Nu blev jeg simpelthen nød til, at oprette en konto for udstikke min sympati for din grow chill..
Super interessant med en ægte gorilla tråd!
Selvom jeg dog ikke er tilhænger af jeres risiko profil, er det spændende læsning med al den dramatik og rovmord en god historie gerne må have. Det er så bare uforskammet meget nedtur, at det har kostet 4-6 uger af sæsonen og en masse penge, men jeg vil så også sige, at i har høstet som sået, når du nu spørger efter fanbasen
Jeg fornemmer en gennemgående grundig planlægning omkring hele projektet, så jeg forstår ikke de tilsyneladende lemfældige(er ikke i tvivl om at der er brugt masser af tid) valg af gro steder, når i smider så mange planter i jorden. Jeg vil næsten sige, at i heldige at tyven ikke bare ventede til, at planterne næsten var klar til høst og slog til der. Hvis i har plantet i et skovstykke i nærheden af en station og jernbanespor, har der været en hjemløs forbi.
Det er så nemt at være bagklog I know, jeg tænker bare på, hvad der sker den dag det er fru danmark som kommer forbi med hunden. Panserne ligger med glæde på lur i et par dage for ejermanden til de 100 flotte skunk planter i blomst.. Står der 10 planter bliver de bare taget med, hvilket meget vel kan være tilfældet med et af jeres uheld, når de har været så små.
At i trods alt bare kører på giver dog kæmpe plus herfra, i ender op med at blive nogle skilled fuckers med et par sæsoners modvind under bæltet. Ingen har mestret et fag ustraffet, men vi kan heldigvis tænde op og glemme
Jeg er sikker på at rygklapperne er tilbage når i går i blomst, jeg er DYBT betaget af jeres diversitet, bliver fedt at følge! Personligt bruger jeg enkelte rene strains som år som jeg så bare optimere år for år, men du giver mig lysten til fornye familien og åbne op for nytilkommnere.
Keep it up, ser frem til nye pics!
P.S. - Blev jeres roofgrow også busted?
P.P.S - Skal der scrogges i jeres nye jungle?