Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 14:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 59 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: dyre haven
MMA evt. plus en joint. Dobbelt så nice eufori som MDMA.

Mixed Martial Arts? Kan ikke forestille mig at man klarer sig særlig godt efter en joint, men hvis du får stor eufori ud af tæv så fair nok.. :)

Hahahaha! Havde en lignende tanke! Træneren ude i colosseum i århus ville satme banke dig hvis du mødte skæv op!

Donny: "why are you wearing that stupid bunny suit?"
Frank: "why are you wearing that stupid man suit?"

Svar med citat  
Site Webmaster
Brugeravatar

MMA evt. plus en joint. Dobbelt så nice eufori som MDMA.

Mixed Martial Arts? Kan ikke forestille mig at man klarer sig særlig godt efter en joint, men hvis du får stor eufori ud af tæv så fair nok.. :)

3-Methoxy-4-methylamphetamine

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg var ikke helt sikker på hvad eufori betød, så http://da.wikipedia.org/wiki/Eufori velvære, lykke og opstemthed synes jeg passer bedst med et opiat, mens det græske udtryk "godhed, smukhed, oprigtighed" passer bedst med MDMA

Den måde vi bruger ordet på, siger ikke så lidt om vores kultur

Svar med citat  
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Shrooms har jeg haft den vildeste eufori af, men MDMA er man bedre sikret - svampe kan gå begge veje...

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordkysten
Jeg er flere gange blevet overrasket over hvor voldsom en eufori svampe kan tlbyde, ellers må jeg sige mdma, methylone eller metadon.

Metadons eufori er måske ikke lige så vild og voldsom som de andres, men den kan til gengæld vare HELE DAGEN.

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

MDMA helt sikkert. Første gang jeg prøvede det, gik jeg fuldstændig i selvsving over hvor lækkert det var, og der varede rusen også længere. Har ikke opnået helt samme rus siden hen, men prøvede en enkelt gang med indtagelse af mørk chokolade i dagene optil, synes det øgede euforien en del, på trods af jeg ikke tog så meget.
Jeg har også oplevet dyb eufori på svampe, hvor jeg lå med lukkede øjne og blev skudt gennem tunneller i hvad der føles som en evighed. Dø' lækkert, ikå'

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Noget psykedelisk, såsom svampe eller LSD, kombineret med MDMA, er noget af det mest euforiske og vidunderlige jeg nogensinde har oplevet.

Svar med citat  
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
lsd is my drug of choice

Svar med citat  
Medlem

Geografisk sted: JYLLAND
Heroin. Helt klart

Svar med citat  
Junior medlem

Geografisk sted: Somewhere,Somehow
Jeg var ikke helt sikker på hvad eufori betød, så http://da.wikipedia.org/wiki/Eufori velvære, lykke og opstemthed synes jeg passer bedst med et opiat, mens det græske udtryk "godhed, smukhed, oprigtighed" passer bedst med MDMA

Den måde vi bruger ordet på, siger ikke så lidt om vores kultur

Haha fedt observeret :)

on topic: Hel sikkert mdma. Når man render rundt på en festival en hel nat og holder i hånd med to gutter man knapt nok kender, så ved man den er hjemme :lol:

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Helt klart mephedron. Jeg tog 500 mg i pille og da det begyndte at virke, tog jeg 2 streger. Har aldrig haft sådan en lang orgasme.

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det er da noget af en dose.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Svar med citat  
Medlem

Jeg svæver lidt mellem LSD og svampe...- dog er der en enkelt oplevelse på svampe, der klart står højere end noget andet.
Så det må være svampe!

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Lsd på første pladsen, da jeg synes, som mr. Fry også nævner, at det giver en meget ægte form for eurofi. Det føles på ingen syntetisk som med mdma og dagen efter har jeg det stadigvæk fantastisk i krop og sind. Dog kommer fru emma på en flot anden plads.

Svar med citat  
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
Svampe

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Mephedrone, den eufori det stof kan give er ubeskriveligt.

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg tror min mest euforiske oplevelse var MDMA og en lav dosis svampe.

Svar med citat  
hey bro og broinder Jeg ville lige hører jer herinde og tror sku der nogle af jer der kender til den slags musik og denne artist. Fik en brændt cd for par år siden men den er blevet væk der stod noget på den som epherean mener jeg, har prøvet og søge på youtube og andre steder men syntes ikke jeg kan finde enn skid. det er phy musik lyder meget godt. tror nummerne havde en rimelig simpel titel med sådan noget som part et og to osv hehe. Tak på forhånd :D

Svar med citat  
Medlem

Come up på LSD virker ret euforisk på mig, og er nok ikke uden grund det nævnes så meget herinde - men det kan også virke lidt overvældende indtil man når plateau.
Derudover vil jeg nævne en helt latterlig orgasme jeg engang oplevede på 6-apb som skyllede gennem hele kroppen - det var så jeg lå og rystede nærmest helt krampagtigt med det hvide ude af øjnene. Det var dog den eneste gang det lykkedes mig at komme på en jævn mængde af det stof - men når det sker er det som at blive ramt af en forhammer.

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Come up på LSD virker ret euforisk på mig, og er nok ikke uden grund det nævnes så meget herinde - men det kan også virke lidt overvældende indtil man når plateau.
Derudover vil jeg nævne en helt latterlig orgasme jeg engang oplevede på 6-apb som skyllede gennem hele kroppen - det var så jeg lå og rystede nærmest helt krampagtigt med det hvide ude af øjnene. Det var dog den eneste gang det lykkedes mig at komme på en jævn mængde af det stof - men når det sker er det som at blive ramt af en forhammer.

Høhø orgasmer på psykedeliske stoffer, slår stimulanser/emphatogener, med flere kilometer.

Min bedste orgasme har været på azurescens kombineret med en masse tjald. Rystede, skælvede og kunne ikke tale, op til fem minutter efter jeg kom op i en tøs.. :D

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 59 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]