Bedre kontrol af kvalitet.
Man kunne nok også forvente sig en bedre, og mere pålidlig produktion af div. stoffer.
Mht. Cannabis, er kvalitets sikrings systemet, der er omkring medical cannabis i nogle af USAs stater, temmelig veludviklet.
Det bliver lab testet, for THC/CBN inhold, og under teleskop for mug osv.
Dog synes jeg at ideen i at gør det delvis lovligt, og til med at tillade folk at dyrke og producere cannabis produkter, til eget forbrug i de mængder.
Helt i hampen, og ser ud til at være et "helle" for divs. kriminelle karteller, og "patienten" selv, til distribution til det sorte markede. Så er vi tilbage med alle de problemer som følger i kølevandet-kriminaliteten.
Licensen dertil gives til alle og en vær, det jo almen kendt.
Syntes lige netop dette omkring cannabis i USA ,og argumenter for legalisering. Lugter langt væk af falskheder- konspirations teorier selv forhelligelse,anti/kontra-autoritære teenager tendenser,trendset og en teenage duns af, at at finde sin identitet og plads, begrundet et "mirakel produkt" som både er naturligt godt mod næsten alt OG IKKE SKADELIGT !, og som har fået enormt stor omtale(MTV,Idoler mm?). Som man så kan bruge til rangere indenfor en sub kultur via sociale medier mm.
Skulle resten af et repræsentativ demokratisk samfundet bøje sig denne konsumerne, og denne måske snart overståede ungdoms-trend kultur?.
Dem der ryger, ryger jo.
Syntes da det her er meget mere intressant end de endelige argumenter for Lovliggørelse, eller er det bare det mig der ser det sådan

? da det jo rejser en del spøgsmål omrking-
en generation og et samfund samt dis udvikling= En intessant,og måske overset debat

?.
Ellers undskylder jeg min måske pessimisme og måske svært gennem skuelige ignorance i alt det det her
Ps.
Portugal har jo heller ikke, for mange resourcer at gøre med pt. Arbejds løsheden er høj, og man ved misbrug stiger i forbindelse med social udsathed og kedsomhed.Det kender man jo godt