Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 13:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: On top of myself i hope
Jeg tror ikke du skal være bange da du efter 13(10?) dage ikke har mere amfetamin i dit system. Men vent på et mere kyndigt svar, da jeg ikke ved særligt meget om serotonin syndrom. Men mon ikke din læge har styr på sagerne ? ;D

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fyns Land, Danmark
Hey Jilismak

JO stoler da bestemt på de udlevere det rigtige medicin, men som sagt tror jeg også bare det er paranoiaen der laver et lille spil..
Mest fordi at bivirkningerne fra Sertralinen godt kan minde om de bivirkninger som er beskrevet ved Serotoninsyndrom..

Men nu har man lige været ude og gå en tur i den friske kulde, og ja det hjalp sgu lidt på tilværelsen.. Faldt ihvertfald lidt mere til ro nu, og så står den sgu bare på en gang flææææsksvær, cola, frankfurtere og Hitman Absolution..

Men ja.. kom endelig med noget mere feedback.. Men jah tror nu mere det er paranoiaen..

Dedikeret medlem

Ja ro på amfetaminen var jo længe ude af systemmet da du begyndte på Sertralinen og som du selv skriver minder bivirkningerne om hinanden.

Medlem
Brugeravatar

Ja ro på amfetaminen var jo længe ude af systemmet da du begyndte på Sertralinen og som du selv skriver minder bivirkningerne om hinanden.

Yes sir i will do that, er også blevet mere rolig nu.. Så det er nok bare angsten, nervøsiteten, uroen, abstinenserne og bivirkningerne der lige hjejler det hele op i en spids.. Men nu er man helt rolig igen.. fandme rart og kunne slappe af.. <3 Oxapax

Og så selvfølgelig gåturen i den friske luft, og duften af frankfurtere der er ved at være klar.. :D

Admin
Brugeravatar

Det er selvf fint nok at sidde og læse lidt, for at forstå sin tilstand. Men prøv at lade være med at overføre de symptomer, du læser om til dig selv. Man kan hurtigt komme til at føle sig syg ved at sidde og læse om sygdomme. Prøv i stedet at fokuser på, hvordan du får det bedre. Jeg har selv nogle enkle råd, så kan du tage dem til dig eller lade være :)

-Sund kost og rigeligt af den
-Masser af motion
-Godt med søvn

Og så komme ud og være lidt social med folk selvf. Man glemmer hurtigt at man har det skidt, hvis man laver noget sjovt sammen med andre.

-Jimmy Carter

Medlem
Brugeravatar

Grunden til jeg gerne vil vide mere om det er fordi jeg lige præcis frygter at de bare vil knalde en masse medicin i mig i stedet.. Så derfor vil jeg gerne vide mere om min egen tilstand jeg ikke engang selv kan finde ud af, døjer med kraftig PTSD så derfor er det temmelig vigtigt for mig at forstå hvordan jeg tolker forskellige symptomer så jeg ikke blander depression sammen med PTSD eller stress fra arbejde i fremtiden med PTSD'en..

Det er en lorte sygdom og der er stadig ikke meget info og indblik på det herhjemme i DK..
Skal snakke med en Journalist fra lokalavisen som har en aftale med PTSD-foreningen om at fortælle forskellige historie om civile PTSD-ofre.. For at give staten, kommunerene og andre folk mere indblik..

Også derfor jeg desværre læser om det, men nej bliver ikke mere syg af det.. der er fremskridt men der er bare mange ting endnu jeg virkelig er bange får når de går i udbrud.. Det er en lortesygdom..

Medlem
Brugeravatar

Ey folkens, vil lige fortælle jer det går bedre herfra..
Er stoppet med at ryge fed, og tage drugs.. Hårdt..!! Yes sir..
Men har det sgu okay med det, vil gerne videre i mit liv..

10år med stoffer må være rigeligt, og specielt oven på sådan en tur her finder man ud af hvad der betyder noget..
Har ikke rørt noget siden d. 10 December 2012.. Så håber at kunne ligge en ren prøve om små 4 uger..
For første gang i livet..

Håber i er kommet godt ind i det nye år.. ;)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
Det lyder godt, Zonk. Håber 2013 bliver et optursår for dig.

Dedikeret medlem

Godt at læse zoonk tillykke med din cleantid det er sku godt gået.

Admin
Brugeravatar

Keep it up zoonk! Starten af december til starten af januar er en hård periode for mange at holde sig clean.

-Jimmy Carter

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]