Så er det sgu faír nok

. I skal sgu nok også få en pisse fed aften, hvis i bare tager det stille og roligt og lytter til hinandens behov.
Jeg tror ikke, det slår hårdere, fordi man bevæger sig - men det er ofte, når man rejser sig, at man ligger mærke til at hovedet svimler lidt ja

.
Sir Ian McKellen skrev:
Hej du.
Jeg tror sgu at 1-2 g er alt for meget for nybegyndere!!
Jeg synes, det ville være en god idé at lave ca. 8 små kager (småkager evt) med 1g i alt og spise dem med 1 times mellemrum (hvis i ikke føler jer skæve nok efter den forrige).
Hvis jeg var jer, ville jeg sgu nok starte med at tage et par enkelte sug af en joint, for stille og roligt få et overblik over, hvordan i reagerer på det, og om i overhovedet synes om rusen!
Hashkage slår MEGET hårdere, og er altså ikke til at spøge med. Det er en ret anderledes rus, man får ud af det (meget mere psykedelisk), og hvis man har proppet for meget i den, kan man gå igennem ekstremt mange timers helvede.
Dum ide det er alt for meget med et enkelt gram i hver. Sidst brugte jeg 1/1,5 gram(omkring 100'er ryger) til 10 småkager, og der blev man godt skæv af 1½ kage. Og desuden er det først omkring en time efter at virkningen begynder at tage rigtigt til, så vent gern 1½ til 2 før i spiser en mere, medmindre i selvfølgelig ikke mærker noget som helst. Og få det gjort om dagen da det skulle blive et helt fantastosk vejr i weekenden, hvis altså i har mulighed for at kunne ud, hvilket jeg virkelig håber for jer.
En sidste ting der kommer ikke til at lugte af skunk men af kage, især hvis i lufter ud under skunk og smør processen hvor der godt kan komme til at lugte og pas nu på i ikke får brandt det på.
Her er desuden en film der rigtigt godt viser hvordan man kan lave alt slags mad/kage med skunk, pot eller hash.
Pot In Pans Cooking With Marijuana:
https://www.youtube.com/watch?v=kH3vSoN7Ol8Det var jo lige præcis det råd, jeg kom med

. Men ja, hvis i ikke har særlig tom mave, så vent mere end en time!
Til det med køkkenet, er jeg sgu ikke enig. Mine hahkager har fandeme lugtet!! Så hvis det er forældre, der er problemet, så ville jeg sgu nok gøre det en dag, hvor der går 6-10 timer, inden de kommer hjem -for at være på den sikre side.