Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 00:53

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Hey alle med-rygere i Danmark :). Jeg har et enkelt spørgsmål, som jeg håber i kan svare på hurtigt :D

Bor desværre stadig hjemme, og det står sådan til, at fra kl 17.00 (en time siden), til omkring 22-22.30 er jeg alene hjemme.

Hvis jeg ryger en masse fede i mit køkken (og mine forældre er stoppet med at ryge smøger, kun E-smøg nu men whatever), og jeg har vinduet åben under hele rygningen, og også efter. Vil man så kunne lugte at der er blevet røget hash, hvis jeg husker at lave god udluftning både under, og efter rygning???

Mvh. Kapper red

Medlem

Kan du ikk bare gå udenfor og ryge?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Mine forældre ville kunne lugte det med det samme, og hvis dine bare er lidt ens så gå udenfor og ryg.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Junior medlem

Jo det er også en mulighed, men som du måske ved, kan kulden ødelægge din skævert, og det er ok koldt udenfor :). Og så er det også nedern at sidde på en bænk udenfor på denne årstid, og ryge :)

- Men havde tænkt hvis jeg lufter ud hele tiden (og lukker døren til køkkenet self), så burde det forsvinde.

Ved ikke hvorfor jeg har "nøjer" på, har gjort det før mens mine forældre er ude i et par timer, og der er ikke blevet lugtet noget.

Selvom de engang kom ind lige da jeg tændte en haha

Junior medlem

Altså begge mine forældre har røget masser hash. og er stoppet for et par år siden. og nu er de også stoppet med smøger, så den er værre!

Junior medlem
Brugeravatar

bare pust røgen ud ad vinduet, hold heletiden pinden i nærheden af vinduet og så lad vinduet stå abent hele tiden til klokken den er lidt i 10 i aften, hash røg/lugt sætter sig ikke i stof, på vægge osv. som cigaretrøg gør :) peace out og god ryger, båler sgu nok også op i en senere :D

Junior medlem

Tak silf :)!!!!

Junior medlem

Hey People!

Spiste en hashkage i går omkring kl. 22.00 og blev påvirket kl. 01.00 ca. i nat. Jeg havde det så dårligt og knækkede mig og troede at der skulle ske noget med for alvor.

Nu er kl. 18.48 og jeg har det en smule bedre, men har bare hjertebanke, smagsløgene er forsvundet og jeg er urolig både fysisk og psykisk, skal jeg søge hjælp med det samme nu?

Ville lige sige at det er min første oplevelse med en hashkage. Har prøvet at ryge det før og er aldrig sket som jeg har det lige nu.

Medlem
Brugeravatar

Hey People!

Spiste en hashkage i går omkring kl. 22.00 og blev påvirket kl. 01.00 ca. i nat. Jeg havde det så dårligt og knækkede mig og troede at der skulle ske noget med for alvor.

Nu er kl. 18.48 og jeg har det en smule bedre, men har bare hjertebanke, smagsløgene er forsvundet og jeg er urolig både fysisk og psykisk, skal jeg søge hjælp med det samme nu?

Ville lige sige at det er min første oplevelse med en hashkage. Har prøvet at ryge det før og er aldrig sket som jeg har det lige nu.

Den har været alt for stærk. Du skal ikke spise meget mere end 0,1 - 0,3g, hvis du ingen tolerans har.

Medlem
Brugeravatar

Hvis det er så er et godt tip at lave noget stærk mad, du sagde jo det var i et køkken... fyr op i noget kylling og så lav noget helt fucked up stærk chilli-gurkemeje-masala-karry-cajennepeber shit, som lugter så kraftigt at folk fra Pakistan vil tro det er løgn. Det overdøver lugten helt vildt, plus du har fråder til senere :D

håber du kan lide stærk mad ... ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Lyngfryd
Hvis det er så er et godt tip at lave noget stærk mad, du sagde jo det var i et køkken... fyr op i noget kylling og så lav noget helt fucked up stærk chilli-gurkemeje-masala-karry-cajennepeber shit, som lugter så kraftigt at folk fra Pakistan vil tro det er løgn. Det overdøver lugten helt vildt, plus du har fråder til senere :D

håber du kan lide stærk mad ... ;)

Fuck hvor lyder det dog dumt og brugbart på samme tid(No offense) :)
Ps. Tror det virker.

