Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jun 2025 01:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Told har konfiskeret en pakke med xx forskellige rcs. xx x 1000mg.

Går udfra de er ved at teste hvad den indeholder. Er der nogen der ved om jeg risikere fængsel/ransagning. For denne mængde?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg tror godt at du kan tillade dig at frygte en ransagning!

Junior medlem

Hvilket land bestilte du fra ?

Medlem

Benægt, benægt benægt! Hvis du benægter, og derudover lader være med at udtale dig til dem, står de med hele bevisbyrden!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ja
Er rc'ene lovlige?

Site Webmaster
Brugeravatar

Er rc'ene lovlige?

Der er meget få RCs på markedet der er lovlige i Danmark efter vi fik indført analoglovgivning.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Medlem

Etaqualone
Mebroqualone
Methylmethaqualone

er vidst de eneste 3 der ikke går ind under analog lovgivningen. Og måske Escalin, Proscalin.

Hmm tænker lidt, at det må sku da være sindsygt dyrt at teste indholdet på xx uden nogen form for mærkning.

Bestilte fra kina. Har det noget at sige at det er xx forskellige stoffer. eller ville de være det samme hvis det var xx gram af det samme. Kan vel lidt bedre argumentere for at det er til eget forbrug.

Og de kan vel ikke bevise noget ved at få adgang til min bank konto, eller hvad? betalte jo med western union til en tilfældig kineser.

Ved i forresten om skizofrene med en behandlingsdom kan få bøder? Har nemlig en ven der ikke kan komme i fængsel, .. kunne måske få ham til at vedkende sig det. Hvis det ikke går at benægte det?

Jeg blev taget for videresalg for et års tid siden, og det har jeg ikke været i retten med.. Så det ikke så fedt hvis jeg bliver knaldet for det her også

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: On top of myself i hope
Jeg syntes det ville være super dårlig stil, ligemeget hvad, at lægge lorten over på din ven.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Hvis du har betalt via western union, så har de ingen mulighed for at følge overførelsen af penge. De har ingen mulighed for at vurdere hvor mange penge du har brugt for og derfor heller ikke mulighed for at sammenligne det med penge du har hævet fra din konto. (Det skal da lige være fordi, at der ligger en faktura med pakken hvor der står hvor mange penge du har brugt for) Men stadig det er ikke, i mine øjne, bevis nok, da de som sagt ikke kan se hvad du har gjort med de penge efter du har hævet dem.

Du vidste risikoen var der for at det vil blive taget, så derfor skal du også stå ved det. Det er dit ansvar.
edit: altså ikke stå ved at det er dit knark men din ven skal ikke tag skraldet.

Medlem

For fanden da. Ville da spørge ham om det var okay? ville sku da ikke stikke min ven?. og ville self betale bøden, hvis han fik en.
Han kan som sagt ikke komme i fængsel. Og den ene tjeneste er vel den anden værd ;).

email korrespondance, såsom gmail prøver de at få adgang til det? det er vel også smartest jeg smider min hard disk ud, eller hvad?

Medlem
Brugeravatar

Nu er jeg lidt nysgerrig, når det kommer til psykisk syge og diagnoser som feks Skizofreni, er det så korrekt at man ikke kan komme i fængsel fordi man er "utilregnlig" Det er jeg tænker på hvad ville foreskellen i straf være hvis Benny med ADHD og Carsten med Paranoid Skizofreni begge blev taget med 50 g Ketamin?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Jeg forstod det nu heller ikke sådan at du ville stikke din ven, men det er jo alligevel ham der kommer til at stå med lorten på hans straffe atest de næste mange år. I stedet synes jeg du skal gøre som er blevet sagt så mange gange før. Benægt, benægt og benægt. Du er uskyldig til det modsatte er bevist.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Der er ingen tvivl om at du skal nægte alt. De kan på ingen måde finde ud af at det er dig der har bestilt den pakke, medmindre du selv tilstår det.
Og det er måske en ide at deponere din harddisk udenfor dit hjem indtil du er sikker på at de er færdige med at efterforske sagen, hvis du mener at have inkriminerende materiale på den.

Og naturligvis har du en særlig knark-email du kun tilgår via tor eller anden proxy, ikke sandt? For så er mailen intet problem. Ellers, så slet som minimum alle mails med inkriminerende indhold. De kigger sandsynligvis ikke din email igennem for så lille en mængde, men det ville fandme være surt at blive knaldet pga at de lige gør en undtagelse i din sag.

