http://www.amazon.com/Zen-Mind-Beginners-Shunryu-Suzuki/dp/1590308492
Får du nok D-vitamin her i den mørke tid? Og har du overvejet eller snakket med din læge om eventuel SSRI behandling?
Syntes klart du skal holde fast i motionen. Får du ikke et humør boost efter en hård træning?
Burde være dækket med vitamin D, tager hvert fald en vitamin pille om dagen + div frugter.
Jeg har også tænkt mig at holde ved motionen. Den giver mig noget "energi" på dagen, men det holder ikke ved over længere tid. Ofte er den væk dagen efter, når en negativ periode viser sig.
SSRI vil jeg holde mig væk fra endnu, da jeg helst vil finde anden løsning end den på pille form.
Til alle: Vil prøve at kigge på de links/bøger i har skrevet om. Håber noget af det vil hjælp

Tak for hjælpen
Lige en ekstra information jeg ikke fik nævnt i starten. Jeg har døjet med søvn besvær (1,5 år), som også har været on/off. Kan være nok så træt om aftenen, men så snart jeg ligger mig, bum vågen. Hvis jeg falder hurtigt i søvn, kan jeg vågne flere gange over natten.
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.Bekendtgørelse om euforiserende stofferCannabis GuideDDSIT: LÆS OP PÅ DIT STOF kong.svamp, inden du udtaler dig om noget du tilsyneladende ikke aner en skid om...
kong.svamp: øhm har du HTX på 2 år med fyskik OG kemi på A?