Når du så ved du nemt får smag for ting, så vil jeg anbefale dig at holde dig til røgen, for der er ingen efter min mening, der har godt af at trippe meget ofte.
Den opfattelse jeg har fået her fra forummet er at folk tripper svampe med 2-3 måneders mellemrum, i de fleste tilfælde. Hvis jeg skulle trippe flere gange i måneden, så ville jeg uden tvivl blive utrolig træt af det, da man så ikke har mulighed for at blive sig selv igen og bearbejde sine oplevelser.
Tror heller ikke der er nogen der kommer træt hjem fra arbejde, tænker "nu vil jeg slappe af, æder lige et par gram svampe".
No offense, men prøv lige at smag på dine egne ord. Du siger du holder 1-2 års pause, du får nemt smag for ting og du er bange for at falde i et hul. Hvis du havde fået hurtig smag for svampe, så er jeg sikker på du ikke holdt pause i så lang tid, men måske nærmere med et par måneders pause.
Jeg forstår godt din problemstilling men kan ikke se logikken desværre. Hvor meget erfarring har du med svampe og rusmidler?
Mvh
jeg har prøvet svampe 4 gange og jeg har prøvet kaktus et par gange og jeg har ryget hash i 7-8 år (men jeg har ryget hash fast i ca 3 år) men grunden til jeg er bange for svampe er at jeg elsker den tilstand man er i. for jeg bliver et helt andeet menneske nar jeg har været på svampe.