hejsa allesammen..
jeg begynde og få seroquel for 5år siden da min far var døde, fordi jeg bla ikke kunne sove selvom jeg havde en active hverdag den gang, og jeg havde set svært, nu går mit liv på så mange måder rigtig godt og tinge lykkes, så jeg tænkte nu ville jeg prøve og se om jeg kunne undvære dem, har tage 200mg om aften i snart 3år starte ud med 100mg, og når jeg har glemt og tag dem eller af en grund ikke har fået dem til og sove har jeg ikke kunne falde i søvn, og det sidste snart 20-25 dage vil jeg tro har jeg kun tage 4 seroquel, men jeg har satme os haft svært ved og sove selv sove piller og hash hjælper ikke nogen af dagen og har os smertestille som jeg har fået pga af kræftig ryg smerter, og alle de ting har nogen dage ikke en gang kunne slå mig ud, det måde jeg ikke kan sove minder meget om sidste gang jeg var i behandling for misbrug, det sgu træls og havde så svært ved og sove, men det går over igen, og selvom jeg tager nogen andre ting for og hjælpe med og sove så har jeg tænkt mig at jeg vil være helt clean igen efter nyt år, bået fra læge medicin som vil være stort for mig, og de stoffer jeg selv vælger og tag,
selvom jeg aldrig vil miste interressen for planter og dyrke dem, så tror jeg det er tid til og blive helt clean igen og komme ind til bene
havde jeg bare lige brug for og fortæle få ud..
vh trold