Livet er et evighedstrip!
lol
Hejhejhej:)
Jeg har efterhånden læst en masse emner herinde, og er meget få gange faldet over ordet "evighedstrip"
Er det en plat joke? Eller eksisterer det faktisk?
Jeg mener at alle der har taget psykadeliske stoffer har et evigheds trip af en eller anden art, da jeg endnu ikke har hørt om nogen der har indtaget en psykoaktiv substans som ikke mente at det har endret deres måde at se og oplevet deres liv på (udover de der folk der dropper syre til et rave laller rundt hele aftenen og skaber sig og dagen efter har fortrængt det/drukket det ud af deres bevisthed (aka. folk der ikke burde tage syre)) og det kan både være bevidsthedsmessigt eller i negen tilfælde at du stadig kan se farver nogen gange, jeg kan personligt godt fremprovokere et mildt trip i mig selv hvis jeg gerne vil, en af mine venner som har taget UTROLIGT meget LSD han ser sjove farver på fliser permanent, hvilket i sig selv er ret uskadeligt, men jeg tror at når folk snakker om evighedstrips er det når der er en del af tripper der henger fast som gør det besværligt for dig at leve et normalt liv...
Håber det var et ok forsøg på et svar