Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 18:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
Hej Psy

Jeg får nogle 8 mg. ren efedrin tabs.
Kunne godt tænke mig at tage i byen som jeg plejer, ryge joints og drikke igennem. Hvor meget efedrin kan jeg ligge til den ligning?

hvad ville være en "optimal dosis". lige nu tænker jeg 4 tabs (32 mg efedrin) før jeg tager i byen og så se hvad der sker.

jeg har prøvet coke, mdma. og har ikke haft nogle problemer selvom jeg har indtaget store doser.
jeg vejer 95 kilo hvis det gør nogen forskel.

har i nogen erfaringer med efedrin og joints/efedrin og alcohol?

Medlem

Jeg har prøvet det et par gange, jeg har taget op til 10 piller på en gang, synes bare man bliver enormt klar i hovedet. Man får slet ikke den samme eufori som på coke. Det dårlige ved dem er så at jeg sveder som et svin når jeg har taget så mange, så det er slet ikk det værd.
Det går til gengæld fint hånd i hånd med alkohol, da man kan drikke helt vildt, det farlige er så lidt at hvis du drikker rigtig meget risikere du at blive alt for stiv når effekten pludselig går af.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

tak for svaret! :) ja jeg tænker heller ikke jeg skal "flyve" eller "trippe" men bare sådan, ku gi den lidt ekstra gas uden at føle sig for sløv ;)

kender godt alcohol/stimulant kombinationen.. det kan godt blive farligt når den stimulerende effekt forsvinder :)
ku også godt tænke mig at høre om hvordan efedrin går med joints!

Insane psychedelia user!

Efedrin er helvedes hårdt ved pumpesystemet, det bør du ha' i baghovedet.

Medlem

Efedrin og joints virker på mig på den måde at jeg stadig har den samme tankegang som når jeg kun ryger, men sløvheden fra røgen er ikke så stor.
Når jeg ryger så ryger fordi jeg godt kan li den måde jeg tænker på, og ikke den afslappende effekt i kroppen.
Så hvis du har det på samme måde og gerne vil væk med sløvheden så kan de være nyttige nok.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Efedrin er helvedes hårdt ved pumpesystemet, det bør du ha' i baghovedet.
Det er jeg godt klar over, jeg har ingen planer om at gøre det mere end måske hver anden uge eller noget i den stil.

det lyder godt med joints også, så glæder jeg mig bare til det kommer :) i mellemtiden kan jeg jo ryge joints og drikke ;) peace out, og tak for de gode svar!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Efedrin hver anden uge, er vel også rimelig ofte. Jeg har selv prøvet det nogle få gange, den gang hvor der var mange therma power i omløb. Og jeg skal aldrig prøve det igen, jeg får en satans trykken for brystkassen. Og generelt kan man godt mærke det er hårdt for kroppen.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Producenten(et helt "legit" firma - har lavet research på dem) siger man må tage 4 om dagen, til at hjælpe på at slanke sig, nedsætte appetitten og forhøje stofskiftet. desuden tager mange mange mange mennesker slankepiller hver dag hvor der blandt andet er efedrin i.

så jeg tænker at 4 på en gang 2 gange om måneden ikke slår nogen mand af hesten. psychedelias egen wiki foreslår også 2 gange om måneden.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hver anden uge er ALT for meget. Hver anden måned er mere realistisk, hvis du vil undgå at det går for meget ud over helbredet. Stimulanser skal man i det hele taget ikke tage ret ofte.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

uden at have taget det selv, og ikke for at underminere jeres viden, så har jeg læst samtlige artikler google kan finde frem om efedrin, wiki'er, producenter, brugere osv. intet tyder på at der ville ske noget ved at tage 8-16 mg efedrin om dagen i en længere periode, hvilket ikke er noget jeg har tænkt mig at gøre, men burde give en indikation om at hvis jeg tager 32 mg hver anden uge, ville der ikke ske noget.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Folk er idioter, lad nu være med at lytte til de abnorme doser. Producenter/folk der har noget med markedsføringen at gøre er de mest upålidelige mennesker, de vil bare skabe mere-salg. De sælger i forvejen ulovlige kemikalier, så de kunne ikke være mere ligeglade med folks sundhed. Wiki'er og brugere er heller ikke pålidelige.
Hav lidt kildekritisk sans, du er for naiv.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