NH: At være på spanden. Det er iøvrigt en gammelt dansk udtryk, der stammer fra når bønderne var løbet tør for jointpapir og derfor var nødt til at sidde ude i markerne og ryge på zinkspande og overskårne colaflasker. - Bubber

Medlem

har engang hørt at hvis man sprøjter deo ud i rummet (som nogen gør for at kamoflere) så er det vist noget med at det er letter end røg og røgen ville ryge ned og ud under døren så for en sikkerhedsskyld ikke brug deo :)

Medlem

har engang hørt at hvis man sprøjter deo ud i rummet (som nogen gør for at kamoflere) så er det vist noget med at det er letter end røg og røgen ville ryge ned og ud under døren så for en sikkerhedsskyld ikke brug deo :)

Hvis du fylder rummet med røg, og derefter fylder hermetisk med deodorant, så jo. Det lyder som en røverhistorie, der ikke har noget praktisk medhold.

Medlem

nu kan jeg huske hvor jeg hørte det, det var på min efterskole hvor min lære kom ind mens vi sad og røg smøger (det var en ikke-ryger skole) hvor vi havde sprøjtet deo og der sagde han at vi ikke skulle sprøjte deo pga af det :)? men jeg har ikke selv noget forstand på det

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Jo det er også en mulighed, men som du måske ved, kan kulden ødelægge din skævert, og det er ok koldt udenfor :). Og så er det også nedern at sidde på en bænk udenfor på denne årstid, og ryge :)

Så tag noget varmt tøj på og termokande med? :idea:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg

Så tag noget varmt tøj på og termokande med? :idea:

Skulle jeg også til at sige.. At du hellere vil ryge hash i dine forældres hjem, hvilke jeg antager har et anstrengt forhold til hash, da du selv nævner de er stoppet, er mig ubegribeligt for ikke, at sige dybt respektløst.. Jeg er overbevist om, at dine forældre har kunnet lugte det, jo mindre der ligger et selvdødt pattedyr i jeres køkken. Hold nu kæft... :roll:

Edit: Blev du forresten busted?

Cannabis entusiast

Dedikeret medlem

Geografisk sted: sted
Åbn to døre (så der bliver gennemtræk), afkalk kaffemaskinen og tænd op under emhætten. Så kører det.

Junior medlem
Brugeravatar

Du kan sagtens fyre op for den joint! Selve hashlugten sætter sig nemlig ikke i møblerne. For at få smøg-røglugten væk ville jeg tænde for emhætten og fyre op for noget frådern mad. Du kan evt. prøve dig frem med Spaghetti Carbonara! Smager himmelsk når man er skæv, og så dufter det dejlig meget og godt! Forsøg også at holde røgmængden tæt ved et vindue :)

Medlem
Brugeravatar

men som du måske ved, kan kulden ødelægge din skævert

Passer det virkeligt? Ved godt at settings spiller meget ind i rusen. Men hvis det bare er sådan en normal aften hvor man har tøj der passer til vejret - ment at man ikke er ved at dø af kulde, men at man måske fryser lidt..
så gør det vel ikke det store, eller er jeg helt ved siden af? :-|

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Gartneriet
Den der med at kulde ødelægger virkningen har jeg aldrig selv oplevet. Tror bare det er fordi man holder sig lidt mere frisk, pga. frisk og kølig luft + man ikke bare sidder i en sofa og feder den.

Som Jaaz siger, syntes jeg også det er respektløs, netop pga. deres baggrund og deres rygestop. Jeg kunne aldrig finde på at ryge en pind ved mine forældre, hverken da jeg boede hjemme og var selv i flere dage, eller nu.

Så fremover syntes jeg du skulle gå ud og ryge din pind, gå evt. en lille tur med musik i ørene. Det er meget lækkert mens man går og bliver skæv stille og roligt. Og så er det bare mega lækkert at komme ind i varmen og hygge foran tv'et, pc'en eller hvad man nu kan lide at chille med.
Hvis du ikke er fan af frisk luft, så gør som de andre. Luft ud hele aftenen, især da de nok vil kunne lugte det hvis du ikke gør. Eller evt. ryge ud af et vindue, det sker der ikke så meget ved.

Mvh

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]