Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 jul 2025 22:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

hej venner.. :D forleden var jeg på LSD for første gang nogensinde. har før haft gode oplevelser med både HBWR frø, mdma, svampe og en enkelt gang 2c-b. Mit problem er, at jeg ikke synes jeg trippede. Tog et helt mærke som vendoren påstod var på 200 ug, men opnåede ingen eufori og ingen visuals udover meget svage når det var fuldstændig mørkt (hvilket jeg nogengange får uden at være påvirket også).. fik nogenlunde samme følelse i kroppen som når man er på LSA, men ellers ingen virkning
har nogen af jer prøvet noget lignende, eller har i en ide om hvad det skyldes?

Dedikeret medlem

Vendoren løj eller du får måske noget medicin?

Medlem

jeg får ingen medicin, men det var første gang uden weed i lang tid.. mærkerne havde fået gode anmeldelser på siden

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hvordan indtog du det? Hvis du lagde det under tyggen, men spyttede det ud for tidligt, kan det være at alt LSD'en ikke nåede at blive absorberet.

Derudover er nogen mærker også bare svage. Har stødt på nogen hvor man skulle have 2-3 før at man fik en nogenlunde effekt.

Medlem

jeg havde det under tungen i ca 20-30 minutter, og slugte det bagefter.. så tror ikke det er der problemet ligger :/
de er sikkert bare lort, må prøve med 2 næste gang :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

jeg havde det under tungen i ca 20-30 minutter, og slugte det bagefter.. så tror ikke det er der problemet ligger :/
de er sikkert bare lort, må prøve med 2 næste gang :D

Yea prøv det. Du har gjort det helt rigtigt, så konklusionen må være at det er svage mærker. :)

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Afhængigt af hvor længe siden det sidst er, at du har taget et hallucinogen, kan der måske også have været krydstolerance, som du ikke har tænkt over.

Medlem

sidst jeg tog psychedeliske stoffer var på roskilde festival hvor jeg var på mdma en af dagene... ellers har det været et trip på 15-16 LSA frø ca i maj måned.. ingen krydstolerance

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

sidst jeg tog psychedeliske stoffer var på roskilde festival hvor jeg var på mdma en af dagene... ellers har det været et trip på 15-16 LSA frø ca i maj måned.. ingen krydstolerance

Bare lige for at fluekneppe.
MDMA går ikke direkte ind under den psykedeliske stofgruppe. Det har helt andre virkningmekanismer, kontra psykedelika.

Det er nærmere stoffer som LSD, psilocybin, 2C-B og lignende, hvor krydstolerance opstår.

Medlem
Brugeravatar

Tjums4Life skrev:
jeg får ingen medicin, men det var første gang uden weed i lang tid.. mærkerne havde fået gode anmeldelser på siden

Når du siger siden, menes der så en RC vendor?

For i så fald er det vel 25(x)-NBOMe, da det så vidt jeg ved er det eneste der bliver solgt på mærker

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg kender flere der har oplevet det samme første gang de tog LSD. Det er som om man skal bryde igennem en eller anden usynlig mur, som er forskellig fra person til person, før det går op for en hvad LSD'en egentlig er for en størrelse - og hvordan det nogenlunde fungere. Jeg har dog aldrig oplevet det med folk der har taget et helt mærke. Men igen - der er stor variation på styrken i mærker. Så det har nok bare været et mildt et.
Derefter skal der lavere doser til at man kan fremprovokere visuals osv.
Næste gang så undlad at øge dosen - Du chancen for du får et bedre mærke er rimelig stor.

Medlem

Tjums4Life skrev:

Når du siger siden, menes der så en RC vendor?

For i så fald er det vel 25(x)-NBOMe, da det så vidt jeg ved er det eneste der bliver solgt på mærker

nej det er den hemmelige side hvor man betaler med virtuelle penge.. en del af jer kender den nok godt.. men det var lsd og ikke 25-NOMe
edit: og jeg ved godt MDMA ikke er et hallucinogen som det andet narko jeg har taget igennem tiden, men et empatogen der udløser store mængder serotonin. ingen af de andre stoffer virker på samme måde så ved ikke hvorfor jeg skrev det. men det er OK at fluekneppe

Medlem

Jeg kender flere der har oplevet det samme første gang de tog LSD. Det er som om man skal bryde igennem en eller anden usynlig mur, som er forskellig fra person til person, før det går op for en hvad LSD'en egentlig er for en størrelse - og hvordan det nogenlunde fungere. Jeg har dog aldrig oplevet det med folk der har taget et helt mærke. Men igen - der er stor variation på styrken i mærker. Så det har nok bare været et mildt et.
Næste gang så undlad at øge dosen - Du chancen for du får et bedre mærke er rimelig stor.

okay nice nok.. fordi jeg ønsker sgu ikke at gå glip af LSD'ens rus :lol: mærket har nok været mildt ja.. men ville det være helt ved siden af hvis jeg tog 2 næste gang? gider slet ikke at tage det igen hvis jeg kun får samme virkning som sidst.. har erfaring med høje doser LSA og har aldrig været i nærheden af at få et bad trip.. men hvis jeg nu evt har et benzo liggende i nødstilfælde, er det så stadig helt uansvarligt? :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

okay nice nok.. fordi jeg ønsker sgu ikke at gå glip af LSD'ens rus :lol: mærket har nok været mildt ja.. men ville det være helt ved siden af hvis jeg tog 2 næste gang? gider slet ikke at tage det igen hvis jeg kun får samme virkning som sidst.. har erfaring med høje doser LSA og har aldrig været i nærheden af at få et bad trip.. men hvis jeg nu evt har et benzo liggende i nødstilfælde, er det så stadig helt uansvarligt? :)

Nej det kan du godt så. :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]