Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 21:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Hej derude! :)

Ja er kommet i besiddelse af 2 typer Black Mamba.
Den ene pose er fra Am-Hi-Co og den anden er af ukendt producent.
Har åbnet den ene og den dufter sådan lidt af Te. Kan ikke helt komme på hvilken. Men tror det er en slags grå Te det lugter af.

Opretter den her tråd for at høre om i kender til "Black Mamba". Hvad er de gode effekter og de negative? Regner med at ryge det i nogle almindelige joints som man ville rulle med hash. En ven prøvede det med bong og han blev skidt og dårlig.
Jeg ved at det er designer drugs. Og at det er højst sandsynligt sprøjet med syntetiske cannabioder.
Hvoraf at "hoved ingrediensen" er Damiana. Det er hvad jeg har læst mig til at diverse forums.

Lidt billeder er herunder for at "fremvise" poserne.
Og hvad der er i dem.

Billede

Billede

Billede

Fortsat god nat til natteravnene derude ! :)

Ps.
Nu må i sige til hvis billederne ikke er gode nok, og om jeg har postet rigtigt eller forkert.
Første post, så håber det går den her gang :)

Moderator
Brugeravatar

Jeg har ingen erfaring med det specifikke produkt, men jeg har prøvet syntetiske cannabinoider én gang (første og sidste), det var 'Spice' og effekten var ret subtle, men alligevel sammenligneligt med rigtig dårligt pot. Endte med at få en intens hovedpine (ala migræne, men meget mere lokalt) centreret omkring midt for øjnene og lidt over, lidt desorienteret og kvalme og opkast. Hvis det er analogt til spice, så kan jeg ikke anbefale dig at ryge det. Når det er sagt, så har jeg læst om flere der var positive overfor spice og syntetiske cannabinoider i øvrigt, men jeg skal godt nok ikke rører det igen, hvis jeg kan undgå det.

Medlem
Brugeravatar

Okay, det lyder ellers som en slem omgang.
Har tænkt mig at starte lidt blidt ud. Med en meget lille dose for ligesom at få testet styrken.
Og måske effekterne ved det.

Men ellers så smider jeg en tilbagemelding når jeg får tid til at teste det! :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Hvis det er det syntetiske cannabinoid, JWH-018, har jeg haft rigtig gode erfaringer med det. Da jeg prøvede det røg jeg pot hver eneste dag og jeg synes jeg fik en meget bedre rus ud af JWH-018. Det føltes som første gang man fik det fulde potentiale ud af at ryge en fed. Men som alt andet, så falmede den følelse også ved vedvarende brug.

Prøv at søg efter det produkt og se om du kan finde noget info om, hvilket syntetisk cannabinoid der er at finde i dit røg.

Medlem
Brugeravatar

Black Mamba Ultra skulle være sprøjtet med JWH-018 dog er jeg usikker på den anden..

Stodder
Brugeravatar

Hvis det er købt i London er der nok ikke JWH-018 i da det er ulovligt i UK. Et bud kunne være AM-2201.

Medlem
Brugeravatar

Så har de i hvert fald en mærkelig tilgang til lovlige stoffer.
For de er godt nok paranoide når de sælger :)

Medlem

Undskyld jeg spørger dumt, men hvad er det?? En form for designer hash??

:peace:

Medlem
Brugeravatar

Ja det er det faktisk. Er dog lidt usikker på hvilken plante det her er lavet af :)

Medlem
Brugeravatar

Ville lige tilføje at jeg har spist 1 stor tallerkenfuld lasagne inden jeg begyndte!

14:47

Okay, har lige taget 6 sug fra en red bull tobaks pipe jeg har lavet.
Da jeg ikke har noget ryger grej. Ren Black Mamba fra den grønne pose.

Første observation er at jeg er blevet skæv.
Kropsdelene føles tungere og mine øjne føles også tungere.
Kan sammenlignes med at være fuld.

Dog er jeg ved fuld bevidsthed og alle mine sanser fungere.
Lægger mærke til at jeg retter mig selv nogen gange i den her post.

opdateringer vil komme :)

Update #2 - 15:18

Sidder i et stille stadie, alting føles bare tungere.
Spiser lidt vingummi bamser fordi jeg fik lyst til slik.
Det var fantastisk lige at være i bad. Lidt varmt vand gjorde godt i hovedet.

