Hey
Først og fremmst vil jeg gerne sige, at jeg nok ikke er typen der hører til herinde eller kommer til det. Jeg ryger en del bønne, men går ikke op i det på anden måde. Det gør jo også, at jeg ikke ved det store om produktet.
På det seneste er jeg kommet til den løsning, at man for at blive skæv ligeså godt kan spise sit hash, for det er primært rusen jeg er ude efter. For mig er der flere fordele:
- Jeg kan komme det i min mad og min drikke. Det synes jeg er drøn hyggeligt at være fælles om, ligesom en god pind kan være.
- Jeg kan spise det hvor som helst uden nogen opdager det. En tændt joint er ikke lige populær alle steder.
- Det er ikke så beværligt og kræver ikke så store remedier. Man kommer desuden ikke til at hørme af Hamp in case man skal snakke med folk man nu møder.
Jeg har læst mig frem til, at man gennem oral indtagelse optager al THC. I en joint går meget jo op i røg. Derfor undrer det mig, at jeg skal spise måske en klump på et gram for at opnå samme effekt som en lille skolejoint. Det burde jo være omvendt.
Hvorfor er det man opvarmer hashen først? Gør det, at man bliver mere skæv når man spiser det? THCen fordamper vel, så det undrer mig. Hvad er mest populært at spise? Pot? hash? Skunk? Og hvad har den bedste effekt i forhold til prisen. Og hvorfor skal det altid indtages "med noget" f.eks. kage eller kakao. Og hvorfor riste det i smør, som der står nogle steder? igen, så fordamper THCen vel bare?
Jeg håber i kan hjælpe en lallende amatør som egentlig bare holder af at chille her og der

m.v.h