Har prøvet det 1 gang, så jeg tænkte jeg lige ville bidrage med min oplevelse. Kom over til en kammerat, som lige havde været i på ferie i London. Han havde så fået fingrene 3 poser "Black mamba ultra", så jeg kiggede lige over for at sige hej, alle gutterne sad i forvejen derovre, og røg et par normale joints. Lige da jeg trådte ind a døren, fik jeg bare skubbet den her mærkeligt lugtende joint i hovedet. Jeg spurgte hvad der var ì? -black mamba ultra fik jeg afvide. Hvad er det spurgte jeg? -Sv: Legal highs .
Har prøvet en anden variant af legal highs før, det var virkningen, som en anden også beskriver tidligere i debatten, Lignende hvis du ryger noget afklip, fra alle topperne af dit grass når du helt tør

. + her får du så også en irriterende hovedpine. Så det havde jeg egentlig ikke lyst til at ryge, men han insisterede på at jeg burde smage et par hiv. Kan ikke rigtig forklare smagen, eller lugten andet en herbs`. Så jeg tog 4 hvæs, og skulle til at tage et bonghoved da min anden kammerat væltede ind af døren, om jeg ikke hurtigt ville tage med på ok, for det var noget med at de reserverede 500 kr på kortet for at tanke og det havde han ikke. Og han havde travlt, så jeg smutter med, sætter mig ind i bilen -ca 30 sekunder efter de 4 hvæs. Vi kører, og det var ikke en "sniger". -Hak sagde spætten, så blev jeg satme blæst omkuld. Det var lidt ligsom første gang mand ryger, den der sindsyge "high", dog uden det der sprøjt af "happiness", som jeg plejede at få, for et par år siden, da jeg lige var startet med Joints. Det var lidt som om jeg ikke engang kunne bevæge mig, hele min krop summede bare derud af! Gik herind fordi jeg ville vide, hvad det egentlig var lavet af, for har lyst til at bestille et par poser hjem. Og da jeg ikke umiddelbart ikke ser nogen give udtryk for at, det "æder" hjernen eller lign. Så tror jeg sgu det det jeg gør. Men vil dertil dog fraråde folk at ryge lortet, da ja det nok højst sandsynligt er sprøjtet med syntetiske cannabioder, så ved "vi" jo ikke hvad plantematerialet er for noget. Har hørt om folk der skulle være blevet helt fucked op, men i ved fra en kammerat der har hørt det fra en, som har hørt det fra en.