Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jun 2025 09:15

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

hey jeg har røget en del cannabis efterhånden, og nu vil mig og en kammerat gerne prøve enten mescalin kaktus eller magiske svampe. Så jeg ville lige høre om det er farligt, at indtage en af disse ting når man kun er 15. Og hvis jeg er good to go hvilken en ville i vælge, for en gut som mig? :D
peace.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja, 15 år er alt for tidligt at begynde på psykedeliske stoffer. Vent minimum til du er 18 år, meget gerne ældre. Jeg indtog mit første psykedeliske stof som 19 årig, og det er jeg glad for jeg ikke gjorde da jeg var 15 år :) Svampene og meskalinen skal nok vente på dig.
Men hvis alligevel du vælger og gøre det, så for guds skyld, læs op på lektien. Det er ikke legetøj.

God dag til dig :)

Edit; Som 15årige er din hjerne ikke helt udviklet, dvs, hvis man stimulere den med psykedeliske stoffer, kan din udvikling tage en drejning (måske i den forkerte retning) og du kan gå hen og få nogle psykiske problemer senere hen. Det er selvfølgelig ikke sikkert, men hvorfor tage den risiko? Du har hele livet foran dig! Scor nogle damer, drik dig fulde med dine kammerater og nyd livet som ung (og uansvarlig :P )

Senest rettet af incase 31 okt 2012 17:37, rettet i alt 1 gang.

Medlem

jeg ville vælge svampe, men først om MINDST 5år. alt andet er vanvittigt. jeg er 18år, og har valgt at vente et par år endnu med de psykedeliske stoffer. hvis du ikke vil stoppe med cannabis, vil jeg råde dig til at ryge højst 2gange om måneden, og læse en hel masse om cannabis. det bedste du kunne gøre nu ville nok være at læse en masse om psykedeliske stoffer, så du forbereder dig til dit trip. og følge med i skolen. pas på dig selv, peace!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Jeg prøvede selv svampe 1 gang da jeg var 13 og så har jeg haft nogle trips efter jeg fyldte 16 - men det er bestemt ikke tilrådeligt!
For det første er hjernen først færdigudviklet omkring 25 års alderen, for det andet er psykedeliske stoffer en størrelse for sig IMO.

Nu er I blevet advaret lidt.. Hvis I alligevel vælger at det skal være inden for den nærmeste fremtid i skal prøve enten svampe eller meskalin; Jeg ville vælge meskalin - Jeg har ikke selv prøvet meskalin, men jeg har læst mig frem til at det generelt er et meget "gentle" stof, fremfor svampe der kan være utroligt vanskelige at håndtere for nogle.

Medlem
Brugeravatar

jeg ville vælge svampe, men først om MINDST 5år. alt andet er vanvittigt. jeg er 18år, og har valgt at vente et par år endnu med de psykedeliske stoffer.

Samme her. Hvis du har læst nok omkring de hårde psykedeliske stoffer, vil du indse at det eneste fornuftige valg er at vente.

Junior medlem

Fino fino så venter vi bare, som de fornuftige unge mænd vi er :joint: men er der så ikke et andet stof, vi kan prøve som ikke er hash. Vi vil jo bare gerne have noget at eksperimentere med! god weekend guys!
peace.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
15 år er desværre ikke en god alder at lege med stoffer i, ej heller hash. Læs denne her: http://videnskab.dk/krop-sundhed/hash-g ... -i-hjernen

Find noget andet at eksperimentere med, indtil du bliver lidt ældre. Der sker mange nye ting i dit liv nu, damer, ny skole, nye venner, fester og meget andet. Udforsk disse i stedet.

Medlem

Geografisk sted: Kbh
Lav dine lektier og knald nogle tøser i stedet for, indtil du er ældre.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]