billede

Master Low som lige har vist hunBlomster
Billede

Auto Mary
Billede

En række Master Low, 2 af dem har vist hunkøn indtil videre
Billede

Critical auto som lige har vist hunblomster
Billede

Purple Mazar og Critical auto kæmper om højden
Billede

Great White Shark der kommer sig efter en tur igennem helvede
Billede

Super silver haze 2
Billede

Auto Mary
Billede

Fortet
Billede

Auto Mary Bedet
Billede

Danish Passion som breder sig
Billede

Danish Passion
Billede

Pallerammen
Billede

Pallerammen
Billede

Dedikeret medlem

Dejligt at det køre igen ;)

Medlem
Brugeravatar

Lækkert! Håber du får lov at have dem for dig selv denne gang. Glæder mig til næste update.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

tak Fso og Frækfyr, i er åbenbart de eneste fans så den her update er kun til jer ;)

der er nu begyndt at være massere at lave i haven.
Næsten 70 planter viser køn i løbet af denne uge og næste så skal ud og lede efter hanner mindst en gang om dagen. indtil videre er 2 purple mazar, 1 auto mary og en BBLxOnyx han gemt på et andet spot så de kan høstes for pollen senere og har også fundet mange mange hunner hvilket varmer mit hjerte :D

indtil videre har planterne ingen gødning fået ud over at jeg har pisset i bedet et par gange som de elskede men begynder med noget blomst gødning her om et par dage (:
ved ikke rigtigt hvad jeg ellers skal skrive, folk kommenterer ikke så meget og selv har jeg ikke nogle spørgsmål som sådan da planterne faktisk vokser fremragende og helt uden problemer så slutter updaten her med lidt billeder :)
Purple Mazar og Critical Auto i begyndene blomst
Billede

Master Low som også blomstrer op lige så stille
Billede

Bubblelicious x Onyx i forgrunden
Billede

Danish Passion
Billede

Danish Passion i blomst
Billede

Henkes Lolland
Billede

Den hurtigste Auto Mary, som også er i blomst
Billede

Bluestreak
Billede

Great White Shark
Billede

Super Silver Haze
Billede

Overblik
Billede

Medlem
Brugeravatar

Kæft man 70 planter, det kunne jeg ikke overskue :)

Havde rigeligt i mine 2. Syntes også udbyttet så stort ud, men nu det er tørret ser det noget mere overskueligt ud. Så der er lige gang i et par stykker mere.

Medlem

Ey jeg er også en fan, har fulgt tråden siden start.

Junior medlem

Nu blev jeg simpelthen nød til, at oprette en konto for udstikke min sympati for din grow chill..

Super interessant med en ægte gorilla tråd!

Selvom jeg dog ikke er tilhænger af jeres risiko profil, er det spændende læsning med al den dramatik og rovmord en god historie gerne må have. Det er så bare uforskammet meget nedtur, at det har kostet 4-6 uger af sæsonen og en masse penge, men jeg vil så også sige, at i har høstet som sået, når du nu spørger efter fanbasen :)

Jeg fornemmer en gennemgående grundig planlægning omkring hele projektet, så jeg forstår ikke de tilsyneladende lemfældige(er ikke i tvivl om at der er brugt masser af tid) valg af gro steder, når i smider så mange planter i jorden. Jeg vil næsten sige, at i heldige at tyven ikke bare ventede til, at planterne næsten var klar til høst og slog til der. Hvis i har plantet i et skovstykke i nærheden af en station og jernbanespor, har der været en hjemløs forbi.

Det er så nemt at være bagklog I know, jeg tænker bare på, hvad der sker den dag det er fru danmark som kommer forbi med hunden. Panserne ligger med glæde på lur i et par dage for ejermanden til de 100 flotte skunk planter i blomst.. Står der 10 planter bliver de bare taget med, hvilket meget vel kan være tilfældet med et af jeres uheld, når de har været så små.

At i trods alt bare kører på giver dog kæmpe plus herfra, i ender op med at blive nogle skilled fuckers med et par sæsoners modvind under bæltet. Ingen har mestret et fag ustraffet, men vi kan heldigvis tænde op og glemme :whogives:

Jeg er sikker på at rygklapperne er tilbage når i går i blomst, jeg er DYBT betaget af jeres diversitet, bliver fedt at følge! Personligt bruger jeg enkelte rene strains som år som jeg så bare optimere år for år, men du giver mig lysten til fornye familien og åbne op for nytilkommnere.

Keep it up, ser frem til nye pics!

P.S. - Blev jeres roofgrow også busted?

P.P.S - Skal der scrogges i jeres nye jungle?

Junior medlem

ja hvad blev der af jeres Rooftop grow?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

phadong skrev:

det er faktisk ikke så meget sværere som det ser ud, forberedelserne var det som var hårdest selvfølgelig på grund af de enorme mængder jord og andet der skulle bæres, men nu føler jeg at det værste er overstået :)

Mayne skrev:

bliv ved at være fan så ;) ellers kommer der ikke flere updates 8)

Thanks4alltheFish skrev:

jeg takker mange gange for de rare ord og ja det har været ret turbulent, planlægning har de fleste gange været præget af at vi har været panikangste for om vi overhovedet kunne fortsætte projektet og om vi egentligt have lyst til at fortsætte, ikke for at overdramatisere men ærligt sagt har et par gange hvor jeg er kommet til et plantetomt spot været nogle af de dage hvor eg har været mest oprørt i flere år. følelsen af at noget man har kæmpet for, taget en risiko for, det man har lagt tid og kærlighed i alt sammen har været nytteløst er det første der rammer en og så kan der gå flere dage hvor jeg går rundt og er bitter og nedtrykt fordi jeg ikke kan forstå hvorfor sådan noget lige skulle ske for mig.. Men jo, jeg kan godt se at jeg måske endda har været heldig at policen ikke er blevet indblandet de gange mine planter er blevet spottet, men jeg savner dem sku stadig ;)

Der hvor de står nu kan Fru danmark ikke komme ind med mindre både hende og hunden har gummistøvler på og et godt kendskab til den tætte skov som omgiver den sump/sø hvor min Plante-Ø ligger midt ude på 8)

ja modvind føles aldrig godt men føler mig klart stærkere og bedre rustet til næste år så jeg dagdrømmer allerede om det grow jeg skal gå i gang med næste år :D

jeg er også selv ret glad for at jeg fik købt så stort ind af forskellige frø fik et godt tilbud på et andet forum om at købe frø til en 5'er stykket + plus at folk var rigtigt søde og gerne ville donere frø for at jeg kunne komme igang igen (:

P.S. - nej men planterne der skulle derop blev taget inden vi nåede at få dem derop. Jorden ligger dog stadig deroppe på taget og venter på at blive brugt næste år

P.P.S - autoerne skal jeg ikke pille ved men jo jeg regner med at arbejde lidt med Super Silver Haze, Arjans Haze og Great White Shark

weedman#1 skrev:

vidste slet ikke at der var så mange der gerne ville se rooftop growet, skal nok tage revanche næste år :)

god aften folkens :D!

Mvh Justchill

Junior medlem

Hey Just Chill! Jeg er også en fan og glæder mig sygt meget til at se flere billeder og til at se høsten :)

Jeg starter selv op med lidt indendørs grow nu her, så det er virkelig spændede at se hjemmedyrket weed ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 159 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]