Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 15:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Århus
Min veninde og jeg sidder med nogle gevaldige tømmermænd efter en omgang ketamin. Nogle der har bud på hvad der er smart at spise dagen efter keta eller andre dissociativer?
Citrus, nødder og fede fisk eller er det primært til dagen efter MDMA eller klassiske stimulanser?

Oplevelsen var enddog meget spændende; til tider euforisk, andre gange skræmmende - ramte lidt utilsigtet k-hole, og min forskrækkelse gav mig en erkendelse af at jeg elsker livet, og bør skære ned på stoffer og tjald. Helt ude af kroppen. Er uerfaren med ketamin, og føler mig fysisk udmattet på en måde jeg ikke er vant til efter "almindelige" hallucinogener.
Musik lød ganske ekstremt, My Bloody Valentine's "Loveless" blev endnu mere opløsende end den plejer og blev tilføjet en effekt i stil med flanger eller chorus. Generelt gav ketamin mig følelsen af opløsning. Wow, stadset er bestemt ikke legetøj. Må hellere slappe lidt af snart.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Berlin
Lyder som om du har fået en større tur. Jeg plejer ikke selv at have tømmermænd efter ketamin, faktisk synes jeg det er et af de helt karakteristiske træk ved ketamin. Hvor lang tid siden er det? har du sover i mellem? Jeg kan godt ved større ture være lidt skæv i hovedet hvilket ikke går væk før jeg for sovet, men så har jeg det til gengæld helt fint dagen efter.

Medlem

Geografisk sted: Der hvor du ikke kan nå mig
Fed fisk(Makral i tomat*),og andet du nævner med sundeolie, lyder faktisk slet ikke som en dum ide. (Sappet nervesystem/nerve fedt lag), ved dog ikke om de har noget realt i sig. Men hvad fanden, må der være bedre en Mac tur morgen efter en hammer druktur, total over saltet pomfriter(Leveren) og uduelig mikro/makro næringsstoffer og mangle der på samt dårlig fedtsyre(leveren/hjernen). Virkelig det vi giver vores kroppe efter en bytur som om den ikke har det hårdt nok :cheers: . Hav en vær god ved dig selv dag, hygge :wink:

Junior medlem

Vi gik igang ved ti-tiden igår og redoserede en enkelt gang, lidt for tidligt.
Måske er min kvæsthed psykisk betinget, da jeg oplevede fem-ti meget ubehagelige minutter med dødsangst. Det føltes som en evighed. Tror jeg har været meget langt fra en forgifting og var i godt og opmærksomt selskab, min veninde har jeg kendt i årevis og der var et par venner til stede som kun havde røget og drukket moderat.

Har lært noget af denne oplevelse, føler mig gladere for livet og har fået en kraftig lærestreg. Næste gang med ketamin bliver i en meget mere moderat dose.

EDIT: har sovet fem-seks timer. Nogle stille timer med god musik har hjulpet gevaldigt. Tak for respons.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
Gurkemeje har i flere studier vist sig at have en regulerende effekt NMDA-receptorerne og modvirker toxicitet induceret gennem påvirkning af disse. Dissociativer som ketamin og DXM virker primært gennem deres egenskab af NMDA-antagonister. Lav noget god indisk mad og giv det en skefuld gurkemeje ville være mit råd. Gurkemeje har et væld af positive egenskaber deriblandt antioxidativt og antiinflammatorisk. Derudover er det altid godt med en god cocktail af antioxidanter fra forskellige fødevarekilder.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/20861489

Medlem

Jeg synes selv det kan være meget svært at få noget i maven, når man har været, eller er på ketamin. Jeg plejer at købe en af de der protein og kulhydrat shakes man kan få i kiosker og lignende. Der er lidt at arbejde med, og det er nemt at få ned.

Junior medlem

Indisk mad? Helt sikkert, smager jo også fantastisk - eneste problem er at man godt kan føle sig lidt lad ift. større madprojekter efter en tur i det ydre rum. Men måske skulle jeg bare æde ren gurkemeje næste gang eller finde en nem ret hvori det indgår.

Og drikkeyoghurt hører sig jo til på og efter ethvert drug, sådan er det bare :D Men det var den antioxidante virkning jeg var efter, er så heldig at jeg altid har en vis appetit, selv på stimulanser - omend ketaminkvalmen ikke er fordrende for appetiten.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]