Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 17 aug 2025 22:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hej,

Først og fremmest godt nytår til jer alle sammen.

Jeg søger et psykedelisk trip med nogen af mine kammerater, er i øjeblikket flyttet til Belfast og har fundet arbejde herovre, vi har kun haft et enkelt mildt 2cb trip herovre da vi synes det er små-svært at få fat i psykedelia herovre.

Jeg tænkte at aMT måske kunne bruges til at få et psykedelisk trip med. Jeg har kun prøvet det i lave doser hvor det bliver brugt som et mildt MDMA substitut.

I højere doser skulle det dog gå hen og blive psykedelisk og visuelt, hvilke er sådan noget vi søger inden en af mine venner tager hjem.

Jeg vil derfor høre hvad doserne som regel plejer at ligge hvis man skal have et trip ud af det i stedet for et "roll"

Er det eventuelt nogen der har erfaringer med at bruge det som psykedelia istedet for et MDMA substitut?

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Cirka 40-45 mg, vil jeg sige. Dette er baseret på en enkelt oplevelse med stoffet på 35 mg. Det var let psykedelisk, men kunne sagtens trække mere. Over 50 mg begynder der, så vidt jeg har forstået, at være for mange bivirkninger, som forringer kvaliteten af trippet.
Visuals indtrådte efter cirka 3-4 timer og varede til trippet ebbede ud.

Happy new year, Pete :)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Milano
Hvilke doser har du erfaring med mg mæssigt?

Jeg har haft succes med psykedeliske doser i +50 mg's doser. Direkte psykedelisk vil jeg ikke kalde det, heller ikke da jeg tog 80 mg, der er synsforvrængninger og "milde" psykedeliske tanker, jeg vil kategorisere det som primært empatogent med et psykedelisk twist.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Har erfaringer med doser fra 10-25mg. Hvilke desværre har været mildt skuffende og for subtilt. Ville 50mg være en god "hardhead" dose? Kan man evt. redosere med at ryge det hvis der ikke er sket så meget efter 2 timer?

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Der sker ikke det store efter to timer. Det kommer hen ad trippet. Det er min (sparsomme erfaring). Jeg tror 50 mg ville være en fin dose. Ingen redoseringer. Come-up er for langt til, at det er klogt at redosere på. Rygning har også en anden effekt, har jeg hørt. Mere stimulans, mindre psykedelisk, så det ville jeg ikke anbefale.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Aye, jeg tror vi forsøger os med 50mg og så kan vi altid intensificere det med cannabis.

Hvor meget bodyload skal vi forvente med 50mg? Bliver det sådan "OK jeg har det dårligt men det er overkommeligt" eller er det "Oh god its eating my stomach"

Og godt nytår til dig også Hr. Fry

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Aye, jeg tror vi forsøger os med 50mg og så kan vi altid intensificere det med cannabis.

Hvor meget bodyload skal vi forvente med 50mg? Bliver det sådan "OK jeg har det dårligt men det er overkommeligt" eller er det "Oh god its eating my stomach"

Og godt nytår til dig også Hr. Fry

Jeg har taget 50 og mærkede intet body load. Bare en fandens masse emphatogent eufori.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det ved jeg ikke. Jeg havde ikke selv problemer med kvalme på mit trip, men jeg har hørt lidt af hvert (førstehåndserfaringer). Alt fra ingenting, til kraftig kvalme, til opkast. Det må blive din opgave at finde ud af. FOR SCIENCE! Meld endelig tilbage hvordan det gik :)

Medlem

Geografisk sted: Kbh
Har prøvet AMT et par gange. Det kan været ret sedative (hvad siger man på dansk?)

20 mg: en chillet dejlig følelse, lå bare i sofaen og puttede med pigen. Kunne godt sove efter 7-8 timer.

40 mg sammen med 100 mg 6-APB og en del alkohol. til fest. Det blev psykedelisk rent auditivt, og en smule visuelt/morphing efter 5 timer og søvnmangel.

40 mg: til fest, sammenligneligt med et mildt mdma trip, men blev aldrig psykedelisk og føltes heller ikke stimulerende. Havde mest lyst til bare at ligge og putte igen efter ikke så længe.

70 eller 80 mg(kan ikke huske det) Til fest. Meget psykedelisk mindset, en del synsforstyrrelser udmyntet i en slags rykvise udvaskninger/morphning af ting. (kunne først sove efter ca. 20 timer)

Har selv kun oplevet kvalme og trang til at kaste op ved den højeste dosis. Måske en anelse uro i maven ved 40. Men har set andre kaste direkte op af 40.

Tag det tidligt på dagen! Det bliver lidt belastende stadig at trippe når man har været vågen i 30 timer efter min mening ;)

Medlem
Brugeravatar

Fik du nogensinde trippet pete ?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]