Hvordan kan du få tolerans når du selvfølgelig overholder dine 1 måneds pause?
Du ved godt 700mg er retarderet ikke?
de sidste 3 år har jeg holdt 3-6 mrd pause mellem hver gang
jeg er 190 høj og vejer 85+, det måske ik så relevant men jeg er ik ligefrem lille, og så har jeg altid haft stor tolerance overfor de fleste stoffer
som sagt før så tror jeg en stor del også bunder i at jeg som yngre gerne åd 10-20 kiks på en aften, nogle gange flere dage i træk, hver weekend i mange mrd
kender mange som har det på samme måde og som også nemt kan tage 0.5 / 1g over lang tid for at få det de føler er det maksimale ud af trippet
Min erfaring siger mig at hvis man ikke redosere, får sin søvn og spiser sundt dagen efter så får man ikke tømmermænd. Det afhænger som de andre sige dog også om frekvensen af MDMA trip - husk at holde dine pauser.
hvad er tømmermænd for jer ? deprimeret ?
har aldrig oplevet denne tømmermænd og som i kan se holder jeg mig ikke tilbage med doserne..
ved ik om det er fordi det er sjældent jeg brænder helt af de sidste par år, men føler mig altid somom jeg er født på ny dagene efter et intenst trip, musiknydelsen og humøret er i top, smiler mere og følger mig mere frisk, min tankegang er ændret og når man ryger en joint har det et ekstra godt twist