Jeg har slettet antallet af gram i alle indlæg, da det ellers nemt kunne gøre det nemt for politiet at finde dig via boardet her, hvis de tilfældigvis kiggede med i denne tråd. Tænk lige over hvor mange detaljer du skriver, så du ikke kommer til at skyde dig selv i foden. Det er jo nok ikke ret mange pakker de finder med det præcise antal gram du skrev.

Junior medlem

Hvis der ikke står afsender på pakken, eller hvis afsenderen på pakken er en fiktiv/opdigtet adresse og du siger du ikke har bestilt det, skal de kunne bevise, at du rent faktisk HAR bestilt det og det kan være svært, og det er begrænset hvor mange ressourcer de vil bruge på at finde ud af det (ved den lille mængde er jeg sikker på, de ikke vil forske ydereligere rundt i det).

Du vil nok blive kaldt ind til afhøring, hvor du benægter at det er dig der har bestilt det (såfremt det er sandheden selvfølgelig), og det var det. Det er det der er sket for folk jeg kender, som har bestilt en pakke beroligende fra udlandet, og noget halløj som gør dig brun.

Gud og enhver kan have oplyst din adresse som modtager adresse. Er du kendt for noget illegal handel i forvejen af politiet, kan det være de reagerer med ransagning

Junior medlem

Nu er jeg lidt nysgerrig, når det kommer til psykisk syge og diagnoser som feks Skizofreni, er det så korrekt at man ikke kan komme i fængsel fordi man er "utilregnlig" Det er jeg tænker på hvad ville foreskellen i straf være hvis Benny med ADHD og Carsten med Paranoid Skizofreni begge blev taget med 50 g Ketamin?

interessant spørgsmål

citat fra denstoredanske leksikon, behandlingsdom;
"behandlingsdom, særforanstaltning, dom, hvori retten i stedet for almindelig straf dømmer en psykisk syg kriminel person til psykiatrisk behandling. Sindssyge (psykotiske) kriminelle er iht. lovgivningen straffrie, hvis retten — oftest efter mentalobservation og responsum fra retslægerådet — finder den pågældende utilregnelig på gerningstidspunktet. Hvis den psykiske sygdom er mindre udtalt, kan retten afsige en behandlingsdom for at forebygge ny kriminalitet. Denne kan ophæves ved en ny dom.

Der findes tre varianter af en behandlingsdom: Ambulant psykiatrisk behandling, hvor den dømte ikke mod sin vilje kan indlægges på psykiatrisk afdeling, behandling på psykiatrisk afdeling, hvor overlægen bestemmer friheder, udskrivning, genindlæggelse m.m., og anbringelse på psykiatrisk afdeling, hvor justitsmyndighederne sammen med overlægen træffer beslutning om friheder m.m.; i sidste tilfælde kan udskrivning først ske efter domsændring."

Tror sgu der er mange faktorer der spiller ind, hvordan deres dom kan falde :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Kære snubi.

Synes virkelig du skulle genoverveje din omgang med stimulanser. Især RC's.
Du ender med at futte din hjerne af indenfor de næste par år..

Medlem

Har faktisk været mere eller mindre clean de sidste 6 uger. efter mit MDPV misbrug er der ikke rigtig nogen stoffer der virker mere. Og så har jeg også fået sundere interreser, men føler lidt jeg går glip af noget hvis ikke lige jeg prøver de nye rc's.
Ja ved godt det åndsvagt. Men det har jo været min "Hobby" i mange år efterhånden ;)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Har faktisk været mere eller mindre clean de sidste 6 uger. efter mit MDPV misbrug er der ikke rigtig nogen stoffer der virker mere. Og så har jeg også fået sundere interreser, men føler lidt jeg går glip af noget hvis ikke lige jeg prøver de nye rc's.
Ja ved godt det åndsvagt. Men det har jo været min "Hobby" i mange år efterhånden ;)

Ja, du går glip af at ødelægge din hjerne, sammen med resten af din krop.

Medlem

benægt du bare og se hvad der sker, ligemeget hvad synes jeg ikke din ven skal blandes ind i det, som du har forsaget.

Og bare fordi din ven ikke kan komme i fængsel kan det jo stadig få konsekvenser for ham.
Har også en kammerat der er blevet 10-20% hjerneskadet, og da han blev taget var det rigtig nok han ikke skulle i fængsel, men de kan altså straffe ham endten ved at indlægge ham på psykisk skade-stue, eller nogle andre muligheder de har til folk med psykiske problemer. Min ven røg hvertfal et halvt års tid på psykisk, hvor han normalt stod til 2år.

Ps. var godt nok heller ikke indblandet stoffer, men det må være det samme hele møllen rundt.

Medlem

(slettet)

Senest rettet af Tessalated 02 apr 2018 15:41, rettet i alt 1 gang.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]