Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 jun 2025 22:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey derude!

Jeg eksperimenterer i øjeblikket lidt med forskellige typer for weed, hovedsageligt pot og skunk, for at finde ud af hvad der forudsager hvad, og hvilket jeg generelt bedst kan lide at ryge.
Jeg kunne derfor godt tænke mig at høre hvad det bedste i nogensinde har røget er, og hvilke effekter det havde. I må gerne komme med et par stykker, i stedet for bare at nævne en enkelt type weed.
:peace:

Medlem
Brugeravatar

En god sativa sort, er helt klart min ynglings, hvis det så er muligt med lidt øl til er det helt fantastisk :cheers:

Effekt på mig: Jeg bliver glad oven i låget og et meget mere snaksagligt menneske. Hygger mig selvfølgelig også meget mere :lol:

Medlem

Super Lemon Haze.
Bedste griner jeg nogensinde har haft, og fik det oven i købet til min 420

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
Night shade.
den bedste indica,jeg har groet.
Virkelig dejlig og let at gro, og smagen er "Top sky"

Den bedste stener jeg har haft :)

//Zh4d0w

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Medlem

Orange Haze fra staden, lækker 65/35 Sativa Dominant, blev skæv ved Café Nemo sidste sommer bare ved 2 hvæs.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Den bedste skunk jeg har røget hedder Pineapple expres. Den gjorde mig helt extremt energisk. Det var helt umuligt at sidde stille, og jeg farede rundt som en galning. :joint:

Medlem
Brugeravatar

Pineapple Express for skunk, kb knak for hash.. tror det er 130'er eller 140'er. Havde nogle fucking grinern dage i en lejlighed med en god kammerat, en kasse øl, noget pasta og 11g kb knak.

Moderator
Brugeravatar

Butan-nol på udendørsdyrket White Russian (dansk 'klimatiseret') og UK08, høstet mellem-tidligt, så de begge gav en up-high. Fik et smil der bare spændte fra det ene øre til det andet, og blev halv-euforisk, med en hygge-behagelig kropsfølelse. Har også røget en Laughing Buddha (Sativa sort) på dampkring engang i amsterdam, der gav en lignende virkning bare med mere tankespind (positivt ladet) med tendens til grileflip. Desværre har de haft en anden phenotype de sidste par gange jeg har været der, som slet ikke var lige så god, og den har de solgt som en indica sort, selvom jeg længe stod og forklarede manden bag disken at det ikke var en indica sort, men en mellem-langtidsblomstrene sativa på 12-14 uger, og selv havde dyrket den. Muligt det har været en indica pheno, men det er stadig misvisende at sælge den som indica, hvis det overhovedet var samme sort, men burde det være da de er ejet af frøproducenten der laver laughing buddha.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
Det lyder da til at der har sneglet sig en lille pheno ind der :D

Fik faktisk også en gang en pineapple express som gjorde mig så vissen i 4 timer, jeg kunne ikke røre mig kun grine lidt en gang i mellem af min kammerat der sad og slog op med sin kæreste over telefon :) det var lige i starten da jeg begyndte at ryge, fik kun 2-3 blæs på den pind O.o
//Zh4d0w

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Personligt er jeg ikke meget for skunk. Bliver sindsyg, når jeg ryger det, så en god slasket hashrus er at foretrække. Gerne en tung en som sort nepal, mens ellers bare, hvad der er tilgængeligt

Medlem

Det mest voldsomme jeg har nogensinde har røget var i berlin... Den første sorte jamaican-type-of-guy vi så spurgte os om vi ville købe noget marijuanna, mdma osv.. Vi tog os til lommerne og fik pruttet ham ned til 18 euro for en lille smule skunk.. (han startede på 25).

Nåh, vi var lidt skuffede over den sum vi havde lagt ud i forhold til udbyttet, men vi rullede op og startede den. efter to splitsekunder var jeg flyvende afsted oven i hovedet. Vi havde forinden drukket 3 fadøl så vi var kørende i forvejen!

efter 5 min sejlede mit hoved så meget, at jeg dårligt kunne sidde være i mig selv.. alt gik fuldstændig amok.. Det var helt klart ikke den fedeste rus..

Den fedeste jeg har haft var vidst med noget bubblegum på roskilde.. føj det smagte godt.. jeg sad bare og røg det som man drikker en øl på en varm dag. Jeg var så også locked i min campingstol i et par timer :-D

Junior medlem

Geografisk sted: Kanin Ø (Ønskeøen)
G13 skunk er det bedste jeg har prøvet, sendte mig virkelig langt ud i lang tid på en god måde self - virkelig hurtig og hårdt slående :)
Killer queen synes jeg derimod er den skunk der smager absolut bedst, ren slik! God tung hash som luksus marok er bestemt hellere ikke dårlig engang i mellem.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Nevilles Superhaze eller sådan noget, røget i Amsterdam. Så latterlig sativahigh, fatter det ikke.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Junior medlem
Brugeravatar

Det bedste jeg har røget vil jeg tro var noget White Widow jeg fik af en ven, slap af det gjorde vores aften meget bedre.

Junior medlem
Brugeravatar

Ketema Gold er klart min #1 hash! føles nærmest som 50% sativa og 50% indica det er noget af det tjald der virker bedst på mig!
og så med skunk er super skunk og juicy fruity klart mine ynglings.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]