MDMA og Ecstasy er det samme. Siger du, at du har taget MDMA en gang om ugen i 5-6 år?

Det er eddermame for dumt. ]
Det er lidt svært at vurdere ud fra hans indlæg, hvad han har taget mest af og mindst af.
ataf skrev:
Jeg har gennem den samme periode også taget andre stoffer som Amf, Coke, Svampe og Ecstasy. De sidste 2-3 år er jeg begyndt og prøve nye ting som MDMA, Ketamin, LSD og 2CB. Jeg tager ca stoffer en gang om ugen og ryger hash hver dag.
Ingen tvivl om, at den måde du køre på er usundt for din krop og det undre mig da slet ikke at du får disse bivirkninger, når du mishandler dit centralnervesystem med alle disse stimulanser.
Dine ticks er et signal fra kroppen om, at du skal til at stoppe dit hæftige forbrug af stimulanser.
Du burde faktisk holde din krop clean for alle rusmidler i mindst et halvt år. Det kan godt være du ikke synes at hash er et slemt rusmiddel, men det tog mig et halvt år at komme tilbage til normal, efter halvandet års misbrug af hash, hvor jeg røg hver dag. Jo vidst havde det stået meget værre til hvis det havde været amfetamin, cocaine eller ecstasy. Det jeg prøver er at fortælle, er, at det tager meget lang tid for din krop at komme tilbage til normal, hvis du har haft et længervarende hashmisbrug (misbrug af hvad det nu kan være), hvor du har givet den max gas.
Tag hensyn og vis at du kan klare dig uden at påvirke dig selv.