Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 18:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hejsa.

Jeg skal havde et lægetjek hvor de lige gennemgår mig, og jeg ved ikke om der kommer en blodprøve. Hvis der kommer en blodprøve, vil de kunne se THC i blodet hvis de ikke decideret kigger efter det? Ved ikke om der har noget af sige men er på 1.5g/dag og det forgår på bong.

Mvh.

:peace:

Dedikeret medlem

Det er muligt at de kan, men det vil ikke få nogle konsekvenser udover at det selvfølglig bliver registreret, og du ikke må donere blod i 24 timer efter at du har røget, eller 48, husker det ikke præcist.

Junior medlem

Geografisk sted: Esbjerg
Ikke noget de gør noget ved. Det jo for at se om du rask ikke om du gør noget ulovligt. Jeg blev selv testet for en lille måned saiden, for alverdens ting som sukker syge, infektioner and what not. Ingen nævnte noget om THC til mig. Sagde bare alt var fint og jeg var sund og rask=)

( fik taget 4 forskellige blodprøver som de lavet 15-20 forskllige test af og 1 urin prøve)

Edit: kan fatisk huske da jeg skulle have skåret en visdomstand ud på tandlægeskolen. Ville de jo gerne vide om man røg og drak og sådan pga sår healing og såén vil jeg tro.
Og gjorde dem da opmærksom på jeg røg fed flere gange om ugen. Hun noteret det og sagde bare okay.
Og der stod altså hverken strisser eller komunal arbejder og ventet på mig bag efter. :P

Men nu du kan blive nervøs over så lidt. Kan jeg ikke lade vær at undre mig over du tør post her? Hvis de virkelig gad, tog det ingen tid at finde ud af hvem de forskellige er her på forumet. =)

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg mener ikke, at de måler thc i blodet ved en regulær blodprøve. Det besværliggør bare processen yderligere og koster flere penge. Kun hvad jeg har hørt og hvad min logik siger mig.

Junior medlem

Det er i forbindelse med ansættelse i en virksomhed i udlandet. Så tror det kan få konsekvenser hvis de finder THC i blodet :cry:

Junior medlem

Jeg mener ikke, at de måler thc i blodet ved en regulær blodprøve. Det besværliggør bare processen yderligere og koster flere penge. Kun hvad jeg har hørt og hvad min logik siger mig.

Håber du har ret! ;)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: the Land of Ooo
Er det lægetjek til kørekort? For så har du intet at frygte, med mindre at du skriver at du ryger hash, på papiret du får udleveret. Så kan du se frem til 6 måneder med urinprøver.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Det er i forbindelse med ansættelse i en virksomhed i udlandet. Så tror det kan få konsekvenser hvis de finder THC i blodet :cry:

Hvad er grundlaget for lægebesøget? Er det for at se om du er i fysisk god stand eller har nogle sygdomme? Hvis det ikke er det, må det jo næsten være fordi de vil se om du tager stoffer også kan de sagtens finde THC i dit blod. Hvis jeg var dig ville jeg stoppe med at ryge ind til lægebesøget var ovre, det er altså ikke et job værd at ryge joints imo. Dagligdagen skal fungere også kommer joints og andre rusmidler i anden række.

Dedikeret medlem

Bare rolig. Det er ikke ulovligt at have THC i blodet. Medmindre du altså sidder bag et rat... :cheers:

Junior medlem

Det er bare for lige se om jeg lever, teste om jeg har sygdomme etc.

Jeg stopper med at ryge Mandag, og lægetjeket er 15sep.

Det vil få konsekvenser hvis der er THC i blodet om det er lovligt eller ej ;-) De ved intet om jeg ryger har røget, så det er ikke en narko test jeg skal havde.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Konsekvenser?

Hvis du skal have taget blodprøver for at se om du er sund og rask, tjekker de ikke for THC.

Junior medlem

har lige et spørgsmål i samme "dur", hvis man nu skal til sundheds tjek, og man skal tage urin prøve for at se om man mangler nogle vitaminer eller noget, tjekker de så også efter spor af THC...?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
nej...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Syd for Skagen
Hvis de skal lave sådan en test hvor der søges efter stoffer, skal forsøg personen informeres, inde de gør det ellers er det en ulovlig test, hvor du kan lægge sag an. Så hvis du eller din mor (Hvis du er under 18år) er indforstået med hvad der søges efter, så er det i orden.

DDSIT: LÆS OP PÅ DIT STOF kong.svamp, inden du udtaler dig om noget du tilsyneladende ikke aner en skid om...
kong.svamp: øhm har du HTX på 2 år med fyskik OG kemi på A?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]