fra erowid: "The LD50 (lethal dose for %50) is 800 mg in the average person." Så jeg synes da også de 1200 mg lyder som en del! tager selv maks 500 mg og det har jeg kun gjort en gang og der begyndte jeg at have svært ved at trække vejret trods rimelig høj tolerance. For at vende tilbage til spørgsmålet så får en af mine venner også nogle gange noget der kunne minde om nældefeber efter han har indtaget kodein og der hjælper det hvis han indtager noget antihistamin sammen med

Tror også det hjælper at holde en pause på en måned og så skærer ned på dosen

Ja det er LD50 for en uden tolerance, så det er nok ikke gældende for mig. Jeg holder skam mine pauser, men når man først har været oppe i høje doser så får man meget hurtig tolerance igen, desværre.
Det var ikke en ekstraktion af kodimagnyler jeg lavede, fik en flaske kodein stærk "DAK" af lægen mod noget hoste. Da jeg så var færdig, valgte jeg at inddampede resten. Men stadig tak for linket

Jeg vil i hvert fald holde mig fra kodein fra nu af da jeg kan se at det med stor sandsynlighed vil komme igen med et slemmere udslet, og da jeg fik det over hele kroppen, kan det jo godt blive farligt og mit luftrør vil kunne svulme op og det er ikke lige noget jeg har lyst til!