Hej One-eye,
det lyder som en god ide at tage på svampetrip ude i en skovhytte. Jeg har kun erfaring med Tampanensis, og min erfaring siger at de kan variere i styrke, men prøv at søge lidt triprapporter på nettet.
Det er dejligt at tage et trip i skoven mens det stadig er lyst. Sørg for at have godt med varmt/behageligt tøj på, bring vand med, og evt. en termokande med varm te (det er koldt i øjeblikket!) og noget frugt. Sørg for at have lidt styr på området, så I ikke farer helt vild.
Når I kommer hjem fra turen er det en god ide at have gjort det hele klart, så I ikke skal fumle rundt og sætte musik anlæg op, eller hvad I ellers planlægger. Du kan også have en termokande te parat, have lagt madrasser ud med tæpper og dyner, og have stillet stearinlys/fyrfad op. Elektrisk lys er generelt en killer på et trip, så prøv at holde jer til levende ild.
Er der en brændeovn, så sørg for at brændet ligger parat, lige til at tænde op.
Hvis I planlægger at ryge, kan det også være godt at have rullet en joint i forvejen. Du vil takke dig selv for det, når du for lyst til den!
Sørg for at have lavet en playliste hvis du vil høre musik. Man er ikke noget teknisk geni når man først er på svampe
Røgelse kan være lækkert, men sørg for at det ikke er en alt for parfumeret slags.. Urterøgelse fra tibet er som regel det rareste.
Jeg plejer at lægge mig ned under dynen efter en tur i skoven, hvor bevidstheden er blevet blæst godt op, og så lade mig smelte helt væk, mens jeg hører musik. Som regel er man lidt kold efter en tur i vinterskoven, så det tager tid før man bliver varmet helt op, og kan give slip.
I kan evt. redosere når I kommer hjem. Det forlænger trippet, og giver det et ekstra spark når I folder jer ud i hytten.
God fornøjelse!
Hilsen Fanny