Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jun 2025 23:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Hele familien skal til Nordjylland i år i 4 dage for at fejre Nytårsaften, mig selv, min jævnaldrende fætter, og en fætter 2 år yngre end os har planlagt at tage noget Salvia med derop. Jeg tænker derfor lidt, om der er nogle der har gode ideer til set og setting? Skal det være nytårsaften, eller risikiere vi at blive busted så? Har læst meget op på Salvia, at det er et meget intenst 30 minutters trip, så derfor burde det vel være let at skjule? Det er ved vesterhavet, er det en god ide at ryge det dernede, eller kan det ende galt? Vi vil på skift være tripsittere, og vil prøve flere gange hver (hvis det er en succes altså - 1 gang dagligt) Opbygger man så tolerence overfor Salvia, eller hvordan? Ved godt det blev lidt kludret, håber der er nogle derude der kan hjælpe!

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Jeg vil nok sige at det er en dum idé... Man kan godt se ret skræmt ud efter sådan et salvia trip, også et stykke tid efter det er overstået, hvert fald hvis man bliver overrasket... Mht. tolerance, så er det ikke noget i skal bekymre jer om, svjh så er salvia et af de få stoffer der har omvendt tolerance, d.v.s der skal mindre og mindre til at ramme dig...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
personligt ville jeg ikke gøre det en nytårsaften. ex. en af jer tripper og lige pludselig banker det på døren og det er en af jeres forældre, for det første kan ham der tripper gå så meget i panik og få voldsom angst fordi personen ikke fatter en skid på salvia. hvis i så ikke lukker op, ville de nok synes det var lidt mærkeligt. hvis i lukker op er i busted.
Det er virkelig ikke en god ide synes jeg, det kan hurtig gå galt.
jeg ville også synes det var dumt at du putter salvia på "din fætter". Brug det selv når omstændighederne er gode nok og der ikke kan ske noget.
Salvia er ikke nok at læse om, der rykker virkelig dit røvhul i stykker hvis du ikke er klar. :hm:

//Zh4d0w

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Medlem

Hvad så en af dagene op til nytårsaften? Hvad er gode omgivelser for det? Hvis vi nu VED vi ikke bliver afbrudt i trippet.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Nej. Det er en tumpet ide. At tage stærkt psykedelika mens man er på ferie med familien er no go! Gør det da en dag, hvor du har fred og ro, og ikke har mulighed for at blive forstyrret midt i det hele. Bare det at man har muligheden for at blive opdaget kan være en stor psykisk klods om benet.

Medlem

Så må vi nøjes med noget godt skunk! :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Så må vi nøjes med noget godt skunk! :D

Det lyder til gengæld mere medgørligt, hvis det absolut skal være :)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
i satme heftige hvis i kan ryge salvia flere gange samme dag.
jeg vil nu også foreslå at vente

Dedikeret medlem
Brugeravatar

ikke engang jeg, som er hærdet (synes jeg selv) med salvia, kan ikke holde til mere end 1 trip om dagen.
husk at tænke over trippet, da de fleste glemmer deres salvia trip, med øvelse kan man huske det i detaljer.

//Zh4d0w

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Du har ikke læst nok på salvia kan man tydelig høre.
Hvis du virkelig vil bryde igennem på salvia, så er det IKKE for sjovt!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: On top of myself i hope
Hvor gamle er i?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er satme ikke for sjov det der :O men det hans venner gør med at sidde og gøre ham bange, er satme ulækkert gjort. salvia skal ikke læses (eller delvist) men man får virkelig ikke meget ud af at læse om det, synes jeg. men nu har jeg nok også prøvet det en 30-50 gange.

//Zh4d0w

Medlem

erowids data på varighed er ikke helt præcist.
trippet varer 5-10 minutter røget.
med hensyn til salvia nytårsaften er idéen bedre end skunk, specielt hvis I er sammen med familie efter ( på salvia er du nede på 10-15 minutter, skunk 3-4 timer (og stadig SlØvet efter)
held og lykke med turen

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Ferdinand - har du personlig selv prøvet salvia?
De gange jeg har røget det har jeg ikke haft lyst til andet end og ligge stille - man går i timerne efter rundt i et mærkeligt stadie.

Jeg ville personligt selv ikke gøre det nytårsaften. Af alle dage, hvorfor lige den? er den mere speciel end andre? Vil du virkelig tage chancen og få kæmpe panikangst mens du er sammen med din familie, og tro du skal dø, eller vil du foretrække en kedelig lørdag aften hvor du er sammen med en god kammerat?

Medlem

det er alt sammen set and setting og dose - that's all right?
jeg er ikke en ekspert på salvia, men har nok røget det, ja måske 50 gange, måske lidt mindre
jeg elsker det!
nytårsaften er en speciel aften fordi alle er opmærksomme på det samme i din tidszone - at året skifter
det er en anledning til at kigge tilbage på året og kigge på hvad man vil ændre ift. det nye år (hence nytårsfortsætter)
(so du kan gøre det alle dage, so what)
fantastisk idé med salvia nytårsaften, jeg ved ikke hvorfor jeg ikke tænkte på det

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
selve trippet varer kun 5 - 10 minutter, men man er jo helt kvæstet bagefter og resten af dagen.

Medlem

nej - det er ikke rigtigt - jeg er viertfalf ikke
trippet 'enhancer' resten af dagen mildt og den næste og den næste
ikke mere - 3 dage
måske skulle du tage og ryge mindre, eller lære at slappe af
SALVIA levels 1, 2, 3, 4, 5, 6
6 er Amnesia
1 (S) subtle
2 (A) - altered
L (3) - light visionary
4 - V - very visionary og 5 - immaterial
gå efter hvad du kan lide - hvis du kan lide level 2 gå efter det - ryg lidt blade, hvis du kan lide 3, light visionary - tracers, movement etc. gå efter det, se om du kan ryge lidt mere blad, eller ryg lidt ekstrakt

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvor har du det der fra? synes overhovedet ikke den information er relevant eller i det heletaget rigtig.
for mig lyder det som en gang lort du fyre af for at være klog.
og det er virkelig dårligt HR du kommer med, du modsiger alle os der faktisk har forstand på det.
Jeg ville ikke tage imod dit råd overhovedet. synes OP skal holde sig til skunken den aften, det er bedst for alle.
hvad hvis han får bad trip og løber skrigende rundt? og alle opdager det. Ferdinand, tænk dig lige om!

//Zh4d0w

Medlem

jeg prøver at hjælpe.
lad være med at skræmme folk væk fra salvia.

hmmm hvad skal jeg sige tehguyx2, jeg synes din plan er vidunderlig. psychedelics nær havet er en gave at sætte pris på.
god tur og nyde det

Medlem

og til shadows: du er lidt mørk, prøv at lysne op, kast lys på skyggen, det er det jeg prøver på (are you enlightened yet?)
forstår du?
hvorfor en datura som avatar? du ved godt man kan dø af 1/3 teskefuld frø right? gå hen og spred ordet og måske endda ændre din avatar. kan du stadig lide den efter lidt oplysning (eller info) om sagen?

OK - suk
en del misindformation om salvia - det er ikke et devil's drug - i moderate mængder er det ikke farligt

jeg har altid nydt det på en måde

sæt pris på den smukke SALVIA skala - tænk at det hænger sammen på den måde at det ligefrem staver dig vej gennem forståelse

jeg tror ikke jeg har tænkt mig at bruge tid på dig - det her skulle handle om tehxguy's specielle eventyr

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]