Jeg tror heller ikke at øjenlægen kan give dig nogen svar..
Kom psykosen på samme tid som de visuelle forstyrrelser? Hvis ikke, kan du jo principielt have begge dele.
Prøv at søge efter HPPD her på psychedelia eller bluelight.ru - jeg ved der er en del der lever med HPPD, de fleste har som regel ingen gener af det men det tror jeg handler om at acceptere at det er der og prøve at leve med det..
Det kom omkring samme tid som psykosen, det var dog værre med mere omfattende visuelle hallucinationer, men de forsvandt da jeg fik antipsykotisk medicin. Men det her flimmer, har hele tiden været der.
Jeg prøver at se bort fra det, men når jeg tænker på det kigger jeg mere efter det, og det fylder ligesom mere.. hvis det giver mening.
Jeg vil prøve at søge lidt på det, tak for link.
er folk der er psykotiske somregel ikke ude af stand til at se det selv ? har selv haft en periode hvor jeg gik og overvejede om jeg var små psykotisk pga nogle bestemt handlinger, men hænger det sådan sammen ? kan man selv opdage sin psykose og være klar over at den er helt gal ? andre mennesker jeg har oplevet "live" som har været psykotiske har på ingen måde ville indse det, eller kunne.. typisk er at de tror at alt hvad de taler om og alle deres psykotiske terorier er sande, og at det er dig der må være syg fordi du ikke kan se hvad han/hun ser os.v os.v...
Det er svært at sige, altså alle psykoser er forskellige, og alle folk oplever dem forskelligt.
Altså nogle får så kraftige vrangforestillinger at de ikke selv kan se at det er dem den er gal med og tror at det er omverdenen og ikke dem selv der noget galt med. Mens andre er angste for hvad der sker, og ikke kan finde rundt i noget og knap nok kan kreere en sætning.
Personligt på mig tror jeg det var det mit svampetrip der steg mig til hovedet, jeg havde så mange spørgsmål som jeg ikke selv kunne besvare, og turde ikke spørge folk til råds fordi jeg troede at folk kunne læse mine tanker(En fuckt up tripsetter der bildte mig det ind). Vidste ikke hvem jeg var eller hvor jeg var, følte jeg ikke stole på mine bedste venner, alting så anderledes og kunstigt ud og alt føltes falskt og fremmed for mig.
Jeg vidste ikke hvad der foregik, og kunne ikke skelne mellem fantasi og virkelighed.
Jeg viste godt at der var et eller andet galt, men vidste ikke hvad der var galt.
Men jo man kan garanteret godt have en psykose, og tro at der ikke er noget i vejen overhovedet.