Nej, det er utrolig helteagtigt at følge efter en MEGET brændt person på syre. For derefter at han - one man army - stiller sig op mod mindst 6 indvandre alene midt om natten i en ghetto.
Det er da også utrolig helteagtigt at stå og spille smart overfor sine venner (som man lige er blevet smækket i gulvet foran), og sige at "ham der får så mange stryg når han kommer ud", for derefter at gå op til en person med håndjern på ryggen.
Men må indrømme.. Det bringer alligevel lidt mit gamle teenage anti-sociale smil frem, når du nu kalder mig en douchbag!
Har været en rigtig lille rod engang!
Og nu fordi at du ligefrem opfordrer mig til at være en douch, kommer der her en douchbag historie.
Var engang til fest med nogle gamle venner jeg ikke havde snakket med i mindst et år. Lige fra starten af, flytter en pige sig fra den ene ende af festen til den anden - fra jeg træder ind af døren - og siger "Hej! Du virker som en cool person!" Og her snakker vi altså en sød, dejlig, lille lækker sag på 42 kg og 22 år. Jeg tænker med det samme.. "Den skal nailes den her!"
Nå, men finder så ud af at hende den labre lille sag midlertidigt er flyttet ind hos en af min lillebrors venner, som også var en af mine gamle "fest-venner/bekendt". Pludselig kommer han over og sidder på den anden side af mig, vi fletter diskret fingre, og da hun skal gentage et eller andet til ham hun boede ved pga den høje musik lænte jeg mig frem og bed hende i øreflippen og hviskede at hun var en rigtig frækkert! Et par minutter senere rejser hun sig og siger til mig "Nå, jeg skal lige ud på toilettet" - som skulle forståes som en invitation til at jeg skulle komme derud. Så der går maks 1 minut før jeg også rejser mig og nærmest hopper på pikken ud til hende. Efter at vi bliver afbrudt af to andre tøser der står og er liige ved at brække sig udenfor lokummet slutter hun af med at sige "Ikke sig noget til " X " ". Tænker ikke videre over det - tænker hun nok bare ikke vil høre på ham - så jeg svarer bare "okay". Da vi kommer ind til festen igen var ham min gamle bekendt igang med direkte dødsdruk og havde lavet 80-20 vodka drink til sig selv. Og spørger med det samme "Lavede I noget?", og svarer fint nej. Hvorefter han så næsten bryder ud i glædestårer og siger "Det var godt, for jeg har været vild med hende i over et år nu, hun er bare den eneste ene for mig, og ved slet ikke hvad jeg skulle gøre af mig selv hvis det var sådan at hun ikke vil ha mig".
Så får jeg jo pludselig en klump i halsen... Dagen efter vågner jeg op til en rigtig tøsebesked på fjæs hvor der står noget i stil med "TROEDE JEG KUNNE STOLE PÅ DIG!!! :'( " finder så ud af at han har tjekket hendes telefon og set at vi har skrevet sammen, så ender med at hun indrømmede at vi bare havde kysset lidt derude på lokummet og at det var hende der bad mig om ikke at sige det, fordi hun vidste at han var vild med hende. (Hvilket jo sådan set også var rigtigt nok). Den dag idag tror han stadig kun vi har kysset så vidt jeg ved af.
En anden historie - der ca er 10 år ældre - var da mig og en anden ven skulle til fest. Han havde fået kontakt til sådan en rigtig sprød sag, som tog sin veninde med til den fest så vi begge kunne få noget. Og han sagde at hende " T ", vil han ha. Jeg - som den gode ven jeg faktisk er - siger okay, det iorden.
Pigerne ankommer til festen, hende den virkelig sprøde tøs sætter sig på den anden side af hvor jeg allerede sad og drak, så sætter min ven sig ved siden af hende, og der går ikke mere end højst to minutter hvorefter at hun hopper over ved siden af mig og sidder. Ender med at vi ligger og leger med hinanden lige ved siden af alle de andre inden vi smutter først på lokummet og da folk også skulle brække sig der og det var sommer, ja så hoppede vi videre udenfor.
Det skal siges at vi på dette tidspunkt ikke var gamle nok til at drikke i følge vores forældre, så da ham min vens mor ud på aftenen pludselig åbner en af de "tomme værelser" hvor mig og hende er igang igen, for at spørge "Er "P"'s sko her?" kunne jeg godt regne ud at den ikke var så god.
Anyway... det ender faktisk med at vi er tre venner der nupper de tre veninder, og "P" får "T"'s bedste veinde istedet.
Vi ligger alle tre par inde på "P"'s værelse og ser film, mig og "P"'s dame ligger i hans sovesofa, og det sidste par ligger på en madras på gulvet. Havde inden filmaftenen med tøserne joked "P" med at jeg nok skulle lade være med at ligge og kneppe i hans seng. MEN... når tøsen er fræk, lige så liderlig som dig, så det svært at undgå at begå den fejl! Så mens at han lå lige ved siden af lå vi og huggede godt igennem
(Vi har et utrolig specielt sammenhold i gruppen).
Så da vi et par år senere havde siddet til kiksefest en hel nat, og "P" som sædvandelig var gået kold før os andre og havde erobret en seng i det hus vi var i. Prøvede vi først at vække ham pænt, men da han har et UFATTELIGT godt sovehjerte gad han ikke rigtig at stå op! Altså må man tage det "tunge skyts" frem.. Advarer ham om at hvis ikke han er stået op efter at jeg har været inde og ryge en smøg og drikke min bajer færdig, så stikker jeg min pik i øret på ham.
