Hej folkens!
Siden igår ved 8-9 tiden har jeg fået en masse rigtig ubehagelige tanker. Det var så slemt igår, at jeg både fik kvalme og følte mig så svimmel at jeg blev nødt til at støtte mig op ad noget for lige at få vejret. Det værste var, at det skete mens jeg var på arbejde. Jeg var i tvivl om jeg skulle gøre min vagt færdig, eller sige til min chef at jeg havde fået det skidt - jeg valgte så det første. Tankerne blev lige så stille færre og færre, og jeg fik mere og mere ro på hovedet, og fik så fuldført min vagt og kom hjem. Da jeg så kom hjem, havde jeg det egentlig fint, omend måske lidt verdensfjern og træt i hovedet. Jeg satte mig så ned i min seng, tændte for fjernsynet og fandt computeren frem, og det virkede så til at være gået over, og jeg prøvede så at sove, da klokken var 1 og jeg gerne skulle ha' noget ud af dagen idag. Men da jeg så lå der, med lukkede øjne i et mørkt rum, kom det tilbage på fuld smadder. Jeg fik kvalme igen, mit hjerte bankede derud ad, jeg rystede, og tankerne i mit hovede kørte med 1000km/t. Det forsatte så i et par timer, hvor det gik båede op og ned. Det var så slemt, at jeg ikke kunne finde ud af om jeg skulle gå op og vække min mor(bor hjemme) og få noget hjælp. Det endte så med, at det lige så stille gik over, og jeg faldt i søvn ved 5 tiden.
Problemmet er så bare, at da jeg vågnede her for en halv times tid siden, så kunne jeg straks mærke samme tankemønster komme tilbage, og den samme klump i maven, og generelt bare en ubehagelig følelse i kroppen.
De her tanker jeg har, går egentlig bare ud på frygt. Frygt for, at grunden til at jeg har de her tanker er grundet stoffer, og at jeg har tager psykisk skade somehow. Inderst inde tror jeg godt jeg ved, at jeg ikke har, men de her tanker er der altså alligevel. Det er ikke fordi jeg har taget tonsvis af narko, men jeg har dog været ret godt rundt omkring alligevel, og har halv dummet mig flere gange, på forskellige substanser. Dog er det første gang, hvor jeg uden at ha' været på stoffer har haft de her tanker. Det er altså mere eller mindre ligesom et badtrip, hvor man kommer i tvivl om man nogensinde bliver normal igen.
Er der nogen der har forslag og råd, eller evt. selv har prøvet noget lignende? For det er rent ud sagt RIGTIG ubehageligt, og jeg vil gerne ha' mit "gamle jeg" igen, så at sige. Om jeg skal opsøge egentlig hjælp er jeg også meget i tvivl om.
Jeg er en dreng på 18 år, og sidst jeg tog stoffer var i lørdags. Med fare for at lyde som en røv, så det må det gerne gå ret hurtigt med respons, da jeg har en aftale kl. 5, og ikke kan finde ud af om jeg skal blive hjemme.
Jeg håber det er sammenhængende nok til at få en mening ud af, Mvh.
|