Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 23:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Jeg vil trippe om en cirka 1½ times tid - og har derfor et par spørgsmål (min mor er tripsitter, ved godt det lyder helt fucked, men hellere det, end jeg bliver paranoid - så kan hun måske også se at "stoffer" kan være andet end junkier der sprøjter sig selv i armen)

1. Jeg vil ud og gå i en skov der ligger tæt på hvor jeg bor, er det sådan at man ikke tænker over om man fryser, når man tripper? Er man sådan i stand til at få godt med tøj på mens man tripper hvis vi skal derover?
2. Hvad plejer i at lave i de der 45 minutter jeg har læst indtil trippet går i gang? Kan forestille mig jeg bare ville blive stresset, hvis jeg bare sad og ventede.
3. Er der noget min tripsitter skal være opmærksom på? Altså så hun ikke panikker hvis jeg gør noget der er naturligt, eller noget hvor hun skal vide hvad der skal gøres hvis jeg får et bad trip? (Hvordan ved sitteren det er et badtrip?)

Vil meget gerne bare have svar på spørgsmålene i stedet for at fraråde mig det :)

Medlem

hvis jeg var dig ville jeg nok finde en der havde kendskab til selve rusen, går udfra det er shrooms ? - i såfald kan hun have svært ved og skelne mellem ting som er normalt på svampe og ikke normale :p . . men fornuftigt af dig og finde en trip sitter ;) go blæser

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Hvor meget snakker vi om og hvilket stof?

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
http://www.erowid.org/psychoactives/faqs/psychedelic_crisis_faq.shtml

Sig til din mor at hun kan læse den...

Edit: Hvis det bare er svampe, bliver det nok ikke kritisk, så fokuser på afsnittet "crisis situation"

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]