Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jun 2025 13:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

.

Senest rettet af Stefanandersen12 14 maj 2013 14:27, rettet i alt 1 gang.

Medlem

Jeg forstår det sådan at du helst vil undgå stoffer, men at du stadig gerne vil holde dig vågen og feste med dine venner alligevel... Er det helt ved siden af?

Junior medlem

Du har forstået det helt rigtigt :) men jeg er lidt fristet af stofferne og jeg er i tvivl om jeg tager skade af en lille mængde. Jeg regner ikke med at blive afhængig, da jeg kunne holde mig fra hash og jeg ikke har mulighed for at få fat i amf til dagligt :)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Det vil skade ja, men ikke meget mere end en almindelig druktur. Det eneste rigtige alternativ til at holde sig vågen udover stimulanser må være vandvognen, men ok, kunne nok holde mig vågen på opiater til et hardstyle-event... Anywho... Jeg synes det er en god plan at du bare tager en lille klat amfetamin, det kan også snildt bombes/spises hvis du ikke er så meget for at sniffe. Jeg vil dog råde dig til kun at tage lige præcis den mængde der skal til for at holde dig vågen... Kører man streger indtil den lyse morgen er man garanteret en smadret krop i i hvert fald 2 døgns tid efter, og det er rusen sgu ikke værd IMO...

Medlem

Du tager ikke skade af en lille smule amfetamin, men hvis det kun er dét at du skal kunne holde dig vågen om natten, så er klart andre ting jeg hellere vil anbefale.
På en festival er amfetamin nok det sidste jeg ville tage, da jeg dagen efter ofte får det smadder skidt, og egentlig mest af alt bare har lyst til at isolere mig fra alt og alle, og sidde og ha' ondt af mig selv.

Tror du at noget som koffein ville kunne gøre tricket for dig? Det er i hvert fald ikke lige så hårdt for din krop, og det ændrer heller ikke dit tankemønster, som amfetamin har det med at gøre.
Ellers, så kig evt. rundt på nettet efter naturprodukter, der forøger energi osv.

Junior medlem

Man kan sagtens holde sig vågen i rigtig lang tid med redbulls, ellers kan du tage 16 mg (lille dosis) ritalin som virker ligesom amf men gør ikke så du har det elendigt når du vågner og så mener jeg heller ikke ritalin har ligeså slemme bivirkninger som amf på længere sigt

Junior medlem

.

Senest rettet af Stefanandersen12 14 maj 2013 14:29, rettet i alt 1 gang.

Junior medlem

Det vil skade ja, men ikke meget mere end en almindelig druktur. Det eneste rigtige alternativ til at holde sig vågen udover stimulanser må være vandvognen, men ok, kunne nok holde mig vågen på opiater til et hardstyle-event... Anywho... Jeg synes det er en god plan at du bare tager en lille klat amfetamin, det kan også snildt bombes/spises hvis du ikke er så meget for at sniffe. Jeg vil dog råde dig til kun at tage lige præcis den mængde der skal til for at holde dig vågen... Kører man streger indtil den lyse morgen er man garanteret en smadret krop i i hvert fald 2 døgns tid efter, og det er rusen sgu ikke værd IMO...

Det lyder ikke så slemt :D med "at tage skade" mente jeg mere depression og andre symptomer, men nu er jeg ikke så hardcore med stoffer at jeg "kører streger til den lyse morgen" :D

Tak for hurtigt og godt svar :D

Senest rettet af Stefanandersen12 26 sep 2012 23:54, rettet i alt 1 gang.

Junior medlem

.

Senest rettet af Stefanandersen12 14 maj 2013 14:29, rettet i alt 2 gange.

Junior medlem

jeg fuckede vist lige de der citater op før, så jeg skrev dem igen xD

Medlem
Brugeravatar

Bare sørg for at have spist godt inden du tager derind, og så drik godt med vand eller energidrik mens du er derinde og tank op med noget sukkerholdigt derinde, hvis du har mulighed for det. Det plejer at virke for mig, uden brug af amf eller MDMA, og jeg får stadig en fed aften!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Kaffe, det er godt og sundt alternativ til amfetamin.
Jeg ved ikke om det er tilladt at tage en termokande med til sådan et event, men du kan jo prøve ;)

Ellers har de sikkert energi drikke i baren.

Senest rettet af snufkin 27 sep 2012 11:18, rettet i alt 1 gang.

Moderator
Brugeravatar

^this. Ellers er det også langt hen ad vejen et spørgsmål om ikke at drikke alt for tungt tidligt på aftenen... Jeg kan som regel snildt holde til 7-8 stykker om morgen hvis jeg f.eks først begynder at drikke rigtig ved en 22-23 tiden, det handler om at finde viljen, så kommer energien af sig selv :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Ja, det kommer nok også helt an på hvad man foretage sig, hvis man skal holde sig vågen helt uden stimulanser af nogen art. Hvis jeg var til midnatsgudstjeneste ville jeg nok ha svært ved at holde mig vågne. Men som du selv er inde på, bliver det nok også svært at sove til et hardstyle event.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Ritalin, Adderall eller Kokain

Junior medlem

Jeg har ingen anelse om hvor jeg skulle skaffe Ritalin, som ellers lyder som det perfekte stof :D

Jeg har kun det mine venner tager med. Jeg tror bare jeg føler mig lidt udenfor når de alle sniffer i bussen.

Moderator
Brugeravatar

bare spørg dine amfvenner, de kender sikkert nogen...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Du skal ikke føle dig udenfor, bare fordi alle dine venner tager stoffer. Det er altså lidt fucking indstilling imo.
Du er jo stadig lige så meget "værd", du har nok bare nogle andre (mere fornuftige) værdier i livet end at blæse taget af til hardstyle fester.
Det skader ikke at prøve, men du skal ikke føle dig udenfor. Hvis du vælger ikke at tage stoffer, må du bare finde energien et andet sted fra (indefra) samt redbulls eller lignende.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Junior medlem

.

Senest rettet af Stefanandersen12 16 nov 2013 21:21, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Lad være med at tage stoffer bare fordi de andre gør det :) Du kan sagtens holde den kørende på redbull og energi indefra. Det har jeg selv gjort flere gange i Holland.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]