Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 19:37

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Steoider
Medlem
Brugeravatar

Jeg overvejer meget kraftigt at tage steoider, kunne godt tænke mig noget som lige gav et kort skub, EN enkelt gang.

MEN ved godt at steoider ikke er noget man skal spøge med, så vil hører nogle som har prøvet at dem? og hvor gamle var i?

Titel: Re: Steoider
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
Det staves steroider. Hvor gammel er du?

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Jeg er pt. igang med testosteron cyklus og er 25. 25 er nok også det de fleste vil betegne som minimumsalder da både krop og hjerne skal være færdigudviklet for at mindske risikoen for livslang TRT(testosterone replacement therapy).

Et kort skub én enkelt gang findes ikke i steroideverdenen - 8 ugers cyklus som minimum, men helst ikke over 16(halveringstid inkluderet). 12 uger er det mest "normale"..

Inden du overvejer det yderligere, synes jeg du skal læse op på især:
-Testosteron og dets estere, halveringstider; propionate, enanthate, cypionate - halveringstiden er altafgørende for at holde et stabilt niveau af testosteron.
-PCT(post cycle therapy/treatment) - dette er medikamenter der sætter den naturlige produktion af testosteron igang igen efter endt cyklus. Den naturlige produktion stopper når man tilfører exogent testosteron og perioden fra man stopper cyklus til den går igang af sig selv igen er ofte ødelæggende; opbygget muskelmasse tabes - som regel næsten ligeså meget som der er opbygget, hvilket er spild.
-AI's - aromase-inhibitors - testosteron aromatiserer til østrogen(jo mere tilført test jo større risiko for højt østrogen) som delvis er skyld i ophobning af vand og det der er værre; tævepatter ;) Det starter som regel ved ømme/kløende brystvorter - AI's er et MUST at have på hånden hvis man tager aromatiserende steroider, men er ikke altid nødvendigt at tage(hellere have det uden at få brug gor det, end at få brug for det og ikke kunne få fat i).

Går ud fra du har styr på korrekt træning og kost, ellers bør du helt droppe idéen. Uanset hvad bør du sætte dig godt og grundigt ind i sagerne INDEN du begynder.

http://www.bodyhouse.nu har en masse gode informationer, men jeg foretrækker nogle af de engelske som http://www.steroidology.com.

Medlem

"EN enkelt gang" det har man jo ikke hørt før :)

Hvad ligger til grund for du gerne vil ? hvor længe har du trænet ? vægt ?

Senest rettet af basssher 21 aug 2012 17:56, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det eneste jeg vil bidrage med, er det samme som BlazR siger. Træn og spis seriøst og så kan du overveje roids når du bliver 25.
Tror det er lidt ligesom tattoos, man bliver hurtigt hooked på det..

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Medlem
Brugeravatar

Jeg er pt. igang med testosteron cyklus og er 25. 25 er nok også det de fleste vil betegne som minimumsalder da både krop og hjerne skal være færdigudviklet for at mindske risikoen for livslang TRT(testosterone replacement therapy).

Et kort skub én enkelt gang findes ikke i steroideverdenen - 8 ugers cyklus som minimum, men helst ikke over 16(halveringstid inkluderet). 12 uger er det mest "normale"..

Inden du overvejer det yderligere, synes jeg du skal læse op på især:
-Testosteron og dets estere, halveringstider; propionate, enanthate, cypionate - halveringstiden er altafgørende for at holde et stabilt niveau af testosteron.
-PCT(post cycle therapy/treatment) - dette er medikamenter der sætter den naturlige produktion af testosteron igang igen efter endt cyklus. Den naturlige produktion stopper når man tilfører exogent testosteron og perioden fra man stopper cyklus til den går igang af sig selv igen er ofte ødelæggende; opbygget muskelmasse tabes - som regel næsten ligeså meget som der er opbygget, hvilket er spild.
-AI's - aromase-inhibitors - testosteron aromatiserer til østrogen(jo mere tilført test jo større risiko for højt østrogen) som delvis er skyld i ophobning af vand og det der er værre; tævepatter ;) Det starter som regel ved ømme/kløende brystvorter - AI's er et MUST at have på hånden hvis man tager aromatiserende steroider, men er ikke altid nødvendigt at tage(hellere have det uden at få brug gor det, end at få brug for det og ikke kunne få fat i).

