Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 23:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Nogen der ved hvad straffen er for for eksempel 1 gram clonazepam eller 1 gram flunitrazepam

Det svarer jo til 500 x 2mg piller. Men er straffen den samme? Kort sagt ville det tangere som vidersalg = muligvis fængsel eller eget forbrug = en bøde.

Et gram MDPV for eksempel som er super potent tangere jo bare som eget forbrug

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
Tror det er lidt en gråzone.
hvis du har de knuste piller (pulverform) i en pose, regner de nok med det er amfetamin eller Kokain.
så tror at du vil få en bøde der svare til hvis du var blevet taget med 1 gram coke, siger du derimod at det er Benzodiazepiner og at du har knust pillerne. [dette har jeg ikke noget godt bud på hvad der vil ske]

//Zh4d0w

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Jeg kunne forestille mig, hvis det bliver sendt til analyse, at de vil finde ud af renheden og dermed at det ikke er knuste tabletter - så ville man i hvert fald kunne argumentere for at 1g. clonazepam = 500*2mg.

Men jeg er ikke sikker..

Jeg tvivler stærkt på at det giver en fængselsstraf med mindre du har pletter på din straffeattest for videresalg i forvejen/betinget dom.

Medlem

så det vil sige at for eksempel phenazepam. Der bliver solgt i 0.5mg tabs. hvis man har 5 gram af det bliver man knaldet for 10k piller?

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
så det vil sige at for eksempel phenazepam. Der bliver solgt i 0.5mg tabs. hvis man har 5 gram af det bliver man knaldet for 10k piller?

Det tror jeg ikke at du skal regne med.

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Det er svært at svare på. Hvis du bliver taget med et kilo mel med 10 gram amfetamin i bliver du, så vidt jeg har forstået, knaldet for 1 kilo amfetamin. Men omvendt hvis du bliver taget med 1 gram flunitrazepam, bliver du så taget for det tilsvarende i pilleform?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]