Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jun 2025 17:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Drop amf, det er sgu ikke et stof der er værd at bruge din energi, tid og penge, hjerneceller osv. på.
Det tager meget mere end det giver, tilgengæld bliver du nemt afhængig og det kan være alt ødelæggende for dig.

Amf kan hurtigt blive en dårlig vane, lige meget hvem man er. Selvom nogen sikkert er mere disponeret for at udvikle et misbrug.
Amf er også meget tilgængeligt, overalt og nemt at skaffe. det er ogå en af grundene til at det er farligt.

Hvis jeg skulle pege på et stof, der er i sammen prisleje og lidt a la amfetamin, vil det være efedrin. Det har lidt færre bivirkninger, men er stadig ikke til at spøge med.
Der er også ritalin, der er et amfetamin preparat til ADHC patienter, det har også lidt færre bivirkninger. Begge to virker de som amf, men kommer ikke op i nærheden af den eufori som amf har, de virker mere som meget stærk kaffe.

Så der er også MDMA, amf søde kusine emma. Også kaldet ecstasy. Det er bestemt heller ikke at spøge med. Men på en eller anden måde føles MDMA mere rart for kroppen end amf.

Junior medlem

Lige præcis! Det virkede ikke specielt dyrt, det flyder med det her i byen osv, så tænkte at det var lige noget for mig, hvis jeg endelig skulle taget noget.

Hehe, stærk kaffe lyder ikke specielt tiltalende, og MDMA er, så vidt jeg ved, en smule dyrere end amf - Så tror sgu bare jeg hopper tilbage til den billige fra netto, og en joint når lejligheden byder sig :P

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Lige præcis! Det virkede ikke specielt dyrt, det flyder med det her i byen osv, så tænkte at det var lige noget for mig, hvis jeg endelig skulle taget noget.

Hehe, stærk kaffe lyder ikke specielt tiltalende, og MDMA er, så vidt jeg ved, en smule dyrere end amf - Så tror sgu bare jeg hopper tilbage til den billige fra netto, og en joint når lejligheden byder sig :P

Jaa, hvis man endelig skal noget så er det vel nok det bedste ;)

@Snufkin - ja, der er jo efedrin og Ritalin, men stadig - nedturen er der dagen efter. Dog ikke så slemt, men man får så heller ikke den fulde virkning som du også er inde på.

Senest rettet af Flux. 05 aug 2012 01:12, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

Hold kæft det her er en god tråd! Den burde alle førstegangs amf-brugere læse :-)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Kan slet ikke forestille mig tage det igen før om et stykke tid. Føler slet ikke at det var pengene, tiden, eller kræfterne værd.

Er der et andet stof, lidt a la Amf, som ligger i samme prisleje? Fordi rusen var jo fedt nok, så hvis jeg bare kunne undgå alt det der så kommer når rusen er væk, så ville det jo være OK :)

GHB :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]