Går ud fra du har styr på korrekt træning og kost, ellers bør du helt droppe idéen. Uanset hvad bør du sætte dig godt og grundigt ind i sagerne INDEN du begynder.

http://www.bodyhouse.nu har en masse gode informationer, men jeg foretrækker nogle af de engelske som http://www.steroidology.com.

Tusind tak for dit svar! ja er pisse bange for at blive hooked på det! Men er træt af at være så spinkel, har trænet i 1 års tid, dog har jeg først for et par uger siden fået 100% styr på kosten, men synes bare ikke rigtigt at der sker så meget. Og jep er dum som en dør, da jeg ved at resultaterne ikke kommer på nogle få uger, men måneder/år. Men det vil mit hoved ikke blive enig med mig i desværre.....

Medlem
Brugeravatar

Jeg vil anbefale dig at kigge lidt på www.musclezone.dk - Det er bla. folk fra bodyhouse som har starten en ny side da bodyhouse er blevet lidt små dødt og outdated de senere år.

Medlem
Brugeravatar

Hvorfor ikke vente til du ikke får mere fremgang i din træning?
Hvis du siger du er meget spinkel, vil du da nemt kunne få en "normal" krop ved den rette kost og træning..
Så kan du evt genoverveje roids når/hvis din fremgang stopper?
Synes det er for dumt at tage roids, når du alligevel har potentiale for god fremgang clean!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hvis du først for et par uger siden har fået 100% styr på din kost - og den kan sikkert blive bedre ;) - så giv det i hvert fald 2-3 måske 4 måneder, så vil du se resultater.

Naturligvis går det ikke helt ligeså hurtigt som med steroider, men du undgår til gengæld også risikoen for at skulle være på lægeordineret testosteron resten af dit liv...

Løft tung og bryd dine grænser HVER gang du træner, 5 sets - få gentagelser 6-8 - og husk pauser også, de er mindst ligeså vigtige da muskler skal have tid til at restituere.
Æd stort og meget(6 gange dagligt minimum), selvfølgelig så proteinholdigt som muligt; http://iform.dk/kost/kost-og-sundhed/to ... -proteiner

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: On top of myself i hope
Er jeg den eneste som syntes det er for latterligt at tage steroider? Og at de overproportionerede muskler man opnår med dem ikke er spor flotte, og at de tøser der falder for dem som regel ikke har særligt meget mellem ørene? Tag dog at gør dig "fortjent" til de muskler du opbygger igennem hårdt arbejde og rigtig kost. Man kan sgu komme langt uden det lort. Plus kan de fleste steroide brianer ofte ikke løfte en skid når det kommer til stykket.

Medlem
Brugeravatar

Steroider er usundt for menneskets mentalitet ville jeg mene... når man tager dem ender det med at det er dine muskler der ejer dig, og ikke dig der ejer dine muskler. Dit liv ender med at dreje sig omkring det, og du glemmer at give tanke til de ting der er vigtigere i livet end at, for at være helt ærlig, ligne en selvoptaget nar.
Ikke at jeg siger der er noget i vejen med at være i form og se muskuløs og stærk ud, men steroider er sgu ikke den rigtige vej at gå.

Jeg håber eddermame for din egen skyld at du tager de tanker MEGET kraftigt i genovervejelse.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
Pas nu på med at hate for meget på roids.. Jeg kender en del som tager små kure, som slet ikke er selvoptagede eller højrøvede.
De har styr på tingene, og gør det for at give tingene et ekstra skub..

