Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jun 2025 19:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jeg tror, jeg er på Jorden?
Hey selvbevidste væsner!
I forbindelse med en legetime på hesten, hvor mig og Kvart liner op på et Mass Effect 3 cover, kom jeg til at fundere over hvor store man egentlig burde ligge sine baner for at få den største effekt. Desto større jeg laver stregen, desto mere virker det netop som om, at jeg skal smage på det bag efter :S - altså, at mere ryger ned i munden i stedet for at bliver optaget i blodkarene i næsen. Ud over smagen, er det jo ærgeligt, fordi det betyder, at jeg kun har muligheden for at sluge skidtet. Ketamin bliver jo ikke optaget specielt godt igennem maven, og jeg ved også cola har det svært på den rute, så umiddelbart tænker man måske, at man bare burde lave en masse små baner.
MEN, så tænker jeg først, at det er lidt ærgeligt, da jeg er rigtig glad for et stort vrinsk og klask i ansigtet, og samtidig ved jeg, at det både er mere skadeligt og kræver mere stof at redosere.
Så hvad siger I fellow explores? Nogle gode idéer?

Medlem
Brugeravatar

Jeg vil anbefale at du får en vægt og så leger lidt med hvor langt du kan gå ned i dose og stadig få den effekt du søger

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Sug mere forsigtigt, nogen folk tror at man skal sniffe det helt op i hjernen. Få et sugerør og snif stille og roligt.

Dripping kommer du nok ikke udenom desværre.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem

Min keta pusher suger uden problemer halve og hele gram af gangen. Som pete siger er tricket at sniffe langsomt og selvfølelig granulere dit stof til det finest mulige støv.

Dedikeret medlem

Min keta pusher suger uden problemer halve og hele gram af gangen. Som pete siger er tricket at sniffe langsomt og selvfølelig granulere dit stof til det finest mulige støv.

nej nej nej

Medlem

Desværre jo, i perioder kommer han op på 8-10 gram nasalt om dagen, 'normalt' ligger det i 3-4 gram.

Dedikeret medlem

Stakkels mand han ødelægger jo sige selv ;(

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Desværre jo, i perioder kommer han op på 8-10 gram nasalt om dagen, 'normalt' ligger det i 3-4 gram.

Kæft en idiot. Du må da fortælle ham at han er ved at slå sig ihjel .. Det er der intet menneske som kan holde til i længere tid ..

Junior medlem
Brugeravatar

Stadig ikke rigtig noget reelt svar? Altså kort er spørgsmålet, om man burde tage en stor streg, eller en masse små for at få mest mulig ud af den lille plastikpose?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
tag halvdelen af stregen i det ene næsebor og resten i det andet :) så har du større overflade at absorbere stoffet fra, og du kan tage mere - hvis det er det du vil.

selvfølgelig bliver begge næsebor lamme

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Stadig ikke rigtig noget reelt svar? Altså kort er spørgsmålet, om man burde tage en stor streg, eller en masse små for at få mest mulig ud af den lille plastikpose?

Jeg tror at svaret er, at det afhænger mere af din sugeteknik end af størrelsen på stregen. Dog kan forestille mig at det er lettere at udgå at noget ryger i halsen med mindre baner over længere tid.

Medlem

Geografisk sted: Norge tæt på slalom bakkerne
Nu har jeg ikke været på hesten men med cola og amf har jeg altid sværget til flere små baner som en stor netop for at undgå at få det ned i halsen også suge stille og ikke lege nilfisk som mange andre

Junior medlem
Brugeravatar

Hmm, okay. Måske er det bare fordi jeg ikke helt forstår, hvordan det rent faktisk bliver optaget i næsen. Hvis nogen har info om området, smid et link!

Medlem

Få dig en saltvands næse spray. så kan du hjælpe slimhinden med at opløse det overskydende mel.
Mhh til hesten synes jeg store streger(40-50mg) er at foretrække hvis man vil i hullet.

Junior medlem
Brugeravatar

... og ikke lege nilfisk som mange andre

Hah! Jeg arbejder på Nilfisk, den mest støvede abejdsplads jeg nogen sinde har været på...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
En typisk fejl fra folk der ikke kan (undskyld udtrykket) klare indtagelsesmetoderne for div stoffer nasalt, er fx den med at skynde sig at suge, som var næsen en industristøvsuger... På den måde suger man det meste direkte i svælget...
Hvis man suger langsomt (kunne forstille mig du nok skulle forsøge at fordoble insulferingstiden), så tror jeg også at du vil opnå en større optagelse gennem slimhinderne. Ellers så gjort som tidligere skrevet, med at tage halvdelen til højre næsebor, og den anden halvdel til venstre.

Det skal dog også siges at det bestemt ikke smager bedre når man suger det langsomt op, men på den måde sørger man for at suget ikke suger det meste direkte i svælget.

Junior medlem
Brugeravatar

Tak for tippet folks. Det er ikke blevet meget mere behageligt af indtage disse vidundermidler nasalt, men ved at gøre det langsommere kan jeg tage dejlige størrelse uden af få særlig meget i munden :)

...så prøvede jeg psychedelia, og nu har jeg det meget bedre! Tak psychedelia!

Medlem

1: Insufler kun ren narko. hvis ikke det er muligt så tag kun narko der er cuttet med vandopløselige substanser. da du ellers vil ende med en helveds masse hvide klumper i næsen.
2: tag det rør du vil sniffe med, og mingeler det stille og roligt op i næsen så langt du kan. indtil du rammer et punkt der gør ondt. nu sidder røret fast helt oppe ved slimhinden.
3:tag begge arme om på ryggen buk hovedet ned så røret er over det du skal sniffe, snif langsomt men konstant. blev ved med at suge imens du stille og roligt læner dig tilbage.
4:du suger stadig videre imens du, langsomt tager røret ud.
5:bliv liggende i en let tilbage bøjet stilling

Dette gør helveds ondt. men det hele ryger i blodet og det virker næsten med det samme.

20 mg lig det i en bunke og ikke en streg.
50 mg lav en så lang tynd streg som muligt.
100 mg det derfor man har 2 næsebor. kan være svært at ramme begge streger/bunker med rørene uden hænder man det kan læres.

får du noget ned i munden, eller er der noget der løber ud af næsen næsen så gør du det ikke rigtigt. nogen substanser er ikke så vandopløselige som andre og/eller er aktive ved så høje doser at det ikke kan lade sig gøre at sniffe dem perfekt.

Det vigtigste af det hele er at du aldrig må bruge hænder. hvis du ikke kan suge det op uden at holde på næsen så er røret ikke langt nok op.

alternativt kan du tage et gummirør og ligge narko i midten og stikke den ene ende i næsen og den anden i munden og så puste det op.

har du narko der er cuttet, eller som først er aktivt ved høje doser. så bomb det, eller plug det hvis du vil ha et rush.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
Hvorfor skulle man ikke måtte bruge hænderne? Virker lidt som en tosset leg hvis jeg skal være ærlig.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
tror det han mener er at man skal KUNNE gøre det uden hænderne, fordi røret sidder så langt oppe i næsen at det er muligt, rent praktisk kan du jo gøre som du vil, og det er nok også nemmere at ramme stregen hvis du må aime med hænderne :p

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]