Update #3 - 20:29

Så er min første tur på Black Mamba færdig.
Det her var en meget mild dose, røg det der svare til en tommelfinger negl (diameter).
Men vil mene man skal passe på med at over dosere. Da det slår til bag efter :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordkysten
Det ville ærlig talt også ha været lettere forstyrrende hvis du begyndte at miste bevidstheden, samtidig med en eller flere af dine sanser lukkede ned. Just saying. :)

Jeg har selv kun få erfaringer med syntetiske cannabinoids. Det var et mix kaldet 'blast off' med am-2201 i. Det mindede da bestemt om cannabis rusen, men føltes dog langt mere overfladisk, varede kortere tid og en tolerance blev hurtigt opbygget.

Nogle brugere anskaffer sig disse cannabis-ligende kemikalier i rent pulver, de har tit besvær med at dosere korrekt, nogle overdosere og får en ekstremt ubehagelig oplevelse ud af det.

Så findes der selvfølgelig masser af urteblandinger. hvor de syntetiske cannabinoids er tilsat i mere forsvarlige doser, dog ofte til åndsvagt høje priser. Det er uden tvivl en ren pengemaskine for en masse bagmænd der ikke kunne være mere ligeglade med dit helbred. Mange af disse stoffer har ikke haft 25 års jubilæum endnu og der findes derfor ingen studier om hvor farlige de egentlig er, velkommen til RC-fællesskabet!

Jeg var selv nysgerrig og gav dem et forsøg, men mit foreslag er at du holder dig til ægte urt, især hvis du ryger mere end hvad godt er. Men at brænde random kemikalier af og suge dem ned i lungerne kan vise sig at være en farlig leg.

Junior medlem

Har prøvet det 1 gang, så jeg tænkte jeg lige ville bidrage med min oplevelse. Kom over til en kammerat, som lige havde været i på ferie i London. Han havde så fået fingrene 3 poser "Black mamba ultra", så jeg kiggede lige over for at sige hej, alle gutterne sad i forvejen derovre, og røg et par normale joints. Lige da jeg trådte ind a døren, fik jeg bare skubbet den her mærkeligt lugtende joint i hovedet. Jeg spurgte hvad der var ì? -black mamba ultra fik jeg afvide. Hvad er det spurgte jeg? -Sv: Legal highs .
Har prøvet en anden variant af legal highs før, det var virkningen, som en anden også beskriver tidligere i debatten, Lignende hvis du ryger noget afklip, fra alle topperne af dit grass når du helt tør ;). + her får du så også en irriterende hovedpine. Så det havde jeg egentlig ikke lyst til at ryge, men han insisterede på at jeg burde smage et par hiv. Kan ikke rigtig forklare smagen, eller lugten andet en herbs`. Så jeg tog 4 hvæs, og skulle til at tage et bonghoved da min anden kammerat væltede ind af døren, om jeg ikke hurtigt ville tage med på ok, for det var noget med at de reserverede 500 kr på kortet for at tanke og det havde han ikke. Og han havde travlt, så jeg smutter med, sætter mig ind i bilen -ca 30 sekunder efter de 4 hvæs. Vi kører, og det var ikke en "sniger". -Hak sagde spætten, så blev jeg satme blæst omkuld. Det var lidt ligsom første gang mand ryger, den der sindsyge "high", dog uden det der sprøjt af "happiness", som jeg plejede at få, for et par år siden, da jeg lige var startet med Joints. Det var lidt som om jeg ikke engang kunne bevæge mig, hele min krop summede bare derud af! Gik herind fordi jeg ville vide, hvad det egentlig var lavet af, for har lyst til at bestille et par poser hjem. Og da jeg ikke umiddelbart ikke ser nogen give udtryk for at, det "æder" hjernen eller lign. Så tror jeg sgu det det jeg gør. Men vil dertil dog fraråde folk at ryge lortet, da ja det nok højst sandsynligt er sprøjtet med syntetiske cannabioder, så ved "vi" jo ikke hvad plantematerialet er for noget. Har hørt om folk der skulle være blevet helt fucked op, men i ved fra en kammerat der har hørt det fra en, som har hørt det fra en.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Men vil dertil dog fraråde folk at ryge lortet, da ja det nok højst sandsynligt er sprøjtet med syntetiske cannabioder

er det ikke også meningen med syntetisk cannabis/legal canna highs? spørger bare

ville da være lidt skuffet hvis jeg købte syntetisk cannabis og det så bare var ren te..

Medlem

Jeg røg noget lignede i Amsterdam. Jeg kan ikke huske hvad det hed, men det var noget af det der JWH noget

Jeg fik det ekstremt dårligt af det. Jeg tror jeg var syg i 2 dage med intens migræne og kvalme.

Hold dig væk fra det skidt

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]