Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 01 jul 2025 16:55

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Hey. Min far fik fat i noget fuglefoder i sommer, og min far han smider det bare på jorden, og efterhånden som tiden er gået er der kommet en hamp plante op? Så ville lige høre om det her er noget der kan ryges?? :)

Senest rettet af Crazydenmark 18 jan 2013 14:22, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nový židovský hřbitov
det burde godt nok ikke kunne lade sig gøre, hvis det er tilfældet så burde du ikke ryge det...
Der er frost vejr lige pt i danmark, at frøene skulle have lavet en klim plante er altså ligeledes usandsynligt. Jeg har dog set et par tilfælde af nogle hamp planter som har fået bitte små skud selvom det er industri hamp eller fugle frø.

Du skal bare lade planten være og evt køb nogle rigtige pot frø hvis du skulle prøve krafter med at gro..

He whom meddles through the mind of others – He whom interpret the way of living – He whom deliberately chooses an ascetic life – He whom enlighten others to enlarge their mind – He whom indulge – He shall no longer fear death.

Medlem
Brugeravatar

det burde godt nok ikke kunne lade sig gøre, hvis det er tilfældet så burde du ikke ryge det...
Der er frost vejr lige pt i danmark, at frøene skulle have lavet en klim plante er altså ligeledes usandsynligt. Jeg har dog set et par tilfælde af nogle hamp planter som har fået bitte små skud selvom det er industri hamp eller fugle frø.

Du skal bare lade planten være og evt køb nogle rigtige pot frø hvis du skulle prøve krafter med at gro..

Det er min fejl, han har ikke plantet det her for nylig, han gjorde det i sommers.. og nu er der kommet en okay plante op ;) Men jeg kan vel altid prøve at ryge det? Kan der ske noget ved det? :hm:

Site Webmaster
Brugeravatar

Det er industrihampefrø i fuglefoder. Industrihamp indeholder så godt som ingen THC. Det smager ikke godt, og du bliver ikke skæv.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Medlem
Brugeravatar

Det er industrihampefrø i fuglefoder. Industrihamp indeholder så godt som ingen THC. Det smager ikke godt, og du bliver ikke skæv.

Så må jeg hellere bare lade den stå og gro videre ;) :peace:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nový židovský hřbitov

det var netop det jeg prøvede at få igennem ;)

He whom meddles through the mind of others – He whom interpret the way of living – He whom deliberately chooses an ascetic life – He whom enlighten others to enlarge their mind – He whom indulge – He shall no longer fear death.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neden under min kat

plus at det stadig er forbudt og den dejlige plantes karakteristiske blade har det med at tiltrække opmærksomhed

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]