jeg har nu aldrig oplevet at både den danske wikipedia, den engelske og psychedelias wiki, der alle siger det samme tager fejl. lad vær' med at kalde mig naiv, det er jo derfor jeg skriver herinde, det hjælper sku da ingen vegne?
der er millioner af mennesker der spiser slankepiller hver dag indeholdende efedrin og der er et meget lavt antal fatale tilfælde, selv hos daglige brugere. desuden har ingen psychedelisk virken. de farer der er ved efedrin er blodfortyndelse, hjertebanken, den slags. off the record har jeg et stærkere hjerte end de fleste, hvis "folk er idioter" så er der vel heller ingen grund til at lytte til dig?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Der er også mange mennesker hver dag der drikker sodavand og ryger cigaretter ... hvor vil du hen? Bare fordi alle andre gør det behøver det ikke betyde at du skal gøre det samme.

Og hvordan ved du at du har et stærkere hjerte end de fleste?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Dem som fx slanker sig ved hjælp af efedrin og motion, udsætter deres hjerte for kæmpestort pres. Det er altså rigtig hårdt for pumpesystemet, og besides det, så bliver du jo kun mere klar i krydderen når du er i byen. Hvad med bare at drikke lidt mindre eller søge lykken andre steder?

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Dedikeret medlem
Brugeravatar

ja, jeg vil derhen at det er selvfølgelig usundt at drikke sodavand og ryge cigaretter, men folk bliver ved med at gøre, så selvom de mærker konsekvensen føler de sig ikke forgiftede eller ser ingen anden udvej end at stoppe fordi de bliver forgiftede. så dør jeg nok heller ikke af at gøre det 1/14 af hvad de gør.
jeg har fået taget undersøgelser hos lægen, og hun sagde jeg havde et større og mere "pumpekraftigt" hjerte end de fleste kan prale af.

drikke mindre? det er jo det modsatte der er pointen ;) og jeg har ikke nogen dealer som kan give mig lykke andre steder fra, derfor tænkte jeg at jeg ville se om efedrin var noget for mig.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

jeg har ikke nogen dealer som kan give mig lykke andre steder fra

Det var dog et utroligt trist syn du har på livet. Måske burde du stoppe med rusmidler for en periode? Det er en ret farlig association du gør dig der.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det er måske lidt for hurtigt at sige, at fordi du gør noget mindre usundt end andre, så det cool nok. Det jo stadig usundt.
Men en gang imellem kan nok ikke skade, men selve den udtalelse der virker ikke særlig sund for andre valg af evt. samme karakter.

Men held og lykke med det.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Alice, nu genbrugte jeg jo din sætning "finde lykke andre steder fra" - med det troede jeg du mente andre stoffer, for jeg har skam masser af gode ting i mit liv, og ud over jeg ryger nogle pinde om ugen er det 3 måneder siden jeg sidst har rørt andet end nikotin alkohol og thc, jeg tror jeg har fint styr på mit rusmiddelindtag. honestly. du er seriøst ikke i stand til at sige hvad jeg skal gøre med mit liv, det gør mine forældre og min kæreste heller ikke. ligsom jeg heller ikke ved hvad der er bedst for dig. fordi jeg ikke ER dig.

jeg går meget op i min krops sundhed, hvis jeg ikke gjorde havde jeg da bare fået mit efedrin og pumpet rundt på det dag og nat uden at tænke to gange. kender fint fungerende mennesker der sniffer coke flere gange dagligt. tror skam ikke jeg ville dø hvis jeg tog efedrin hver gang jeg tog i byen, eller noget andet stof(jaja, lad nu vær' at overfortolke alting). men vil gerne finde en balance som skader mig mindst muligt, og hvor jeg alligevel ikke sætter nogle "unødvendige" begrænsninger - jeg ved godt det er usundt, men hvis det ikke får nogen direkte indflydelse på mit liv, så er jeg på.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]