Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 21:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Jeg hader ikke cannabis, jeg ryger det selv en gang i mellem. Men lad være med at tro det er den hellige gral og en fuldstændig uskadeligt rusmiddel.

Hvordan kan det være du bliver mere og mere hjernedød at høre på ?

De fleste cannabis misbrugere du snakker med herinde vil ikke tale så godt for det som du går og tror.
især ikke dem der har haft et misbrug og nu køre på et "normalt" forbrug, mange af dem vil sagtens kunne fortælle dig at det er noget lort, men i alle kredse findes der jo desværre folk der mener at DET DE TAGER ER HELT OKAY, men derfor er der stadig fornuftige mennesker der har lært noget af deres forbrug/ misbrug.
Nu er de fleste der "forguder" cannabis vel også knægte på 15-17 år der lige har opdaget det, for de fleste går det vel hurtigt over igen og så er der få hvor det desværre ikke gør.

ligesom når folk lige skal køre en kur, nogen lære at det er noget svineri imod kroppen og stopper,
andre bilder sig ind de har styr på det og forsætter. ;) :D

Senest rettet af Mr.Pink 31 jul 2012 15:14, rettet i alt 2 gange.

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Beklager at vi genopliver et 3 år gammelt emne, men faktisk er vi lige nu i gang med at se på, om denne SMS service skal køre videre på det nye netstof.dk. Servicen er stadig tilgængelig på adressen smash.dk og består i forskellige pakker af automatiserede SMS-beskeder, som man tilmelder sig, ved at sende f.eks. SMASH RE + postnummer til 1280. Man får så to beskeder om dagen i 10 dage.

Vores spørgsmål er nu: kunne I finde på at bruge denne form for service, eller ville I anbefale andre at gøre det? De fleste var positive tilbage i 2009, hvad med nu?

Relevant i denne sammenhæng er, at vi på det nye netstof.dk vil optimere websitet til at køre på mobilens browser. Det forudsætter selvfølgelig, at man har en dataforbindelse.

I første omgang ville jeg konstruere en hjemmeside med så pålidelig information, at jeg får lyst til at give mit nummer til sundhedsstyrelsen.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]