Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 13:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem

efter godt en måneds pause prøvede jeg lykken igen, rusen var fantastisk og det var som første gang, men da festen sluttede og vi gik ud i mørket fik jeg lidt halur på, men kun hvis jeg kiggede på ting i "Mørket"

Må man spørge hvilke doser du brugte ? :)

Junior medlem

~300mg fordelt på 8 timer

Medlem

Jeg havde en ven der fik dumpet 700mg MDMA dumpet i hans drink inde i jomfruanegade. Min anden ven fandt ham hvor han var faldt ned af en trappe. Han ringede hurtigt 112 og de sagde han var død hvis han ikke var kommet på sygehuset. Han puls var helt oppe på 190.

MY NUMBER 100 POST!!!! :cheers: :rocking:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor?
Jeg havde en ven der fik dumpet 700mg MDMA dumpet i hans drink inde i jomfruanegade. Min anden ven fandt ham hvor han var faldt ned af en trappe. Han ringede hurtigt 112 og de sagde han var død hvis han ikke var kommet på sygehuset. Han puls var helt oppe på 190.

MY NUMBER 100 POST!!!! :cheers: :rocking:

Voldsomt. Hvordan har han det nu? Og hvordan ved du, at det var præcis 700 mg?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg syntes det sort snak i beskriver lyder enormt meget som det man også kan opleve når man har høj feber. For mig at se virker det meget logisk, da kropstemperaturen jo også stiger på MDMA. Derfor er mit bud at du har drukket for lidt vand. Evt. for meget alkohol, eller en kombination deraf.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg syntes det sort snak i beskriver lyder enormt meget som det man også kan opleve når man har høj feber. For mig at se virker det meget logisk, da kropstemperaturen jo også stiger på MDMA. Derfor er mit bud at du har drukket for lidt vand. Evt. for meget alkohol, eller en kombination deraf.

Skulle man så også begynde at snakke sort, når man sidder og er tørstig i en sauna? Eller spiller fodbold en varm sommerdag uden at drikke vand? (random eksempler, i know). Du har måske ret i det med feber, der er jo også mange der oplever at få hallucinationer mens de har feber, men tror nu ikke det skyldes dehydrering eller kropstemperaturen.
Jeg har selv prøvet at få sort snak ved overdosering af MDMA, hvor jeg i slutningen af kogeren sad i en sofa med en anden gut der var gået i brædderne. Oppe i mit hoved kørte der en eller anden samtale med ham, somom jeg var faldet halvt i søvn i mens tankerne kørte på fuld tryk, og var hele tiden ved at sige et eller andet fuldstændig random, der ikke ville give mening for ham duden. Grænsen mellem at have en samtale i tankerne og i den virkelige verden var meget svag, og kunne derfor spontant finde på at sige et eller andet ret underligt. Hvad det skyldes, ved jeg dog ikke

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Skulle man så også begynde at snakke sort, når man sidder og er tørstig i en sauna? Eller spiller fodbold en varm sommerdag uden at drikke vand? (random eksempler, i know). Du har måske ret i det med feber, der er jo også mange der oplever at få hallucinationer mens de har feber, men tror nu ikke det skyldes dehydrering eller kropstemperaturen.
Jeg har selv prøvet at få sort snak ved overdosering af MDMA, hvor jeg i slutningen af kogeren sad i en sofa med en anden gut der var gået i brædderne. Oppe i mit hoved kørte der en eller anden samtale med ham, somom jeg var faldet halvt i søvn i mens tankerne kørte på fuld tryk, og var hele tiden ved at sige et eller andet fuldstændig random, der ikke ville give mening for ham duden. Grænsen mellem at have en samtale i tankerne og i den virkelige verden var meget svag, og kunne derfor spontant finde på at sige et eller andet ret underligt. Hvad det skyldes, ved jeg dog ikke

Uden at vide noget som helst om det, tror jeg ikke dine eksempler vil få din kropstemperatur op i nærheden af hvad den er når du har feber, eller er dehydreret på MDMA (+ Muligvis varmt diskotek, alkohol, dans osv)

Jeg har også selv oplevet det. Men det har været i forbindelse med 150 mg MDMA, 6-7 genstande alkohol, og for lidt væske. Det gav også hukommelsestab.

Medlem

Hvad doser lå du på FØR den aften med de 300mg på 8 timer? :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor?
Jeg tror ikke det har noget at gøre med overophedning, tror det er et symptom på, at man er godt blæst. Lige som jeg har oplevet på høje doser syre/svampe hvor der på peaket konstant flyder en fuldstendig sort talestrøm ud af mig.. Men det er self. ikke noget man ønsker på MDMA

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hallucinationer på MDMA er et klart symptom på overdosering, men det er bestemt ikke lig med serotonin symptom.

Efter min opfattelse, er serotonin symptom en meget skadelig, og potentiel fatal tilstand, man kan ende i, hvis hjernen overfyldes med serotonin. F.eks. ved ekstremt høje doser af serotonerge stoffer, eller hvis en serotonin releaser kombineres med en MAO-hæmmer.

In any case, er hallucinationer på et stof, som ved "effektiv dose" ikke er hallucinogent tegn på en alt for høj dose. Når det sker gentagne gange, kunne det tyde på et voldsomt overforbrug/misbrug af substansen.

Mine 2 cents.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]