Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 01:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Svag LSD?
Junior medlem

Hej Psych, :D

Jeg har endelig anskaffet mig nogle LSD mærker, men da jeg prøvede det, var effekterne minimale. Jeg havde ellers fået af vide af vedkommende, jeg fik det fra, at de skulle være utroligt stærke og vedkommende frarådede mig kraftigt at tage mere end en enkelt. Derudover smagte det rimelig bittert (hvilket hvis skulle være et dårligt tegn?)

Men jeg ville lige høre jer, tror I enten at jeg:
1: Er blevet snydt
2: LSD'en er ødelagt af f.eks. varme (Det ødelægges vidst ved 30-40 grader, dvs. hvis man f.eks. har det i lommen i for lang tid??)
3: Jeg bliver simpelthen ikke bliver påvirket nok af det?

Jeg har snakket med vedkommende jeg fik det fra, og der har vidst aldrig været nogen problemer med det førhen, selvom han aldrig selv har prøvet det.

Ellers, hvor mange ug plejer der ca. at være pr. mærke?

Mvh
RandomGuy10

Titel: Re: Svag LSD?
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Generelt er mærkerne nu til dags ringe og svage og et sted mellem 40-80ug.

At det smager bittert kunne lyde som om der er har været en 2Cx-NBOMe på dit mærke da LSD skal være smagsløst.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Junior medlem

Hmm, ja okay, så er det måske mere forståeligt der ikke sker det helt store. Det med 2Cx-NBOMe lyder da ikke så lækkert:P
Jeg har ellers lige snakket med vedkommende og han er overraskende nok gået med til at jeg får nogle flere, da han mente at jeg burde mere eller mindre være i en anden verden efter et mærke :) Hvilket får mest får mig til at tænke på om det kan blive nedbrudt af varme eller noget andet. :/ Tak for svaret i hvertfald :)

Medlem

Første gang jeg prøvede LSD fik jeg overhovedet ikke nogen virkning af 1 mærke, men forsøgte mig senere hen med 2 mærker (af den samme slags) hvorefter jeg trippede ret heftigt :lol:
Tror måske det er lidt ligesom med weed hvor nogen ikke bliver skæve første gang de ryger.. Der er en eller anden "mur" man skal bryde igennem? men jeg ved det ikke, sådan oplevede jeg det hvert fald :) for jeg fik ingen virkning af 1 mærke og 2 mærker sendte mig helt af sted

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Det bliver både nedbrudt af varme og lys, men medmindre du har opbevaret dem et eller andet sted, hvor der er ekstra varmt eller længe i dirkete sollys, kan de ikke nå at miste nogen nævneværdig styrke. Jeg har også prøvet LSD mærker der har været en anelse bitre i det, men med fin effekt, tænker at det kan have været synteseresterne der gør det, ved i hvert fald at det ikke er heeelt unormalt. Hvis det er en af 25X'erne tror jeg det vil være svært beskrive forskellen på dét, og så LSD, i hvert fald ved lavdosis. Følte du nogen form for fysisk stimulering?

Det kan også være, at du bare er typen der skal have lidt mere end andre, sådan har jeg det selv på nogen punkter, i hvert fald når jeg solotripper...

Junior medlem

Tjooeh, jeg havde lidt prikken i hovedbunden, og havde det fysisk som om at jeg havde drukket 2-3 øl, eller i hvertfald en lidt mærkelig følelse i kroppen (ikke på en dårlig måde). Dog synes jeg at jeg har fået en svag hovedpine efter det :| .. eller også er det fordi jeg virkelig har koncentreret for at se en effekt lol.
Jeg har haft dem i kort tid, så ud fra det du beskriver burde de ikke have mistet deres effekt i hvertfald. :)

og til Corey, ja, så må jeg jo prøve 2 mærker næste gang :P

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
nøjes hellere med halvanden vil jeg sige... Det er nemt at glemme, at man faktisk fordobler dosen ved at tage et mærke mere, de er jo så små ;) Når du ikke er mere erfaren end du er, er det bedt at bygge dosen stille og roligt op. Jeg kan også godt nogen gange få hovedpine efter syre og den er faktisk værre hvis dosen har været for lav. Har jeg taget et trip hvor jeg bryder igennem føler jeg højst en trykkende fornemmelse omkring bihulerne på comedown, med lavdosis kan jeg godt komme til at blive irriteret af trippet og den manglende forløsning og derfor ( tror jeg) ende op med hovedpine når det aftager, men det er stadig ikke nok til at identificere dit stof... Hvor længe varede det, fra du tog det, til du var helt ædru?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Berlin
som sagt tag hele dosen på en gang. Hvis du siger de er svage så tag halvanden til at starte med, undgå redosering med LSD. Har haft et par venner som ikke mærkede noget til de mærker jeg gav dem, hvor de virkeligt sparkede for mig. Tænker at hvis du er på speed eller SSRI kan det holde trippet meget nede. har dog ikke prøvet den kombo hvor jeg har startet med speed, men har svært ved at se hvorfor det ikke virkede for mine venner. Ellers må syren have taget skade på en eller anden måde.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Hey mand. Jeg har haft præcis samme oplevelse. Fik langt om længe skaffet nogle mærker og havde glædet mig helt SIINDSSYYYYGT til at trippe på dem igennem december måned. Jeg blev også meget skuffet over de trip jeg fik ud af det.
Mine mærker smagte også skarpt på en måde, hvilket jeg heller ikke nød synderlig meget. Effekterne har helt sikkert været der, de har bare ikke været i den form jeg havde troet eller forventet. - Det er altså ikke en selvfølge at se lyserøde elefanter når man tripper på LSD :)

Det du beskriver kan jeg nikke genkendende til næsten hele vejen !

Junior medlem

Jeg mener at det tog ca. 6 timers tid før at jeg følte at jeg var "helt mig selv," selvom jeg ikke kunne mærke særlig meget.

Tak for jeres svar, og det er dejligt at nogen af jer kan nikke genkendende til det. Jeg må prøve 1,5 mærke så, med en tripsitter, når jeg så får tid til det :) Det er virkelig irriterende at man skal afsætte en hel dag, når der så ikke sker noget :/

Derudover har jeg aldrig prøvet andre stoffer før, så det er ikke fordi at jeg har været på speed eller noget andet :) og ja, jeg får nogle flere mærker kvit og frit om et par dage, da han ikke forstår hvorfor de ikke påvirker mig særligt meget, og så må jeg se hvad der så sker :)

Dedikeret medlem

hej!
Var der et print/mærke på, og i givet fald hvilket?

Junior medlem

Det ser sådan ud:

Billede

Medlem

Hvis det var meget bittert kunne det tyde på det er en 25X-NBOMe, hvilket betyder mærket ikke er oralt aktivt(altså hvis du sluger det), hvilket kan være årsagen til du ikke har fået særlig god effekt. NBOMerne er aktive ved sublingual / buccal optagelse, så prøv næste gang istedet at ligge et mærke under tungen i 15-20minutter og se om det virker bedre.

Rigtige LSD mærker kan godt være lidt bitre, men man kan tydeligt smage forskel på om det er 25X/DOX eller om det er LSD der er på. :)

Medlem

(slettet)

Senest rettet af Tessalated 02 apr 2018 15:42, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
Ligner et råddent menstruationsbind.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordkysten
Vil lsd altid være smagsløst ? For jeg har fået mærker der smagte en anelse sprittet og med let bedøvende virkning, men med en profil der passede ret meget på syre.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]