Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jun 2025 21:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 53 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
Junior medlem

De gange jeg har od'et på heroin har jeg lagt og brækket mig hele natten. Det har været yderst ubehageligt!

Har dog også hørt at det er noget helt andet (ren eufori), når man od'er i så høj en grad at man rent faktisk dør.

Det er nok fordi du har ramt det magiske punkt hvor man er alt for fucked up, men ikke fucked up nok til ikke at kunne mærke noget. :P ... Den tilstand har jeg kun prøvet med kodein, aldrig heroin. Shit suckz.

Den tilstand ved jeg ikke helt om eksisterer på heroin. Så er det ihvertfald ikke en jeg er i stand til at få.
Har jeg ramt sweet spottet har jeg haft det sindsygt lækkert. Har jeg til gengæld lige nuppet 5-10 mg for meget, har det givet kvalme og opkast hele natten. Tror ikke 5-10 mg ekstra ville skabe en magisk tilstand hvor jeg så ikke ville have det ubehageligt længere.

Til gengæld har jeg prøvet at knække mig på keta, hvor det på ingen måde var ubehageligt. Men det bedøver så også hele kroppen som en i fanden.

Okay. Det lyder ikke synderligt rart. Ikke en særlig god måde at dø på.

Medlem
Brugeravatar

Har talt med folk der har oplevet det. De fortæller at de mærkede et særdeles ekstremt "sus" hvorefter de fik blackout. Har aldrig selv injiceret heroin, og har ikke haft en nær fatal OD, men jeg har dog præsteret at tage ALT for meget et par gange fordi jeg ikke følte mig påvirket nok. Jeg koksede* helt ukontrollabelt mens jeg sad op ad en væg og kastede op på mig selv. Det var på ingen måde ubehageligt. Da heroin er et meget effektivt smertestillende middel som giver én optur på, følte jeg mig bare bedøvet og langt væk og totalt ligeglad med alt. Skal dog siges at en fornuftig dosis er langt mere behagelig... :|

*Glide ind og ud af bevidsthed

Hvordan er det behageligt at kaste op? Det ser hverken kønt ud eller føles rart.

Citat:
... heroin er et meget effektivt smertestillende middel som giver én optur på, følte jeg mig bare bedøvet og langt væk og totalt ligeglad med alt

Når du får kvalme på heroin er det lidt træls, men når man så kaster op forsvinder kvalmen helt. At kaste op på heroin er også meget anderledes end fks. alkohol, hvor man nærmest får krampetrækninger i maven og det hele gør ondt. På heroin åbner man bare munden, hvorefter alt indholdet i ens mavesæk nærmest flyver ud, helt uden nogen form for anstrengelse. Oven i dette er heroin som sagt meget effektivt når det kommer til smertelindring plus at det giver dig eufori så alt bare virker helt okay.

Junior medlem

Men hvorfor får man egentlig kvalme og kaster op hvis man injicerer heroin? Jeg kunne forstå at det kommer hvis det ryges, spises eller sniffes men ikke når det skydes direkte ind i blodbanen.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Men hvorfor får man egentlig kvalme og kaster op hvis man injicerer heroin? Jeg kunne forstå at det kommer hvis det ryges, spises eller sniffes men ikke når det skydes direkte ind i blodbanen.

Så smart er kroppen ikke. Den kan bare mærke at den er blevet forgiftet, og forsøger at eliminere giften ved at udtømme maveindholdet.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Har talt med folk der har oplevet det. De fortæller at de mærkede et særdeles ekstremt "sus" hvorefter de fik blackout. Har aldrig selv injiceret heroin, og har ikke haft en nær fatal OD, men jeg har dog præsteret at tage ALT for meget et par gange fordi jeg ikke følte mig påvirket nok. Jeg koksede* helt ukontrollabelt mens jeg sad op ad en væg og kastede op på mig selv. Det var på ingen måde ubehageligt. Da heroin er et meget effektivt smertestillende middel som giver én optur på, følte jeg mig bare bedøvet og langt væk og totalt ligeglad med alt. Skal dog siges at en fornuftig dosis er langt mere behagelig... :|

*Glide ind og ud af bevidsthed

Hvordan er det behageligt at kaste op? Det ser hverken kønt ud eller føles rart.

