Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 13:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej Alle

Tak for et pissefedt site. Har noget på hjerte jeg vil dele!
Har lige modtaget en betinget dom på to uger med et årsprøvetid. Jeg har imellem tiden ansakaffet mig 5 gr ketamin som nu sidder fast i grænsepostlivekontrollen. Når det går som det plejer, har jeg pakken dagen efter den er registrete,t i danmark, og dette bekymre mig nu, om den er blevet udtaget som stikprøve og hvad konsekvensen heraf kumme forstille sig at blive0
Vil sætte stor pris på hvis nogen havde ligndene oplevelse, om andet ikke bare med mængden af ketamin eller i forhold til toldens sanktionsmuligheder (bøder, den betingede dom gøre ubetinget).

Jeg er erkender det var dumt at falde i så hutigt efter retssagen. Gik faktisk på en 2 dages hero iv og benzo binge. Men nok om det, må se fremad og h ar brug for alle inouts jeg kan få. Deler også gerne fra min historie

Dedikeret medlem

Hvad er den betingede dom for?

Junior medlem

Besiddelse af 200 forskellige benzoer, lidt hash, 0,3 methylone samt af de 100 piller (xanax) der blev tagtet i tolden som udløste retssagen og de 14 dages betingede dom med en prøvetid på 1 år.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
I øjeblikket er der meget fokus på "postordre narko", så der er nok en ret stor sandsynlighed for at det er blevet snuppet på vej ind i DK.

Junior medlem

Nogen gæt på konsekvenserne med en betinget dom i baglommen eller hvordan den slags beslaglæggelse foregår i det hele taget? Fx fra konfiskering ved grænsen, rangsagning i hjemmet eller blot notifikation om bøde eller andet.

Skal lige sige de mest lignende sager je gar fundet på nettet er fyre der indsmuglet 4-5 kilo ketamin, og der vil jeg mene jeg ligger langt fra.

Hvad er jeres erfraing med sådan en situation hvis politiet skulle komme forbi til kage og kaffe igen og ikke finde andet end "karen wolf småkager" og clementimer :D ??? De har bevisbyrden korrekt?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
De har bevisbyrden, så længe at du bliver ved med at benægte, og du ikke har betalt med fx dit dankort så burde de ikke kunne bevise noget.

Jeg kender flere som har fået betydeligt længere betinget domme, og to års prøveperiode, men på trods af dette, har flere af dem været i retten for samme brud på loven indenfor prøveperioden, og sluppet for ubetinget fængsel, men i stedet blot fået endnu en betinget dom. 5 gram ketamin burde du under alle omstændigheder ikke være nervøs for. De fleste stoffer der findes på pulverform, skal man op over 10 gram inden det ikke længere er let at retfærdiggøre til "eget forbrug".

Men benægt benægt benægt. ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]