Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 01:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hey drenge, har nok læst 10 indlæg herinde og alle fortæller mig noget forskelligt faktisk lige modsat..

Et sted står der:
Varm dem i ovnen 50-60 grader de farlige stoffer kommer ud.

Et andet sted står der, gør man det ødelægger man svampene..

Fik 4 store ind igår og 4 nye idag.. Så de skal tørres inden de rådner..

Har smidt dem ned under radiatoren pt.. råd

Kun fra folk der selv har plukket rød fluesvamp og tørret dem + trippet

ingen gætterier tak :peace:

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Ked af at skulle fortælle dig det, men rusen fra Rød fluesvamp er ikke noget at skrive hjem om.

Medlem

har så også læst andre repporter

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Nu har jeg læst adskillige trip rapports og det lyder godt nok heller som noget jeg ville prøve. Men det skal jo selvfølgelig ikke betyde at du godt kunne tænke dig at prøve sådan en tilstand.

Jeg ville gå efter denne guide hvis jeg skulle prøve det. Den ser lidt og overskuelig ud.

http://www.shroomery.org/8671/Preparati ... a-muscaria

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Gentofte
Jeg gjorde for et par år siden det, som Sten Larris anbefalede, nemlig at koge den godt igennem og drikke afkoget. Det gav dog ikke det helt store trip. Jeg havde to medium størrelse svampe.

Junior medlem

kan den virkelig godt rådne hvis den ikke bliver tørret?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Ja, da. Den har et højt vandindhold.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Svampe har i gennemsnit 90% vand indhold. Dette kan dog variere, men når man vejer psilocybin efter høst skal man gerne trække 90% fra for at få tør vægten.

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Denne tråd hører ikke til i Psilocybin svampe, da Rød fluesvampe ikke indeholder psilocybin men derimod Muscimol og Muscarin. Derfor flytter jeg tråden til Visionære planter.

Hilsen Fanny

Medlem

har leget lidt med svampen de sidste par dage, og må indrømme jeg SLET ikke har fået den ønsket effekt (hvis nogen)..

Ikke for at diss svampen, har hørt gode ting, måske har jeg ikke taget nok.

Site Admin
Brugeravatar

Jeg har for en del år tilbage prøvet Rød Fluesvamp, dels som afkog, og dels som mjød. Afkoget har jeg lavet to gange og det gav mig valme hver gang, selvom den sidste gang ikke var så slem, da jeg puttede en håndfuld ingefær i og lod det koge med. Ingefær beroliger maven, så man ikke mærker kvalmen så slemt.
Virkningen ved afkog hensatte mig i en drømmelignende tilstand, hvor det var forbløffende nemt at standse den indre samtale. En rastløshed kan melde sig, så man kan finde på at gå mange kilometer. I mit tilfælde var det en tur rundt om en stor sø.

Mjøden havde en anderledes virkning. Meget beroligende og en vis lighed med GHB!
Jeg lavede den på halvt fluesvamp skåret i tern, og halvt æble skåret ligeledes i tern. Dette overhældes med vand hvori der er opløst honning, og der tilsættes vingær til. Det hele står i en vinballon med gær-rør på, og der tilsættes mere honning til efter behov, til mjøden er færdiggæret.
Drik det af små glas, f.eks. sherryglas.

Hilsen Fanny

Medlem

Kan faktisk godt mærke stilheden nu og banken, der gik dog de 3 timer!.. varer trippet 7 eller 3 timer :D ?

Har os kogt dem, ca et kvater mild varme med te

Site Admin
Brugeravatar

Det er en god ide at koge dem med lidt citronsaft. Det gør alkaloiderne mere vandopløselige :)
Det kan tage op til 10 timer. God tur :)

Hilsen Fanny

Medlem
Brugeravatar

Jeg har røget røde fluesvampe i et par dage nu, hver gang har vi simpelthen bare pillet det røde skind af og haft en smule af det orange snask nedenunder med.
Derefter er alt skindet blevet midt på panden med den røde side op af, alle resterne fra svampene smider vi såmen bare ud.
Varmen bliver skruet op på en 65-70 grader og så bliver de bare stegt indtil de er helt drænede for væske og meget 'crispy'.
Så klipper vi dem i så små stykker som muligt, ruller det i en joint og ryger det.

Man kan mærke det efter et par gode hiv. Først bliver man sådan varmere og varmere indvendigt i kroppen, og hele kroppen begynder at sumre. Det går der nok lige lidt tid med, men man skal bare ryge en masse mere, så begynder man at få eufori og en helt masse energi. En halv times tid efter det, begynder man at få det varmere igen og så bliver man helt afslappet og får en koger på, som hvis man havde røget en god indica.
Og man fik næsten en dobbelt rus hvis man røg hash i samme joint som med svampene. Og svampene brænder nogenlunde, så man kan reelt set godt udskifte tobakken med svampene, men syntes alligevel at det brændte en del bedre med en halv smøg i også.
Og jo bedre mindre man grinder/klipper stykkerne, jo bedre smager det og jo bedre ryges det.

Junior medlem

Har fundet disse svampe. Gælder de for de fluesvampe, som kan ryges?

Billede
Billede

Medlem

nyd dine svampe g :) kan sagtens ryge har selv røget, jeg vil dog forslå tag de 2 hovder og lav dem begge om til 2, de skal drikkes sammetid ellers ingen effekt.. hvis du deler dem om, 1 dag en og en dag den anden..

Jeg drak i te, men kan sagtens drikkes uden, dog vil jeg forslå så og have kakao til nedskyldningen af eftersmagen :D

Junior medlem

Hvordan virker det når man drikker det ?? er det sløvende som når mab ryger dem ??

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
@Jyskeknejte
Ved du overhovedet hvad du har gang i? nu det ikke fordi det er et "stoner" stof der er i svampen, du har en stor chance for at trippe dine balls off.
har en kammerat der har prøvet lidt af alle stoffer (næsten) fxe. MXE som skulle være rimlig skræmmende, da han læste et par trip rapporter på A.muscarina droppede han det med det samme igen, det er ikke legetøj.

http://www.erowid.org/plants/amanitas/amanitas.shtml
her er et link til Erowid's Amanita Vault gå ind og læs nogle trip-rapporter

//Zh4d0w

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Junior medlem
Brugeravatar

Havde ikke overvejet dette stof før, men var ude hos en shamanistisk orienteret ven på landet i weekenden. Hun havde lavet mjød med skindet fra 8 fluesvampe der var tørret i en åben ovn ved 50 grader for at omdanne noget af ibotensyren.

Jeg har ikke prøvet ghb men kan godt sætte mig ind i sammenligningen tidligere i tråden. Fik virkning efter ca 40 min med eufori sådan lidt methylon agtigt og med svage traces men ikke egentlige OEV.

Alt i alt en meget behagelig oplevelse og helt sikkert noget jeg vil prøve igen, da jeg ikke oplevede nogen forvirring som jeg plejer med eksempelvis cubensis.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]