Trådstarter: Du virker ikke særlig moden, eller særlig velovervejet, og du har stadig ikke svaret på hvor gammel du er.
Som de andre siger skal man være moden og voksen for at overhovedet overveje en steroide kur.

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Junior medlem

Hvis man er under 25 som i siger man skal være (21-22 burde være nok vil jeg mene, men lad det nu ligge) for at tage roids, så findes der jo også mildere alternativer fx Anavar (oxandrolone), det bliver blandt andet givet til børn (fordi det ikke hæmmer deres vækst) der af en eller anden årsag har brug for det.

Men Anavar er bare meget dyrt desværre. Og i princippet burde HCG ikke være nødvendig, dog ville jeg nok have det ved hånden alligevel.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Du har kun trænet ét år? Hvad med om du lige læste op på træningen og gennemførte 4 gode, solide træningspas hver uge.
Jeg har trænet i fem år nu, og overvejer stadig først roids når jeg er omkring de 25.

Jeg tror ikke din grundform er god nok til, at du vil bibeholde hvad du nu måtte få af ud af en kur på længere sigt.
Så hvis du tænker langsigtet, får du så meget mere ud af, at have en grundstyrke/form som kommer efter 2-3 år, og så derfra overvejer om du har lyst til roids.

Når jeg læser, at folk der har trænet i så kort tid som dig vil prøve roids, tænker jeg ofte "hvor fanden er viljestyrken henne?".
Det er ikke så svært igen at træne, sove og spise korrekt.
Vi har en fitnesstråd herinde, den kunne du jo starte med at stille spørgsmål i til kost/træning.
Vil overhovedet ikke anbefale dig roids.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Medlem
Brugeravatar

Har besluttet at vente nogle år endnu :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Og i princippet burde HCG ikke være nødvendig, dog ville jeg nok have det ved hånden alligevel.

Nej, HCG er som regel ikke nødvendigt og er i det hele taget ikke optimalt som PCT da det egentlig bare udskyder testiklernes egenproduktion af testosteron.. HCG kan bruges til at få testiklerne tilbage til normal størrelse og derefter køre PCT; nolvadex, clomid etc..

Medlem
Brugeravatar

Godt nok m_theman. Jeg ved ikke hvordan du træner, men jeg må slutte mig til de andre. TUNGE COMPOUND ØVELSER hvis du vil gaine vægt, og MASSER af mad :) Så skal du sgu nok få pakket noget kød på kroppen. Drop alle de isolerede biceps curls, og lav de 4 tunge i stedet. Bænkpres, rows, dødløft og squats (lav dem, det er ikke kun for lårenes skyld :-)). 5x5. evt med nogle enkelte assistanceøvelser ved siden af, men fokuser på at go heavy i de 4, og øge vægten så ofte som muligt. Det behøver ikke være mere kompliceret end det i lang tid.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Steve Holt!..... land?
sgu lidt ironisk, hvor mange fitness freaks der findes, som ingen problemer har med at fylde deres krop med dvs stoffer
så længe man kan yde mere, eller i hvert fald kan bilde sig det selv ind, så der sgu ingen grænser
så fucking klam overfladisk verden vi befinde os i fortiden.

træn og hold dig sund, og hold snotten fra kunstige hjælpe midler

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten

ja det vil jeg nu også mene, bedste HR er at tale folk fra at skyde sig med det lort. de tilfælde jeg har set med folk jeg kender der "bare lige skulle prøve" er ikke endt særligt kønt.

Medlem

sgu lidt ironisk, hvor mange fitness freaks der findes, som ingen problemer har med at fylde deres krop med dvs stoffer
så længe man kan yde mere, eller i hvert fald kan bilde sig det selv ind, så der sgu ingen grænser
så fucking klam overfladisk verden vi befinde os i fortiden.

Lidt ironisk at så mange på psychedelia er imod det, når man må gå ud fra de fleste tager / har taget syntetiske stoffer, som ikke er en skid bedre i mit hoved.

Morale er godt, men får den et extra skud af det, så bliver det bare så meget bedre for en selv!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]