Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 22:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg har tit fået coke der er cuttet op med noget, men hvad?
Jeg har hørt noget om noget kreatin(el.lign)pulver og noget om noget afføringsmiddel, og nogle siger vaskepulver.
Anyone knows?

Medlem

Det ved kun pusheren, og det er ikke engang sikkert at han ved hvad det er blandet op med, det kan være alt fra rottegift til mazarinkage.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: pleadian´s and back
Al mainstream pulver er usandsynligt.. kend dine kilder når vi snakker pulver..!!! det kan være hva som helst... er blevet bøffet på gade plan en del i mine unge naive dage..!!!! Hva ska jeg sige... quit it eller flyt til sydamerika Lol.;)
:peace:

Medlem
Brugeravatar

Mener der er guides herinde til oprensning af kokain, tænker at hvis man udfører en sådanne oprensning vil det være muligt at identificere de stoffer man har frasorteret?

Admin
Brugeravatar

Måske kan man med TLC på papir vha. vanilin eller en anden god stain. Men det kræver, at man har meget rene referencestoffer til alle de ukendte, man skal identificere.

Til trådstarter: Det kan være cuttet med alt muligt. Og de fleste almindelige mennesker har ikke mulighed for at analysere det ordentligt.

-Jimmy Carter

Medlem

Lactose,kreatin,leviomisol, kalk, grus u name it

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Her er en god radioudsendelse omkring det: http://arkiv.radio24syv.dk/video/4367797/mortens-aften

Citat:
Retskemikeren Kim Blauenfeldt Gosmer, der afslørede at der er kancerfremkaldende ormekur i 80% af kokainen i danmark fortæller hvad der i virkeligheden er i de forskellige slags narkotika. Morten Vammen

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Rætti godt og informativt indslag..!

Ham Morten tager nogen spændende ting op, men han er lidt at en købehavner :p han kommer sgu med en del guldkorn :rocking:

Dedikeret medlem

Geografisk sted: sted
^^yir.

Værten er for grineren...på en steneren måde.. hehe

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Her er en god radioudsendelse omkring det: http://arkiv.radio24syv.dk/video/4367797/mortens-aften

Citat:
Retskemikeren Kim Blauenfeldt Gosmer, der afslørede at der er kancerfremkaldende ormekur i 80% af kokainen i danmark fortæller hvad der i virkeligheden er i de forskellige slags narkotika. Morten Vammen

Super link, god HR. Burde ligge som Stickie!

Medlem

Geografisk sted: Der hvor du ikke kan nå mig
Det ormemiddel der omtales, er det ik det der bliver/er blevet solgt some "Badesalt",altså BZP?. Fy for den lede vis det er xP

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det ormemiddel der omtales, er det ik det der bliver/er blevet solgt some "Badesalt",altså BZP?. Fy for den lede vis det er xP

Nix, har absolut intet at gøre med det såkaldte "badesalt" eller BZP, hvilket i øvrigt heller ikke er det samme. jeg tror du roder lidt rundt i tingene.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
BZP er jo tidligere anvendt som ormekur, hvis jeg husker ret. Og det er solgt som "party pills", så helt galt afmarcheret er han ikke.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

BZP er jo tidligere anvendt som ormekur, hvis jeg husker ret. Og det er solgt som "party pills", så helt galt afmarcheret er han ikke.

Såvidt jeg forstår så stoppede brugen af BZP som anthelmintikum i starten af 60'erne og det er vist ikke solgt til dyr siden, men jeg kan tage fejl. Gamle synteser for vet. medicin bliver nogle gange taget op i ulande og solgt som et nyt produkt. Badesalt er ofte substitution kathinon'er og BZP er et Piperazin.
Men det var mere et vink til Tom. Selv om jeg sætter pris på hans iver for at komme med indlæg til forumet, så roder han ofte rundt i tingene måske pga. manglende grund viden. Men uvidenhed er ikke det samme som at være dum, så hvis han sætter sig lidt ind i tingene vil han sikkert komme langt på forumet :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Levamisol er den omtalte ormekur.

Medlem

Geografisk sted: Der hvor du ikke kan nå mig
Fik lige en kif presser(til ryst) in af døren her forleden, med et par dråber sprit og lidt god vilje. Fik jeg lavet en så kaldt "rock" af noget coke jeg havde" liggende. Vil bare lige på det kraftigste sige at vis jeg ville sælge mit knark at tjene en fedt extra, og blande en masse pis i uden nogen medmenneskelighed, og så rippe dig for dine hårdt tjente penge. For de du går og tror at rock er mere rent ;) Så det bare såå pisse let. Fik selv i pulver 1.2g og det er en af de bedre den her, men pulver kan være ligeså God / dårligt. Smag, b om en bitte streg og hav en vægt med, der jo nok der sælger vis du ikke må :lol:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]