Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 23:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: benægtelse
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Kan man være sikker på at slippe uden straf, hvis man bor sammen med én der gror og blot påstår at man ikke kendte til det? Hvis ikke, hvordan kan man hæve chancerne for det? Hjælper det f.eks. noget på historien hvis growet er aflåst?

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Hvis personen, der skal undgå straf, kan levere en ren pisprøve er det vel er ret godt argument for at vedkommende ikke kendte til det.

Og ellers så kræver det vel boligen er opdelt på en måde så personen ikke normalvis kommer i det rum planterne er i.

Men er det overhovedet normalt at der bliver straffet kollektivt i den type sagen?

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
Det er lige før politiet straffer venner og familie som bare vidste noget om det, jeg tror at alle i husstanden bliver straffet om de skal dele bøden eller får en hver ved jeg ikke.

//Zh4d0w

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Men er det overhovedet normalt at der bliver straffet kollektivt i den type sagen?

Det er jo det jeg gerne vil vide, eller om én person kan tage ansvaret på sig... Vi snakker ikke noget laboratorium her, det er til eget forbrug... Hvor går grænsen i øvrigt for dette når det er hjemmegroet?

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
Jeg følger lige med her, da jeg dyrker i min mors have. Ville godt nok blive ked af hvis det skulle gå ud over hende.

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Medlem
Brugeravatar

Er langt fra skråsikker, men kan fortælle, at min ven blev bustet med et grow i en toværelses lejlighed, hvor der også boede en anden person. De havde fra starten aftalt, hvem der tog ansvaret hvis de blev bustet og da min ven kom hjem til en ransaget lejlighed, ringede han til panserne og sagde at det var hans og at han kendte sig skyldig. Kun min ven blev straffet for det. Måske "hjalp" det, at han tidligere en blevet taget med et grow i samme lejlighed... Ellers kan man måske hårdnakket påstå, at sin sambo har fortalt, at han dyrkede tomater, og at man aldrig har kigget ind i teltet/skabet. Ved ikk.

Medlem

Jeg har også haft tre venner der havde et lille inde grow og noget pot i haven, de fik besøg af politiet i en anden sammenhæng og den ene sagde det var hans og modtog hele straffen, den anden blev slet ikke sigtet.
Ham der fik straffen indrømmede med det samme at det var hans.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
var der, tale om 3 der boede sammen?

//Zh4d0w

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Junior medlem

Bare rolig. Blev taget med en del planter der stod for sig, samt nogle frøplanter der stod i et lille rum, der stod i et (endnu ikke lavet) toilet rum til et værelse jeg udlåner til en ven. Selvom han bruger værelset flere gange om ugen - og må formodes at kende til de 4 frøplanter, blev han ikke tiltalt. Jeg sagde det hele var mit, samt at min ven kun kendte til frøplanterne, men da han ikke betaler husleje, måtte han accepterer, at jeg skulle have nogle frøplanter et eller andet sted. Samt at han ikke viste noget om de andre planter - hvilket han faktisk heller ikke gjorde, da de var inde i huset.

Medlem

Ja de boede sammen men kun to var hjemme, det vardog på sydfyn. Hvor politiet imo er ret tilforladelige.

Medlem
Brugeravatar

Tja de vejer jo hele planten, hvilket ikke er til jeres favør. Men altså virker det logisk, at du har kunne undgå at kende til det?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]