Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 10:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
Hey Psy, jeg har fundet noget MDAI og 2-meo-ketamin på en lovlig hjemmeside(ikke dansk), der sælger Research Chemicals.

er der nogen der har erfaring med MDAI's effekt, sammenlignet med MDMA. f.x er MDAI farligere end MDMA, hvordan er effekten sammenlignet med osv.

Samme spørgsmål om 2-meo-ketamin. Dog har jeg aldrig prøvet Ketamin, så der er jeg mest interesseret i om folk ved om det er mere skadeligt end normal keta, eller om rusen er værre/bedre.

til sidst vil jeg bare vide om MDAI og 2-meo-ketamin er ulovligt i Danmark, for hvis det er... så er det jo nok ikke noget man bør bringe forbi toldernes næser :)

Stodder
Brugeravatar

De er begge lovlige da de ikke står på listen over euforiserende stoffer og er heller ikke omfattet af analoglovgivningen.

Jeg eksperimenterede lidt med MDAI for nogle år siden da det lige var dukket op på RC markedet. Det giver en udemærket "feel good" fornemmelse, men det var ærlig talt ikke noget særligt. I hvert fald ikke for mig.
Synes egentlig wikisiden beskriver stoffet ganske fornuftig så prøv at læs på den http://en.wikipedia.org/wiki/MDAI

Har ikke prøvet 2-meo-ketamin, men det skulle efter sigende være noget mindre potent en "almindelig" ketamin. Om det er værre eller bedre er rent skadesmæssigt er gætværk indtil videre.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg synes heller ikke MDAI gav mig noget særligt overhovedet, ligeledes gjorde 2 af mine buddies heller ikke.
Det nok meget dejligt med et par øl og røg, men det er imo ikke noget der er værd at bruge for meget tid på.

leaf> sikker på de ikke er omfattet af analoglovgivningen? Hvad med N-ethylketamin, er det heller ikke?

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Dedikeret medlem
Brugeravatar

tak for svarene! men jeg vil gerne have fastslået, hvis nogen kan, om det er ulovligt eller ej at indføre i landet, jeg har læst på analog lovgivningen, men kan ikke helt gennemskue den... :/ HJÆLP! :D

Stodder
Brugeravatar

Arylcyklohexaminerne er ikke dækket af analoglovgivningen (endnu).
https://www.retsinformation.dk/forms/R0 ... ?id=142729
Den rammer kun phenethylaminer, tryptaminer og så en masse typer cannabinoider.

Joe: Stofferne er ikke ulovlige så de er dermed heller ikke ulovlige at indføre.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

grinern! tak! :)

Junior medlem

Hos mange RC vendors er det de samme 10-15 ting der tilbydes. Da jeg ikke er keminørd vil jeg gerne høre, om en eller anden kan opstille de typiske produkter i lovlig og ulovlig? TAK
Jeg føler mig ikke helt hjemme i analoger, indolgrupper og andre sådanne udtryk.

Admin
Brugeravatar

Jeg tror nu ikke, du skal være helt sikker på, at MDAI ikke er omfattet af analoglovgivningen. MDAI indeholder phenethylaminskelettet, selvom man ikke normalt ville betragte MDAI som en phenethylamin. Så det er nok lidt en vurderingssag fra myndighedernes side. Og hvis jeg var i deres sted, ville jeg også sige MDAI indgår under phenethylaminer, fordi det indeholder grundstrukturen.

-Jimmy Carter

Stodder
Brugeravatar

Jeg tror nu ikke, du skal være helt sikker på, at MDAI ikke er omfattet af analoglovgivningen. MDAI indeholder phenethylaminskelettet, selvom man ikke normalt ville betragte MDAI som en phenethylamin. Så det er nok lidt en vurderingssag fra myndighedernes side. Og hvis jeg var i deres sted, ville jeg også sige MDAI indgår under phenethylaminer, fordi det indeholder grundstrukturen.

Billede
Du har sikkert ret, men jeg vil mene at når der bliver skrevet:
Citat:
R2 = H, methyl, ethyl

så kan MDAI ikke være dækket, da R2 i så fald hverken er H, methyl eller ethyl.

Admin
Brugeravatar

Yea, havde faktisk ikke læst dit link :)
Men i så fald burde MDAI ikke være dækket af analoglovgivningen, og derfor være lovligt. Men man skal nok stadig være varsom med at bestille meget af det.

-Jimmy Carter

Dedikeret medlem
Brugeravatar

jaja, har heller ingen planer om at pushe eller noget, vil bare prøve det :) 2 par gram eller sådan noget. desuden, så er det vel ikke nok for politiet at finde min pakke, med addressen på for at de kan buste min røv? jeg kan vel benægte det i al uendelighed - en eller anden røv har sendt til det mig fx. medmindre de laver en undercover operation for at se mig hente pakken/åbne den eller noget :p

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Nemlig, benægt alt kendskab hvis uheldet er ude!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]