Og bumdibum... pludselig vågner ham op med en ordenlig omgang skrumpediller i øret! Og pludselig kunne han godt drikke videre igen!
ÅÅrrh.. kommer lige i tanke om en rigtig douchbag historie nu
Havde fået fat i sådan en flaske cuba caramel, som mig og "P" sad og drak i vores hytte ude i sådan en lille skov. Der var så ham her "S", som vi ELSKEDE at mobbe og drille helt vildt! Så da der kun var en bundsjat tilbage af den cuba ringer vi til ham og spørger om ikke han vil drikke den "hele flaske" med os.
Han bliver vildt begejstret og skynder sig op til os. Vi siger så til ham at han må tage én tår, men også må drikke alt det han kan i den ene tår! - Det han ikke vidste var at vi havde fyldt den helt op igen med pis, og man kunne faktisk se at der var skum på toppen af flaskens indhold, plus den pludselig også var noget varmere end den sommerdag vi sad og drak. Mig og "P" synker helt synkroniseret vores hoveder ned i skøddet mens vi ser at "S" virkelig udnytter den ene tår! Det ender med at han drikker over halvdelen af flasken inden han stopper med at drikke, for at spørge hvorfor det var at vi hysterisk var brudt ud i grin, og helt havde tårer i øjnene. Spørger ham så "Ved du godt hvad det er du lige har drukket?" - han kigger på flasken og siger "Ja, det da sådan noget caramel noget det her cuba ik?" - hvorefter vi flækker endnu mere af grin og får gennem latteren udbrudt "NEJ! DET VORES PIS! HAHAHAHA" Hvorefter han så siger "Nej det er da ej!?" - beder ham pænt om at tage en tår mere så, lugte til flasken, eller se skummet på toppen af flaskens indhold, eller mærke hvor meget varmere flasken var end vejret. Så begynder han langsomt at forstå at han lige har drukket næsten en halv liter pis! ÅÅÅrh det var SÅ GODT!!!
Det her er en af de gamle tråde jeg løbende vil fortælle anekdoter fra min - til tider - noget vilde og dumme ungdom.

Der er jo så self også den helt korte med at mig og "P" en sommer et par år efter ovenstående historier er ude og jagte ærter i køkkenhaver en tidlig sommermorgen da vi var sultne, og bageren først åbnede en time senere. Pludselig kommer "P" løbende og holder et par bilnøgler frem. Så var den debat ligesom overstået og bageren kunne vente. Da vi så går om på den anden side for at se hvilken bil det var, så vi at det var en 2 år gammel Opel Vectra - magen til den som politiet kørte rundt i på daværende tidspunkt. Den kører SINDSYGT godt, 6 gear og hele pivtøjet. Og vi har den faktisk i forholdsvis lang tid. I en efterkoger på kiks tager jeg "P" med ud til en af mine anti-sociale venner, og hans morgenfest med lige så anti-sociale mennesker, som alle var mindst et par år ældre end os.
Pludselig kommer der et KÆMPE *DUNK" ind mod væggen som den sofa som ejeren sad i, og man kunne se hvordan hele væggen bullede ind. Kigger hurtigt rundt og kan ikke finde "P", og tænker bare.. "Nej nej nej..." det ikke godt det her. Jeg når heldigvis at flyve mellem dem og "P", og får dem forklaret at jeg nok skulle ordne det her, så spørger hvad fanden det var han lavede, hvortil han svarer med go skæv kiksekæbe "Jamen vil bare parkere bilen helt tæt op mod huset!".... Med andre ord... han havde nært kørt en bil igennem en bærende væg og slået værten ihjel sammen med hans hus. Det var lidt fucked.. Så et par uger senere ligger vi og drøner rundt inde i en storby, da vi skulle ind og besøge et par veninde i udkanten af byen, så vi fik overbevist os selv om at det nok skulle gå. Det gjorde det sådan set også... Lige indtil at der gik sport i at se hvem af os der med højst mulig fart kunne sno sig igennem sådan nogle store cement blomsterkummer, der stod der som chikane på den vej. Og "P" vil self ikke tro på at jeg var bedre end ham, så da han prøver ender det med at han smadrer hele det ene hjørne på bilen og smadrer sådan en blomsterkumme.. Så går det pludselig hurtigt med at komme ud af byen, og ikke mere end 5 minutter fra hvor vi gemte bilen, løber der pludselig en hund ud foran bilen mens "P" kører på den gode side af 160 km/t - den dør på stedet - så nu var begge hjørner smadret på bilen. Hundehår og blod i højre hjørne, cementstøv og jord i det venstre hjørne.
Bilens levetid blev noget kortere end jeg havde regnet med, for da bilen holdte tæt på hvor "P" boede holdte han nøglerne, så da jeg en nat kommer ud for at hente bilen med en ven, da vi skulle bruge den. Nå... den begyndte at brokke sig helt vildt og voldsomt i gearkasse/kobling, og 1 km fra hvor vi egentlig skulle hen, kunne den slet ikke gå i gear mere.
Så endte med at vi skubbede den endnu 1 km i den modsatte retning af den vi skulle for at komme hen til en skov, hvor vi før havde brændt stjålne biler af (futtede engang i en god spriter både øjenbryn og øjenvipper af da jeg skulle sætte ild til en bil vi havde væltet om på siden og banket hul i benzintanken) helt anden historie.. Men sådan døde Vetraen desværre. Det var også lidt fuckt.