Efter en weekend i øveren, hvor fredag blev spenderet med at drikke, ryge, arrangere en ny sang for derefter at indspille trommerne på den.
Lørdag stod jeg op, handlede, spiste morgenmad og 2 avatar mærker for at gå igang med at indspille instrumenter og synge vokal på trommesporet fra fredag.
der blev drukket, røget og larmet igennem og resultatet kaster jeg nu op i et meget hurtigt mix, lørdags optagelserne varede fra 11-20 og er mixet lige derefter.
Siden sidst hvor jeg indspillede på syre, har jeg doblet dosen, og rykket i øveren hvor der er muligheden for at lege med mikrofoner og opsætning, hvilket var en meget meget stor forandring, både tekniskt sværere og kreativt mere frigørende... desuden tror jeg osse at legen med mics og rummets størrelse spillede meget ind.
alt i alt en meget lærerig og virkelig underholdende oplevelse

I får her lige mixet fra igår, den bliver sikkert erstattet af et version med et bedre mix når jeg har fået det lidt mere på afstand

.
til gear nørderne kan jeg oplyse at der er brugt :
vox : sm58 gennem en ibanez AD230 analog delay med split out, derefter ultra kort delay på den rene vox.
bas : rickenbacker gennem en orange ad200 +8x10 og 1x15 kabinetter med 2 mics, røde 1000 og sm58
trommer : crap trommer (peace) indspillet med BD (jmx2), SD (sm58) OH (recordermann tech, sc140), amb 1, gulvvinklet (røde 1000) amb2, vægvinklet (røde 1a)
guitar1 : pearl gennem selmer tnb 50 gennem 2x15 teisco kabinet, shred megatube, aria fuzzwah, ibanez AD9, ibanez ad230, cl. mic røde 1000, amb mic (vægvinklet) røde 1a
fuzz guitar : pearl gennem selmer tnb 50 gennem 2x15 teisco kabinet, molloon lotus octah, ibanez ad230, cl. mic røde 1000, amb mic (vægvinklet) røde 1a
reverse guitars : pearl gennem selmer tnb 50 gennem 2x15 teisco kabinet, shred megatube, aria fuzzwah, ibanez AD9, ibanez ad230, cl. mic røde 1000, amb mic (vægvinklet) røde 1a
orgel : gammelt 70´er yamaha orgel gennem yamaha R70 leslie forstærker, misc : 2 sc140, 1 røde 1000
synth : acetone gennem selmer tnb 50 gennem 2x15 teisco kabinet, ibanez ad230, cl. mic røde 1000, amb mic (vægvinklet) røde 1a
tambourine : sm58