Citat:
... heroin er et meget effektivt smertestillende middel som giver én optur på, følte jeg mig bare bedøvet og langt væk og totalt ligeglad med alt

Når du får kvalme på heroin er det lidt træls, men når man så kaster op forsvinder kvalmen helt. At kaste op på heroin er også meget anderledes end fks. alkohol, hvor man nærmest får krampetrækninger i maven og det hele gør ondt. På heroin åbner man bare munden, hvorefter alt indholdet i ens mavesæk nærmest flyver ud, helt uden nogen form for anstrengelse. Oven i dette er heroin som sagt meget effektivt når det kommer til smertelindring plus at det giver dig eufori så alt bare virker helt okay.

Har du prøvet at ryge cannabis når du var på heroin, det skulle mindske kvalmen ret betydeligt? :)

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Senest rettet af Hypnos 19 dec 2012 22:21, rettet i alt 1 gang.

Junior medlem

Så smart er kroppen ikke. Den kan bare mærke at den er blevet forgiftet, og forsøger at eliminere giften ved at udtømme maveindholdet.

Åbenbart ikke.

Medlem
Brugeravatar

Har du prøvet at ryge cannabis når du var på heroin, det skulle mindske kvalmen ret betydeligt? :)

Yep. Det øgede bare kvalmen og fik mig til at falde i søvn. For mig virker hash kun i kombination med milde opiater som kodein.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
^ Var det ren skunk/hash eller var det sammen med tobak? Jeg synes nemlig selv at cannabis hjalp på min kvalme de få gange jeg har røget heroin. Men jeg har heller ikke røget ret store doser af det på en gang endnu, måske er det derfor? :)

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Junior medlem

Geografisk sted: Nord Sjælland
Hello out there...

Jeg er tidligere heroin misbruger eller stiknarkoman om man vil og kan fortælle at
man ikke mærker eller oplever at tage en O.D.

Når man er blevet hooked og fanget i det snotstof er målet med hvert er fix at "banke panden i bordet"
Alt efter hvilken dope man har taget når man at føle det man søger... Varmen der behageligt og hurtigt fylder din krop og ro i ordets allerbredeste forstand. Derefter kokser man.. oplever ingenting, er bare væk og det er også tilfældet ved en O.D. .. Man kokser til vejrtrækningen stopper og ligger man alene og har fået nok, stopper hjertet også før eller siden.

Hold snotten væk... Du bliver forført af det allerskønneste du nogensinde har oplevet ... Men opdager for sent det var djævlen i forklædning!

Det tog mig 3 år i døgnbehandling og en fandens masse forsøg forinden og et par år i spjældet at komme ud på den anden side..Tilbage til livet.. Som på den værste dag til hver en tid er at foretrække for den bedste på junk!

:0) :peace:

Dedikeret medlem

"Alt efter hvilken dope man har taget når man at føle det man søger... Varmen der behageligt og hurtigt fylder din krop og ro i ordets allerbredeste forstand. Derefter kokser man.. oplever ingenting, er bare væk og det er også tilfældet ved en O.D. .. Man kokser til vejrtrækningen stopper og ligger man alene og har fået nok, stopper hjertet også før eller siden."

Rart og få et svar på det egentlige spørgsmål. Tak for det :)

Og velkommen til.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2750
lige for at svare på spørgsmølet fra posten, så vil man ikke kunne nå at mærke så meget når man får en OD. Man går bare kold/falder i søvn, og vågner forhåbentligt når man får naloxon.
venlig hilsen
Martin

Medlem
Brugeravatar

lige for at svare på spørgsmølet fra posten, så vil man ikke kunne nå at mærke så meget når man får en OD. Man går bare kold/falder i søvn, og vågner forhåbentligt når man får naloxon.
venlig hilsen
Martin

At vågne fra en OD pga naloxon skulle eftersigende være noget at det mest ubehagelige et menneske kan udsættes for, hvis man altså er fysisk afhængig af heroin. Det fungerer groft sagt ved at det flår de dejlige opiater væk fra receptorerne i hjernen. Man vågner fra en dyb, fredfyldt opiat søvn med ét, i den allerværste, mest smertefulde del af ens abstinenser. Har fået det beskrevet som at "få ens hud revet af". Lige endnu end grund til ikke at få en OD lol.

Junior medlem

venlig hilsen
Martin

At vågne fra en OD pga naloxon skulle eftersigende være noget at det mest ubehagelige et menneske kan udsættes for, hvis man altså er fysisk afhængig af heroin. Det fungerer groft sagt ved at det flår de dejlige opiater væk fra receptorerne i hjernen. Man vågner fra en dyb, fredfyldt opiat søvn med ét, i den allerværste, mest smertefulde del af ens abstinenser. Har fået det beskrevet som at "få ens hud revet af". Lige endnu end grund til ikke at få en OD lol.

Dette har jeg også læst. Lyder bestemt ikke rart.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 53 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]