Hvilke stoffer har du taget i håb om at få visuals? Og dose?
Synes også visuals er meget interessante, en meget spændende del af det at trippe imo. Har en følelse af, at det er lidt tilknyttet mine kreative egenskaber, når jeg får nogle smukke/syrede visuals, specielt med lukkede øjne. Har prøvet selv at kunne 'tegne' hvad jeg ville, altså fuldstændig kontrol med det visuelle. Når man sidder og tegner eller maler, visualiserer man også billedet inde i hovedet, før man putter det på papiret. Så vi har altså som mennesker to forskellige måder at se på - den direkte, af hvad dine øjne opfanger, og så en evne til at forestille os noget visuelt. Har tit fået et kæmpe boost i den evne, når jeg har trippet på psychedeliske stoffer (sådan at det smelter sammen med synet). Måske kan det skyldes, at du selv skal prøve at fremprovokere det på en eller anden måde? Prøv at kig på et billede i længere tid af gangen, indtil der dukker noget op? - lidt ligesom når man kigger på skyer, når man stirrer på dem længe nok, begynder der at forme sig underlige skikkelser
Ja det er rigtig fedt med visuals når det ikke bare er solbriller, hatte og alt muligt andet smadret lort

men her er lidt af hvad jeg har gået og "leget" med
Svampe 1,2-15g
2c-I 8-35mg
LSD 1 mærke - 2 rigtig gode micro dots aner ikke hvor mange ug
MDMA 100-900 mg
Ketamin 30- ca 150mg = hullet hah
salvia dose ukendt men NOK

Og forskellige kombinationer fx 5g cubensis og da jeg kunne mærke de begynde at virke droppede jeg 150mg rigtig gode klare MDMA krystaller men stadig intet nævneværdigt.
Tror måske snart vi er ude i noget lattergas der er mange som siger det skulle være godt til formålet plus det vidst samtidig skulle sparke gang i det psychedeliske hvilket jo er godt !