Hmmm. Er vi ikke i virkligheden en PM fra divs. rusmidler der jo sagtens kan sendes med post Danmark. Jeg siger ikke det forgår, men må siges at psy kunne være oplagt til at skaffe en kundekreds, og sammetidig vise billeder af produktet. Syntes godt nok at det er lidt harsh, men TS siger jo noget som jeg syntes ligger op til en debat.
Må sige at siden, jeg er kommet her til siden, har jeg lært 3 nye substanser(Læs.stoffer) at kende som jeg ikke kendte før, 4 metoder til at fremstille substanser(hvilket ligger frit tilgænglig her på siden) og ja det kunne jo findes hvor som helst på nettet.
Eneste jeg kan se ,burde ses lidt på iht. HR. Er at Brain på 16år,lige vil ind og råd hør hvordan han kan ryge sin første pind med sin ven. Her på siden, bliver der jo "reklameret" med substanser. Alt fra svampe, planter, Medicin,cannabis og lidt hårdstoffer vis man bliver lidt nysgerrig

, altså kan risikere at boadsurfe fra det der oprindeligt var hans intention . Ikke nok med at "brian", bliver introduceret til disse stoffer. Kan han jo læser at hr.Random her har taget disse stoffer og sluppet godt og vel fra det, hvilket jo må betyder at "disse slet ikke er så farlige", samt hvordan han kan fremstille det, vis det ikke lige kan skaffes i hans hjemby.
(Ikke helt efter den Hollandske model, om diskrimering af stofferne

).
Når det er sagt. Ville "Brain" jo stå lidt på herrens mark,vis han en dag stod med et eller andet stof, som han hverken kender til eller fra af. Også kommer galt afsted med det. Her kommer psy jo ind i billedet.
ELLER ville han ikke have gjordt det, hvis han ik havde psy til at spørg til råd hos, og hvor pålidelige er folk endelige her inde, da vi jo forkommer anonyme?.(kontrasten til egen ansvarligheden)
Hvad er konklusionen så?. At folk der vil prøve stoffer, prøver stoffer.
Og hvad er en gode råd kontra , opfordringer ?.
Kunne blive ved...