Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 19:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey psy, jeg vidste ikke helt om jeg skulle smide den inde i Psilocybin svampe eller herinde, men håber det er godt nok at den ligger her :P

Det jeg tænkte på var om i ville fraråde den her kombination, lidt ligesom MDMA og Amfetamin ikke er godt at blande sammen. Selvfølgelig ved jeg godt at kombo'er ikke er godt og det ville være bedst at tage hvert stof alene, men synes godt jeg kunne bruge lidt smæk på hvis i forstår :P men det var om nogen af jer viste om den her er specielt dårlig for en?? :)

P.L.U.R.

Stodder
Brugeravatar

Blandingen er ikke decideret farlig, men du kan godt regne med at 1+1=3 hvis du forstår :)
De gange jeg har blandet tryptaminer og phenethylaminer har de altid forstærket hinanden, så det er en god ide at holde doserne nede.
Mit kraftigste trip til dato var en kombination af ekstraheret meskalin og svampe.

Edit: Har du prøvet dem hver for sig først? Hvis ikke så gør det, inden du begynder at kombinere.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Citat:
Edit: Har du prøvet dem hver for sig først? Hvis ikke så gør det, inden du begynder at kombinere.

Jeg vil sige det der er et pisse solidt råd. Efter min mening burde man måske være rimelig bekendt med begge stoffer, før man prøver at blande, bare for at være på den sikre side.

NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.

Medlem

Jeg har ikke prøvet 2C-I og Svampe på samme tid, men jeg har prøvet 2C-I + 4-AcO-DMT, hvilket var en alletiders combo, så det vil helt sikkert heller ikke være helt hen i vejret med 2C-I og svampe :)
Men ja, du skal selvfølgelig holde doserne lavere end hvis du tager de enkelte stoffer hver for sig, da de forstærker hinanden, og du skal være tryg ved begge stoffer inden du begynder at kombinere dem (standard regel for kombinationer).
Tryptaminer og Phenylethylaminer giver generelt ret god synergi kombineret synes jeg. Held og lykke :)

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
Jeg synes det er en rigtig fed combo! Hold doserne lave. Jeg har aldrig bevæget mig over 14mg 2c-i + 1.2g svampe (thailandske).
Skal jeg være helt ærlig, så tager 2c-i'en noget af svampens "ubehagelige" dybde. Det er lidt mere "party" når man smider 2c-i in da mix.
IMO ^^

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Blandingen er ikke decideret farlig, men du kan godt regne med at 1+1=3 hvis du forstår :)

Det kan jeg stå inde for! Nu var det godt nok med LSD + 2C-I, men det var godt nok en spacey tur.

Junior medlem

Jeg har ikke prøvet 2c-i'et endnu men har taget en del svampe. Min plan er også det at jeg vil prøve 2c-i'et og hvis jeg efter et par timer synes det godt kunne bruge et lille twist, vil jeg lave mig en kop svampe te. Men det er også KUN hvis jeg synes det er nødvendigt (Synes selv jeg er har rimelig godt styr over om jeg har brug for det ekstra twist).
Og jeg er indforstået med at 1+1=3, Jeg ville bare lige høre om (Hvis vi skal bruge samme forklarings metode) at det ikke gav 1+1=6, eller om det bare var en generelt dårlig kombination.
Men tusind tak for de gode svar, glæder mig til at jeg skal prøve 2c-i'et, så må jeg jo se hvad jeg synes :P

P.L.U.R.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Jeg har prøvet 2c-b/2c-c + svampe, hvilket er en fantastisk kombo. Som flere andre nævner; hold doserne lavere end med hvert stof for sig selv da 1+1=3 i tryptamin+phenethylamin-kombo øjemed :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Altså, det er nok ikke meget galt med 1+1 = 4, for mit vedkommende med LSD'en. Hold dig til 2C-I i første omgang. Når du så har prøvet det et par gange, kan du lægge svampene ind over.

Medlem

Yea hvis du aldrig har prøvet 2C-I før, har du helt sikkert nok i det til at starte med, 2C-I er et alletiders stof i sig selv bare :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]