Angst og depression mener jeg bygger, på helt basale uløste problemer og ændring af den opfattelse du sidder fast i. Tag en tænker over, hvad det er der gør at du har dine problemer. Vi ved det samregl godt selv hvad der er galt.,Du er udgangs punktet og den der skal leve med dig selv i første omgang- Så du fortjener at være ærlig over for dig selv, mere end du behøver at være
noget som helst over for andrer(Forventinger"). Når man har/får det godt med sig selv, har man overskud. Og giver lige præcis det man skal tilbage til omverden, nemmelig at du er dig selv. Ikke fuldkommen, men fuldstændig. Se den
"skønhed" som syntes være overalt undtagen lige i dig, i dig selv og Lad andre "se dig". Find ud af om de uddanelser og valg, du har taget virkelig var dig, eller noget du bare gjorde for at være "normal", men måske ikke var dig 100%. Lykken er enkel for nogen

Excuse me for saying it, men ovenstående "kig ind ad og find ud af hvad der generer dig", og lignende, lomme psykologi, er tvivlsomt den rette løsning i hans tilfælde.
Har du overhovedet læst hvad han har skrevet?
Fyren har droppet ud fra uddannelser, har været hooked på drugs on and off, og har LÆNGE kæmpe med depression og angst. Tror du så virkelig selv på at det kan blive løst, ved at kigge lidt ind ad og ændre på nogen tankemønstre i hovedet? Han skriver endda selv at han har forsøgt alt mulig form for terapi.
Så simple løsninger er muligvis gode, til dage hvor man får det forkerte ben ud af sengen, eller har dårlig samvittighed, over at ikke have læst lektier. Men tydeligvis ikke i sådan et tilfælde, som hos forfatteren.
Til trådstarter: Som jeg nævnte tidligere, hvis ikke du har forsøgt det endnu, kan jeg
i dit tilfælde varmt anbefale hypnoterapi, hos en dygtig terapeut.
Edit: Ideen med højskolen lyder heller ikke dårlig!